اخبار

ایونت سپتامبر اپل (16 شهریور) معرفی محصولات جدید اپل

یکی از رویدادهای مهم برای طرفداران برند محبوب اپل، رونمایی از محصولات این برند است. هر ساله این شرکت، تاریخی را برای رونمایی از محصولات جدید خود اعلام کرده و طی آن، جدیدترین و بروز رسانی شده ترین محصولات خود را معرفی می­کند. این رویداد در سال جاری به تاریخ میلادی هفتم سپتامبر و به تاریخ شمسی مصادف با شانزدهم شهریور برگزار شد. طرفداران از سراسر جهان بی ­صبرانه در انتظار معرفی محصولات آن بودند. خبرگزاری­ های مطرح دنیا در تاریخ ­های ذکر شده آماده ثبت اخبار بوده تا بتوانند این رویداد را ثبت کرده و جزئیات آن را به اطلاع افراد برسانند. در این ایونت، از محصولات جدید پرده­ برداری شد و نکاتی که در هر یک ارتقا پیدا کرده بودند، مشخص شد. برخی از این جزییات برای هوادران جذاب ­تر بوده و با استقبال بیبشتری مواجه گردید. در ادامه ی این مقاله از سایت اپل گلشن با ما همراه باشید تا باهم به بررسی جزئیات ایونت سپتامبر اپل و محصولات معرفی شده در آن بپردازیم.

آیفون 14 اپل

اپل واچ، مک بوک پرو، آیپد، آی مک، ایرپاد، مک بوک ایر

در ادامه خواهید خواند …

  • ایونت­ ها و مراسم رونمایی اپل
  • ایونت سپتامبر اپل
  • سری آیفون 14، جدیترین نسل گوشی هوشمند این خانواده
  • اپل واچ سری 8، زیبا و کاربردی
  • اپل واچ پرو
  • ایرپاد پرو 2

آیفون 14 پرو مکس اپل

سایت اپل گلشن با فراهم کردن امکان خرید، بررسی و مقایسه اینترنتی، قابلیت ها را گسترش داده و دسترسی را برای تمامی طرفداران اپل در سراسر ایران ممکن ساخته است. جهت اطلاعات بیشتر و تماس با کارشناسان خبره این مجموعه می توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

ایونت­ ها و مراسم رونمایی اپل

ایونت­ ها و مراسم رونمایی اپل

این کمپانی بزرگ سالانه برای رونمایی از جدیدترین محصولات خود، رویدادهای مناسباتی تدارک می بیند که طی این جشنواره ­ها، جدیدترین آیتم­ ها و نیز نسخه ­های بروزرسانی شده از هر محصول در اختیار دید عموم قرار گرفته و سپس در بازارهای جهانی موجود خواهد شد. هدف هر ایونت می ­تواند معرفی محصولی خاص باشد. به عنوان مثال، این هدف ممکن است جهت رونمایی از نوت بوک، آیفون و یا … باشد. پس از معرفی رسمی هر محصول و ارائه قابلیت ­های آن، محصولات ذکر شده در بازارهای جهانی قابل دسترسی بوده و متقاضیان می ­توانند آن­ ها را خریداری کنند.

خرید انواع آیپد ایر از معتبرترین نمایندگی اپل در ایران

اهمیت این مراسم در حدی است که بسیاری افراد خرید اقلام مورد نیاز خود را متوقف می­کنند تا بتوانند در تاریخ ذکر شده محصولات جدید را مشاهده نموده و جدیدترین نسخه از هر کالا را خریداری کنند. به همین دلیل، این مراسمات از طرفی جنبه تبلیغاتی و جذب خریداران را نیز دارد. اخیرترین رویداد در سال جاری، ایونت مربوط به تاریخ هفتم سپتامبر بود که مصادف با شانزدهم شهریور 1401 بوده است.

خرید انواع گوشی های آیفون از معتبرترین نمایندگی اپل در ایران

آیفون 14 پلاس اپل

ایونت­ ها و مراسم رونمایی اپل

ایونت سپتامبر اپل

هدف از برگذاری این مراسم، رونمایی از جدیدترین محصولات شرکت اپل یعنی آیفون 14 و اپل واچ سری 8 بود. هریک از این محصولات با قابلیت ­های به روز، در معرض دید طرفداران قرار گرفتند و توانستند توجه بازارهای جهانی را جلب نمایند. مراسم ایونت سپتامبر اپل در اپل پارک، تئاتر استیو جابز برگذار گردید. ساعت اجرای آن به وقت ایران از 21:30 آغاز شد. جهت رفاه حال هواداران، سایت رسمی اپل نیز مراسم را به صورت زنده تحت پوشش داشت و متقاضیان با ورود به لینک ­های تخصیص داده شده قادر به مشاهده برنامه به صورت پخش زنده بودند.

خرید انواع آیپد پرو از معتبرترین نمایندگی اپل در ایران

آیفون 14 پرو اپل

طبق سیاست ­های این شرکت، تا پیش از برنامه، اطلاع دقیقی از محصولات مورد نظر درز نکرده و نمی­ توان به طور دقیق حدس زد که کاربران باید منتظر چه چیزی باشند. به همین دلیل برخی از تحلیلگران پیشاپیش به نقد محصولات احتمالی و تغییرات آن ­ها می پردازند. آیفون سری 14 و اپل واچ سری 8 به محض معرفی، توانستند به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده و خریداران زیادی را جذب نمایند. هریک از این دو محصول با ویژگی ­هایی ارائه شده اند که در ادامه به بررسی هر یک از آنها می­ پردازیم.

خرید انواع اپل واچ (ساعت های هوشمند اپل)

ایونت سپتامبر اپل

سری آیفون 14، جدیترین نسل گوشی هوشمند این خانواده

در حالی که هنوز بسیاری از کاربران موفق به تهیه و خریداری آیفون13 نشده بودند، سری 14 آن معرفی شد و منجر به دریافت احساسات زیادی از سمت کاربران گردید. این سری شامل چهار گوشی هوشمند با عنوان ­های آیفون 14، آیفون 14 مکس، آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرومکس خواهد بود.

این سری آیفون از لحاظ ظاهری، با نسخه­های 12 و 13 تفاوت اندکی دارد. در واقع طراحی آن به همان صورت قبل بوده و تنها جزئیات کوچکی را شامل شده است. درواقع برخی منتقدین شباهت­ هایی بین آن و آیفون 4 نیز کشف کرده ­اند. تفاوت اصلی این گوشی ها در بخش جلویی بوده که بریدگی ظریف آن با دو حفره تعویض شده است. یک حفره برای دوربین سلفی و دیگری برای قرارگیری سنسور های حسگر است. همچنین در نسخه پرو نیز فریم دوربین نسبت به گزینه­ های قبلی مقداری بزرگتر بوده تا بتواند بهترین استفاده را از لنز 48 پیکسلی خود دریافت کند. این موارد تنها گوشه­ ای از بررسی­ های محصول بوده و با ارائه آن به بازار، می ­توان نقد و بررسی را به نحو دقیق ­تری انجام داد.

سری آیفون 14، جدیترین نسل گوشی هوشمند این خانواده

راهنمای خرید آی مک (iMac) کامپیوترهای اپل

اپل واچ سری 8، زیبا و کاربردی

این محصول به خوبی قابلیت قرارگیری در لیست برترین محصولات برند را داراست، چرا که علاوه بر ظاهر زیبا و طراحی ظریف، قابلیت ­های کاربردی متعددی نیز دارد. از لحاظ ظاهری، بخش جلویی آن با شیشه و بخش پشتی با متریال سرامیکی و یاقوت کبود ساخته شده­ است. ابعاد آن به صورت 10.7*38*45 میلی متر می باشد. صفحه نمایش نیز با ابعاد 1.9 اینچ، نمایشگر OLED و رزولوشن 484*396 طراحی شده است.

فیس آیدی Face ID با ماسک [آپدیت iOS 15.4 | استفاده از اپل واچ]

اپل واچ سری 8 از لحاظ قابلیت، مجهز به سنسورهای سنجش شتاب، ضربان قلب، فشار، ارتفاع، ژیروسکوپ، حداکثر توان تنفسی، فشارخون، الکتروکاردیوگرام و … است. شیشه سافایر و فریم آلومینیومی آن باعث شده ­اند تا استقامت محصول به حداکثر رسیده و بتواند تا عمق 50 متری زیر آب نیز عملکرد مطلوب خود را حفظ نماید. این محصول نیز همانند دیگر محصول ارائه شده در مراسم رونمایی توانست علاقمندان زیادی را به دست آورد.

راهنمای خرید آیپد (iPad) تبلت های اپل

اپل واچ سری 8، زیبا و کاربردی

اپل واچ پرو

در حال حاضر، بازار برخی دیگر از اقلام اپل نیز داغ بوده و مشتریان سرسخت خود را دارند. اپل واچ پرو یکی از محصولاتیست که منتقدان آن را نسخه ای قدرتمند از اپل واچ می ­دانند. گفته شده که این ساعت، قدرتمندترین نوع در خانواده خود بوده و در برابر آسیب ­های فیزیکی بیشترین سطح مقاومت را از خود نشان خواهد داد. به طوری که گمان زده می­شود هدف اصلی استفاده از آن، برای ورزشکاران حرفه ای باشد.

سری­های قبلی قادر به تحمل عمق 50 متری در آب بودند که این مساله با رضایت کامل شرکت همراه نبود. به همین دلیل احتمالا نسخه های به روز رسانی شده، قابلیت تحمل مقداری بسیار بیش از این را خواهند داشت. شاید بتوان از آن­ها با نام اپل واچ اکستریم (خارق العاده و قدرتمند) نیز یاد کرد.

اپل واچ پرو

ایرپاد پرو 2

ایرپاد پرو 2 نیز با گمان و حدس­هایی روبرو شده است. این محصول برای انتقال صدا از ارتباطت HiFi استفاده کرده و می­ تواند انتقالات را به صورت صدای واضح و شفاف ارائه دهد. طبق این تکنولوژی، کیفیت صدارسانی به حداکثر رسیده و میزان وضوح آن در بالاترین حد خود خواهد بود. البته هنوز اطلاعاتی در دسترس نیست که آیا این قابلیت ها برای ایرپادهای اپل دارای نسخه ویژه بوده یا مشابه با دیگر فرمت ­ها خواهد بود.

خرید مک بوک پرو از معتبرترین نمایندگی اپل در ایران

این محصول که در ایونت  FarOutمعرفی گردید، از لحاظ طراحی و شکل ظاهری با گزینه­ های قبلی تفاوتی ندارد، اما اصلی­ ترین مشخصه آن در حذف صدا و نویزهای اضافی ست. طبق این مشخصه، سعی شده تا پس از قرار گرفتن ایرپاد پرو 2 در محفظه گوش، صداهای اضافی محیط به طور کامل حذف شده و تمرکز روی قدرت انتقال صدای تماس باشد. این کار به نوبه خود انقلابی در افزایش وضوح و شفافیت صوت بوده است. طبق اعلام ­های اپل، عمر باتری این نمونه نسبت به گزینه­ های قبلی بسیار بیشتر بوده؛ همچنین کیس شارژ مجهز به قابلیت find my apple watch نیز است.

ایرپاد پرو 2

جمع بندی

محصولات ذکر شده جزو به روزترین و آپدیت شده ترین محصولات کمپانی اپل هستند. هریک از این اقلام، به  محض معرفی توانستند به سطح بالایی از شهرت و محبوبیت دست پیدا کنند. احتمال می رود فروش هریک از این موارد بتواند رکورد فروش ­های قبلی را نیز رد کرده و به جایگاه جدیدی در رنکینگ­ ها دست پیدا کند. ایونت­ های اپل که عمدتا با اهداف معرفی و تبلیغات هر محصول برگذار می­گردند، یک الی چند نوبت در سال اجرا شده و علاقمندان می ­توانند تغییرات هر محصول و نمونه های جدید را در این ایونت ها مشاهده نمایند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *