برای ارسال کالا از طرف فروشگاه اپل گلشن چند روش مختلف وجود دارد که بسته به فاصله‎ مشتری از انبار اجناس و انتخاب وی برای مدت زمان تحویل سفارش، یکی از این روش ‎ها انتخاب می شود. معمولا اگر فاصله مکانی مشتری از انبار کالا و اجناس کوتاه باشد، برای ارسال کالا از پیک موتوری و یا باربری (بسته به ابعاد جنس) استفاده می شود؛ ولی اگر این مسافت طولانی باشد اجناس به طرق مختلف با توجه به مقصد نهایی برای مشتریان ارسال می شوند. در ادامه به انواع ارسال فروشگاه اپل گلشن به مسیرهای طولانی خواهیم پرداخت.

روش‌ های ارسال پستی

 ارسال پستی به صورت پیشتاز یکی از مطمئن ‎ترین راه ها برای ارسال مرسولات است که برای اشیاء قیمتی و یا آسیب پذیر این نوع روش ارسال توصیه می شود. در این روش بسته ‎ها حداکثر تا سه روز کاری به دست مشتریان می ‎رسند و محاسبه تعرفه ارسال با توجه به مسافت متغیر است.

روش ارسال سریع

 در روش ارسال سریع معمولا بسته ها بعد از یک روز کاری بدست مشتری می ‎رسد و ارسال محصولات توسط انواع سرویس های خدمات پیک موتوری و ارسال کالا انجام می گیرد. مشتریانی که برای تحویل کالای مورد نیازشان عجله دارند، از فروشگاه اپل گلشن درخواست می کنند که کالا در اسرع وقت بدستشان برسد و فروشگاه ها می توانند این روش ارسال را به آن ها پیشنهاد دهند و البته که هزینه ی این ارسال سریع نیز بر عهده مشتریست.

سرویس دهندگان ارسال مرسولات

تمامی روش های نام برده شده برای ارسال کالا توسط سرویس دهندگان، شرکت های حمل و نقل و شرکت های پستی موجود در سطح کشور انجام می شود.

  • الوپیک: این سرویس دهنده برای ارسال های سریع و درون شهری مناسب است.
  • تیپاکس: این سامانه هم ارسال های درون شهری دارد، هم ارسال های بین شهری و هم ارسال های بین المللی
  • کالا رسان چاپار: این سامانه هم ارسال های درون شهری دارد، هم ارسال های بین شهری و هم ارسال های بین المللی
  • اسنپ باکس: این سرویس دهنده برای ارسال های سریع و درون شهری مناسب است.
  • یارباکس: این سامانه برای ارسال کالا از شهری به شهر دیگر مناسب است.
  • و…
  • همچنین شایان ذکر است که بعضا مبلغ ارسال کالا بر اساس وزن بسته تعیین میگردد.