آموزش

بهترین بازی های IOS آی او اس برای تابستان 2022 (دیدگاه کاربران)

با وجود صدها و هزاران بازی در دسترس برای خرید در اپ استور، پیدا کردن موارد مناسب و جذاب برای شما می تواند کمی دشوار باشد. صفحه نمایش خیره کننده آیفون های جدید آن ها را به دستگاهی عالی برای بازی تبدیل می کند. در این مقاله از سایت اپل گلشن بررسی به پرطرفدارترین و جذاب ترین بازی های ios می پردازیم. لیست زیر شامل برخی از محبوب ترین بازی های آی او اس برای تابستان می باشد.

اپل واچ، مک بوک پرو، آیپد، آی مک، ایرپاد، مک بوک ایر

در ادامه خواهید خواند…

سایت اپل گلشن با فراهم کردن امکان خرید، بررسی و مقایسه اینترنتی، قابلیت ها را گسترش داده و دسترسی را برای تمامی طرفداران اپل در سراسر ایران ممکن ساخته است. جهت اطلاعات بیشتر و تماس با کارشناسان خبره این مجموعه می توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

معرفی بهترین بازی های آی او اس برای تابستان

بازی Device 6

 بازی DEVICE 6 با قراردادها و فضای بازی، داستان را با جغرافیا، پازل و رمان در هم می آمیزد تا بازیکنان را به یک چالش معمای جذاب فناوری و علوم بکشد. بازی Device 6 که به اصول اولیه آن تقسیم شده است، یک داستان تخیلی تعاملی است که در آن برای باز کردن قفل هر فصل باید پازل هایی را حل کنید. شاید زیاد جالب به نظر نمی رسد، اما بازی آنقدر هوشمندانه و استادانه طراحی شده است که با وارد شدن به بازی به آن علاقه مند خواهید شد. کافیست یک بار این بازی را دانلود و امتحان کنید.

بهترین گوشی های سال 2022 | اندرویدiOS [گیمینگ – 5G و …]

این بازی یک ماجراجویی متنی با سرنخ هایی است که در سرتاسر آن پنهان شده است که برای حل پازل ها باید این سرنخ ها را پیدا کنید و آن ها را رمزگشایی نمایید. بازی Device 6 به چندین فصل تقسیم شده است که همه بخشی از یک داستان هستند، اما هر فصل از نظر معماهای خود، مستقل هستند.

انتقال "موزیک" و "ویدئو" از کامپیوتر به آیفون [معرفی بهترین راه ها برای کاربران ایرانی]

داستان بازی با زن جوانی به نام آنا شروع می شود که در یک اتاق غریب در جزیره ای دور افتاده از خواب بیدار می شود، بدون اینکه به یاد بیاورد که چگونه به آنجا رسیده است. اما او از آن دسته افرادی نیست که بنشیند و منتظر کسی باشد که او را نجات دهد، بنابراین او تصمیم می گیرد تا بفهمد کجاست و چگونه می تواند به خانه برگردد. به همین ترتیب هر فصل داستان خودش را دارد.

ترفند های مخفی آیفون [قابلیت های جذاب گوشی های اپل]

آیفون 13 پرو مکس اپل | آیفون 12 پرو مکس اپل | اپل واچ سری 7

بازی Device 6

بازی Alphabear

یکی دیگر از بازی های پرطرفدار آی او اس، بازی Alphabear می باشد. آیا به پازل های گرافیکی زیبا و کلمات علاقه دارید؟ اگر پاسخ شما به این سوال بله است، این بازی برای شما مناسب است. در این بازی، کلمات را املا می کنید و خرس های بامزه را جمع آوری می کنید تا امتیاز خود را افزایش دهید تا به سطح بعدی برسید.

استفاده از قابلیت "اسکرین میرورینگ" (Screen Mirror) گوشی آیفون با ایرپلی

بازیAlphabear یک بازی پازل کلمه است که در آن بازیکنان چالش جمع آوری کلمات را حرف به حرف در هر سطح انجام می دهند. Alphabear نه تنها به خوبی طراحی شده است، بلکه دارای گرافیک عالی با صدها خرس است که در هر حرکت شما را دنبال می کنند. در Alphabear، کلمات را با انتخاب حروف در یک شبکه پازل، املا می کنید. وقتی از حروفی استفاده می کنید که در مجاورت یکدیگر هستند، خرس ها ظاهر می شوند! هرچه از حروف بیشتری استفاده کنید، خرس بزرگتر می شود و امتیاز بیشتری کسب می کنید. املای هوشمندانه کلمات کلید موفقیت است. وقتی پازل ها را حل می کنید، خرس های جدیدی برای مجموعه دائمی خود به دست خواهید آورد. این خرس ها می توانند برای کمک به شما در بازی های آینده با هم متحد شوند. آنها امتیازهایی را که به دست می آورید و تایمر را افزایش می دهند و همچنین صفحه بازی را تغییر خواهند داد.

حالت فوکوس Focus آیفون [0 تا 100 تنظیمات] + نحوه ایجاد/حذف | فعال/غیرفعال

تبلت آیپد پرو 11 اینچ اپل نسل 3 مدل 2021 | آیپد مینی 6 – 2021 ظرفیت 256 گیگ نسخه Wi-Fi | آیفون X اپل

بازی Alphabear

بازی Love You To Bits

بازی Love You To Bits یک بازی کاملا بصری و کارتونی با داستانی است که شما را کاملا به خود جذب می کند. قهرمان اصلی این داستان کوسمو، یک فرد پر از عشق و یک کاوشگر فضایی دست و پا چلفتی است که در جستجوی دوست دختر خود که یک روبات است، می باشد. در یک تصادف مرگبار، تمام قطعات Nova در فضا پراکنده می شوند و Kosmo برای بازیابی همه آنها در سراسر جهان می چرخد. بازی Love You To Bits با پازل های حیرت انگیز و داستانی شیرین و احساسی، بهترین بازی تابستان سال 2016 شد.

آموزش کار با اپلیکیشن Shortcuts + عکس مراحل

در این بازی تکیه شدید به تصاویر دوبعدی زرق و برق دار و رویکرد ساده برای اشاره و کلیک کردن در گیم پلی بسیار به چشم می خورد. بازی Love You to Bits شما را در سیارات دوردست و دنیاهای جذاب کاوش می کند که همه ی قسمت های بازی پر از بیگانگان، پازل، طنز و خطر است.

آیپد پرو 12.9 اینچ نسل 5 مدل 2021 – 512 گیگ 5G | اپل واچ سری 6 | آیپد مینی 6 – 2021 ظرفیت 64 گیگ نسخه Wi-Fi

بازی Love You To Bits

بازی Spaceteam

اگر اهل بازی های چند نفره هستید، بازی Spaceteam برای شما بسیار مناسب است. بازی Spaceteam یک بازی گروهی برای 2 تا 8 بازیکن است که تا زمانی که سفینه ی فضایی آنها منفجر شود بر سر یکدیگر فریاد می زنند. هر بازیکن برای بازی به یک دستگاه تلفن همراه آیفون (تلفن، تبلت، آیپاد و …) نیاز دارد. در بازی به شما یک کنترل پنل با دکمه ها، سوئیچ ها، لغزنده ها و شماره گیری ها اختصاص داده می شود. شما باید دستورالعمل های حساس به زمان را دنبال کنید. با این حال، دستورالعمل ها برای هم تیمی های شما ارسال می شود، بنابراین باید قبل از تمام شدن زمان، هماهنگی لازم را باهم انجام دهید. همچنین سفینه فضایی شما در حال فروپاشی است و شما سعی می کنید از یک ستاره در حال انفجار پیشی بگیرید. در این بازی باید به عنوان یک تیم فضایی خوب باهم همکاری داشته باشید.

نکات و ترفند های سیستم عامل مک (mac) + [راه های تسلط حرفه ای بر MacOS]

آیفون 13 اپل | آیپد پرو 11 اینچ نسل 3 مدل 2021 – 128 گیگ 5G | آیپد پرو 11 اینچ نسل 3 مدل 2021 – 256 گیگ WiFi

بازی Spaceteam

بازی Risky Road (جاده پرخطر)

در بازی risky road شما یک کامیون می رانید و در عقب یک تخم مرغ بزرگ وجود دارد. داستانی در این بازی وجود ندارد، بنابراین مشخص نیست که چرا آن را حمل می کنید یا به کجا می روید. البته این ها مهم نیست و چالش فقط این است که تا آنجا که ممکن است بدون تصادف با کامیون یا پرش آن چنان شدید که تخم مرغ از وسیله نقلیه به بیرون پرتاب شود و در نتیجه برخورد با زمین بشکند، رانندگی کنید.

نحوه کار و تنظیمات ایرپاد AirPods + [آموزش تصویری راه اندازی | دسترسی ها]

بازی Risky road یک بازی تعاملی با کنترل های ساده نظیر ضربه زدن و نگه داشتن انگشت برای کنترل ماشین و شتاب گیری با سرعت مناسب برای عبور از موانع است. ترفند این بازی این است که بدانید چه زمانی باید سرعت خود را کاهش دهید تا از واژگونی روی تخم مرغ جلوگیری کنید. این یک بازی ساده است که نیاز به دانش اولیه فیزیک و صبر دارد، اما هر کسی می تواند به راحتی از آن لذت ببرد. در این بازی یادگیری آسان، اما تسلط بر آن سخت است.

مک بوک پرو 16 اینچ 2021 اپل با تراشه M1 | آیفون XS MAX اپل | آیفون 12 مینی اپل

بازی Risky Road (جاده پرخطر)

بازی Fallen London

بازی Fallen London، یک بازی دوست داشتنی مبتنی بر متن گوتیک است که در لندن ویکتوریایی جریان دارد. این بازی که از سال 2009 از طریق مرورگرهای وب در دسترس است. بازی Fallen London که توسط Failbetter Games ساخته شده است را شاید بتوان بهترین بازی به عنوان یک بازی ماجراجویی که خودتان انتخاب کنید توصیف کرد. در این بازی  شما نقش فردی را بر عهده می گیرید که به لندنی مهاجرت کرده است که توسط خفاش ها دزدیده شده و به Unterzee، اقیانوسی زیرزمینی پر از هیولاها و جزایر مرموز برده شده است.

این بازی به ویژه برای بازیکنانی ساخته شده است که عاشق خواندن و تجربه روایت برای هر انتخابی هستند. بازی fallen london شما را به دنیایی تاریک و کمدی می کشاند که با شهروندانش ارتباط برقرار می کنید و مسیری را که فکر می کنید برای شما مناسب است انتخاب می نمایید.

مک بوک پرو 13 اینچ 2016 اپل | اپل واچ سری 5 | آیفون 12 مینی اپل

بازی Fallen London

نتیجه گیری

همانطور که گفتیم با قابلیت هایی که برای گوشی های آیفون طراحی شده است، آن ها را به دستگاه های مناسبی برای بازی و سرگرمی تبدیل کرده است. در این مقاله از سایت اپل گلشن به چند بازی جذاب و سرگرم کننده ی ios اشاره کردیم.

سایت اپل گلشن با فراهم کردن امکان خرید، بررسی و مقایسه اینترنتی، قابلیت ها را گسترش داده و دسترسی را برای تمامی طرفداران اپل در سراسر ایران ممکن ساخته است. جهت اطلاعات بیشتر و تماس با کارشناسان خبره این مجموعه می توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *