لوازم جانبی مک بوک و آیمک

نمایش 1–18 از 100 نتیجه

خرید لوازم جانبی مک بوک، آیمک و انواع اکسسوری لپ تاپ و کامپیوترهای Apple

لوازم جانبی مک بوک و آیمک بخش مهمی از بازار لوازم جانبی لپ تاپ را تشکیل می‌دهند؛ زیرا مک های اپل نیز مانند سایر محصولات این شرکت از جمله انواع آیفون، آیپد، اپل واچ، ایرپاد و.. از محبوبیت خاصی در میان کاربران برخوردار هستند. کمپانی اپل، طراحی خاص و منحصر به فرد خود را در ساخت لپ تاپ‌های این برند نیز به کار می‌برد؛ از این رو، جهت حفظ زیبایی این محصولات، استفاده از لوازم جانبی‌هایی از جمله کاور و کیف بسیار قابل اهمیت است.

علاوه بر مورد فوق، لپ تاپ‌ها و کامپیوترها معمولا به دلیل ابعاد بزرگتر در مقایسه با سایر محصولات، بیشتر در معرض سقوط و افتادن قرار دارند. حال با در نظر گرفتن برند گران قیمت اپل، این سری از محصولات مراقبت بیشتری را می‌طلبند و باید در حفظ سلامت آن‌ها بیش از سایرین کوشا باشید. با هربار زمین خوردن و هر ضربه‌ای که به بدنه مک بوک وارد شود، می‌تواند برابر با ضرری چند میلیونی باشد. در حالی که با خرید لوازم جانبی اصل مک بوک و آیمک با هزینه‌ی خیلی پایین‌تری می‌توانید جلوی آسیب رسیدن به لپ تاپ و ضرر چند میلیونی را بگیرید. بدین ترتیب، خرید لوازم جانبی را می‌توان مهم‌ترین قسمت خرید دانست.

خرید انواع لوازم جانبی مک بوک و آیمک اپل

لوازم جانبی اصلی مک بوک و آیمک شامل انواع شارژرهای دیواری و آداپتورها، هاب‌های مختلف، کاور، کیف، کابل‌های مورد نیاز، محافظ ضدخش، محافظ صفحه نمایش و.. می‌باشد که می‌توانید با تهیه آن‌ها، علاوه بر ارتقا عملکرد دستگاه خود، به حفظ و مراقبت از آن نیز بپردازید. خرید لوازم جانبی گاهی اوقات برحسب احتیاج به امکانات بیشتر از اقلام همراه محصول، ارتقاء ویژگی خاص و خراب شدن وسیله‌ای جانبی و نیاز به جایگزینی جدید، صورت می‌گیرد.

قاب، کیف و کاور مک بوک و آیمک

کاورها در برندها و مدل‌های مختلف و بر اساس ابعاد مک بوک‌ها ارائه می‌گردند. این محصولات به منظور حفاظت از بدنه و در برخی از محصولات، صفحه نمایش استفاده می‌شوند. استفاده از کاور، علاوه بر اینکه ظاهر مک بوک و آیمک را تحت تأثیر قرار می‌دهد، از ایجاد خط و خش و وارد شدن ضربه به آن نیز جلوگیری می‌کند. خرید قاب و کاور مک بوک و آیمک که هم از کیفیت خوبی برخوردار باشد و هم زیبایی و راحتی لازم را داشته باشد، همیشه جزء دغدغه‌های اصلی کاربران لپ تاپ‌های اپل بوده و هست. با مراجعه به سایت فروشگاه اپل گلشن، می‌توانید با اطمینان خاطر خرید نمایید.

قاب، کیف و کاور مک بوک و آیمک امن‌ترین گزینه برای محافظت از این دیوایس ها هستند؛ زیرا به طور همزمان از صفحه نمایش و بدنه‌ی مک بوک محافظت می‌کند. در ساخت کیف‌ حساسیت بالایی به کار می‌رود تا محافظت هر چه تمام‌تری از آن به ارمغان بیاورد. پوشش 360 درجه‌ی کیف‌ جایگاهی مطمئن برای لپ تاپ ایجاد کرده و ضربه پذیری بالا و ضدخش بودن کیف دوام آن‌ها را افزایش داده است. کیف‌ها دارای طراحی‌های متنوعی هستند؛ با این حال اکثراً از دو تا سه لایه ساخته شده‌اند. لایه‌ی زیرین معمولاً از پلاستیک نرم و سخت و لایه‌ رویی از چرم ساخته می‌شود.

محافظ صفحه نمایش مک بوک و آیمک

گلس محافظ صفحه به منظور مراقبت از صفحه نمایش استفاده می‌شود. محافظ‌ها با ضخامت کم و حفظ شفافیت و وضوح صفحه نمایش، از ایجاد خط و خش و اختلال سنسورها بر اثر ضربه جلوگیری می‌کنند. در حین انجام کارهای روزمره، امکان وارد شدن ضربه به سطح نمایشگر مک بوک وجود دارد که با تجهیز کردن آن با محافظ صفحه‌ای مناسب، می‌توانید از ایجاد آسیب جلوگیری نمایید. محافظ صفحه نمایش مک بوک بر اساس ابعاد نمایشگر مدل آن ارائه می‌شود تا با پوشش سراسری صفحه، علاوه بر کم کردن رفلکس، نور و اشعه‌های مزاحم، خاصیت ضد ضربه بودن را نیز به آن ببخشد.

کابل و آداپتور مک بوک و آیمک

ضروری‌ترین لوازم جانبی هر مک بوک شارژر آن است. بهترین لپ تاپ دنیا هم در صورت نداشتن شارژ کارایی نخواهد داشت؛ به ویژه در زمان کنونی که امکانات متنوع لپ تاپ‌ها باعث استفاده مکرر و طولانی از آن‌ها و در نتیجه خالی شدن سریع باتری می‌شود. به همین دلیل اکثر کاربران این دستگاه‌های هوشمند به دنبال شارژ سریع یا اصطلاحا فست شارژر هستند تا در کوتاه‌ترین زمان لپ تاپ خود را شارژ کرده و سریعاً از آن استفاده نمایند. علاوه بر شارژر، دیگر لوازم جانبی مانند مبدل‌، انواع کابل و شارژر نیز از اقلام ضروری هر لپ تاپ به حساب می‌آیند. خصوصا مک بوک‌ها که دارای درگاه‌های منحصر به فرد خود می‌باشند.

قیمت لوازم جانبی مک بوک و آیمک

همانطور که می‌دانید محصولات کمپانی اپل همیشه از قیمت‌های بالایی برخوردار بوده و هستند. اپل از دسته تولید کنندگان محصولات دیجیتال است که همواره استایل خاص خود را با کم‌ترین تغییر در طول زمان داشته و سعی کرده است چیزی بیشتر از یک محصول صرفا کاربردی ارائه کند. بدین منظور، لوازم جانبی محصولات این کمپانی نیز معمولا به دلیل کیفیت بالایی که دارند، از قیمت بالایی نیز برخوردار می‌باشند. علاوه بر فاکتور قیمت بالای لوازم جانبی، اگر مسئله قیمت تعمیرات لپ‌ تاپ‌ها به ویژه مک بوک‌ها را نیز در نظر بگیریم، متوجه می‌شویم که فرآیند خرید لوازم جانبی مک بوک دقت و توجه بیشتری را می‌طلبد.