آموزش

بهترین مرکز تعمیرات محصولات اپل در شیراز + لیست قیمت ها

در این مقاله به معرفی بهترین مرکز تعمیرات محصولات اپل در شیراز می پردازیم و با بررسی روش های مطمئن در رفع مشکلات رایج، دیدگاه شما را نیز افزایش خواهیم داد.

فرقی نمی‌کند که از کدام یک از محصولات اپل استفاده می‌ کنید و چه مشکلی برای دستگاه شما به وجود آمده است، چه نرم‌افزاری و چه سخت‌افزاری؛ به هر حال می‌ توانید عیب‌ یابی و تعمیر دستگاه معیوب شده خود را به نمایندگی تعمیرات اپل گلشن بسپارید. این مرکز تکنسین ‌های متخصصی دارد که با دقت و سرعت بالا به عیب‌یابی دستگاه معیوب شده می‌ پردازند و برای مشکل به وجود آمده بهترین راهکار را ارائه و اجرا می نمایند. جهت اطلاعات بیشتر و تماس با کارشناسان خبره این مجموعه می توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

اپل گلشن یکی از بهترین مراکز تعمیرات محصولات اپل در شیراز محسوب می شود. در ادامه به بررسی تعمیرات محصولات اپل در شیراز می پردازیم.

تعمیرات اپل در شیراز

نمایندگی تعمیرات اپل در شیراز

همانطور که گفتیم برای عیب یابی و تعمیرات محصولات اپل خود، باید به نمایندگی های تعمیرات اپل مراجعه کنیم. یکی از بهترین نمایندگی های اپل در شیراز، اپل گلشن است. این نمایندگی شامل دو بخش فروش و تعمیرات محصولات اپل می‌ باشد. بخش فروش این مرکز از کارشناسان با تجربه ای تشکیل شده است که ضمن معرفی هر یک از دستگاه‌ های اپل و مدل ‌های مختلف آن‌ها به کاربران، آن‌ها را برای خرید دستگاه مورد نیاز خود، متناسب با بودجه‌ ای که دارند راهنمایی می‌کنند.

بخش تعمیرات نمایندگی اپل نیز از تکنسین ‌های متخصصی تشکیل شده است که با عیب ‌یابی هر یک از دستگاه‌های اپل به تعمیرات تخصصی آن‌ ها می‌ پردازند و هر نوع مشکلی که داشته باشند، اعم از مشکلات نرم ‌افزاری و سخت ‌افزاری را با سرعت و کیفیت بالایی رفع می‌کنند. نمایندگی اپل در شیراز از شعبه‌ های متعددی در چهار راه خاکشناسی، قصردشت، ستارخان و معالی آباد برخوردار می‌باشد. با این وجود می‌توانید جهت استفاده از خدمات فروش و تعمیرات تخصصی هر یک از دستگاه‌ های اپل به یکی از شعبه‌ های نمایندگی اپل در شیراز مراجعه نمایید. جهت اطلاعات بیشتر و تماس با کارشناسان خبره این مجموعه می توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

تعمیرات آیفون و اپل به صورت تخصصی

آیفون ها مجموعه ای چشمگیر از قابلیت ها را در یک بسته کوچک سخت افزاری گردآوری کرده اند. فناوری ساخت و قطعات بکار رفته در آیفون های اپل منحصر بفرد هستند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند، از این رو کمتر با اشکال مواجه می شوند. اما این بدان معنا نیست که هیچ وقت خراب نمی شوند و هرگز به تعمیر نیاز نخواهند داشت. اگر شما نیز جزء کاربران اپل هستید و گوشی آیفون شما با مشکل سخت افزاری و یا نرم افزاری مواجه شده است، می توانید از خدمات تعمیرات اپل گلشن استفاده کنید و گوشی خود را به دست متخصصان حرفه ای و آموزش دیده ما تعمیر کنید. به لطف تجهیزات و ابزارهای تعمیر آیفون و استفاده از قطعات اصلی و اورجینال، توانسته ایم این خدمات را در سریع ترین زمان ممکن با کمترین قیمت ارائه دهیم.

نمایندگی اپل گلشن به لطف استفاده و نصب فوری قطعات موبایل اورجینال در بازار و قطعات باز شده از روی گوشی و یا OEM برای اکثر تعمیرات آیفون خود از جمله ال سی دی ترک خورده و تعویض باتری برای گوشی هایی که باتری های آن ها از کار افتاده است، مورد اعتماد ترین مرکز تعمیرات آیفون در شیراز است. تیم تکنسین مجرب این نمایندگی همچنین می توانند در زمینه رفع مشکلات و مسائل پیچیده تری مانند تعویض LCD های معیوب، گوشی های آب خورده و سایر مشکلات سخت افزاری، کارآمد باشند.

در اپل گلشن، اولویت اصلی، ارائه خدمات تعمیر سریع و قابل اعتماد موبایل آیفون به همه مشتریان با استفاده از بهترین قطعات است. همه کارکنان مصمم هستند که بهترین تجربه ممکن را بدون مصالحه به شما ارائه دهند و به شما کمک می کنند آیفون خود را به روشی آسان و کم هزینه تعمیر کنید.

 تعمیرات گوشی های آیفون در شیراز

اگر به دنبال خرید هر یک از گوشی‌های آیفون نظیر آیفون 11 پرو مکس، آیفون 12 پرو مکس، آیفون 10 یا آیفون XS مکس هستید یا مشکلی برای آیفون شما به وجود آمده است، دائم هنگ می‌کند، تاچ آیدی آن کار نمی‌کند، به وای فای وصل نمی‌شود، دوربینش از کار افتاده است و یا هر مشکل دیگری برای دستگاه شما به وجود آمده است می‌توانید از خدمات فروش و تعمیرات نمایندگی آیفون اپل گلشن در شیراز استفاده کنید.

این مرکز از دو بخش فروش و تعمیرات گوشی‌های آیفون تشکیل شده است که بخش فروش آن دارای کارشناسان خبره ‌ای است که خدمات فروش گوشی‌های آیفون را متناسب با نیاز و بودجه‌ای که دارید به شما ارائه می‌دهند. بخش تعمیرات این مرکز نیز دارای تعمیرکاران متخصصی است که با عیب‌یابی دقیق، منشا بروز مشکل در گوشی آیفون شما را پیدا کرده و با سرعت و دقت بالایی آن را برطرف می‌کنند.

 تعمیرات گوشی های آیفون در شیراز

تعمیرات مک بوک در شیراز

اگر به دنبال خرید مک بوک هستید یا اینکه مشکلی برای مک بوک شما به وجود آمده است و به دنبال مرکز معتبری می‌گردید تا خدمات فروش و پس از فروش ویژه‌ای را در زمینه فروش مک بوک ارائه دهد؛ یا اینکه از تکنسین‌ های کاربلدی برخوردار باشد که با عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی مشکل مک بوک شما را برطرف کنند، ما به شما نمایندگی اپل گلشن را معرفی می‌کنیم.

این مرکز نه تنها کارشناسانی دارد که با در نظر گرفتن بودجه و نیاز شما بهترین مدل ‌های مک بوک را به شما معرفی کرده و شما را راهنمایی می‌کنند؛ بلکه دارای تعمیرکارانی است که ابتدا با عیب ‌یابی مشکل اصلی سیستم شما را پیدا کرده و هزینه تعمیرات آن را برآورد می‌ کنند. سپس شما را در جریان هزینه تعمیرات مک بوک قرار می ‌دهند تا اگر تمایل داشتید، پروسه تعمیر این سیستم را آغاز کنند. درنهایت نیز به تعمیرات تخصصی مک بوک می ‌پردازند و پس از آن با تست و بررسی نهایی از رفع مشکل آن مطمئن می‌شوند.

تعمیرات آیپاد در شیراز

تعمیرات آیپاد از جمله خدمات تخصصی نمایندگی اپل گلشن می باشد. آی پاد در لیست محصولات منحصر به فرد شرکت اپل قرار می گیرد. موسیقی نقش پررنگی در زندگی افراد دارد و جزء لاینفک آن محسوب می گردد. از همین رو شرکت اپل تلاش کرد در کنار سایر محصولات خود، دستگاهی تولید نماید که به کمک آن، لذت بهره بردن از موسیقی را دو چندان نماید.

در حقیقت شرکت اپل با تولید و عرضه ی آیپاد ها، در جهت علایق کاربران خود گام برداشته است. این محصول شگفت انگیز توانست در دنیای موسیقی طرفداران بسیاری را جذب کند. با توجه به ویژگی ها و مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری خاص آیپادها، تعمیرات آیپاد اهمیت ویژه ای پیدا می کند. تعمیرات این محصول، شامل تمامی مدل های مختلف آیپاد می شود. متخصصین تعمیرات آیپاد در نمایندگی اپل گلشن، به تمامی قطعات سخت افزاری و نرم افزاری آیپاد مسلط هستند. همچنین تجهیزات مدرن در اختیار متخصصین این مرکز قرار گرفته است.

تعمیرات آیپاد در شیراز

تعمیرات آی پد در شیراز

تعمیرات آیپد در مرجع تخصصی تعمیرات اپل گلشن، به صورت حرفه ای و تخصصی انجام می گردد. این مرکز سال هاست فعالیت خود را با هدف خدمت رسانی به کاربران محصولات اپل در ایران آغاز کرده است. خدمات نمایندگی اپل گلشن در بخش تعمیرات، حوزه های مختلف را در بر می گیرد و کارگاه های مجزا جهت تعمیرات هریک از محصولات اپل در نظر گرفته شده اند.

آشنایی با مدل های مختلف در تعمیرات آیپد اهمیت بسیاری دارد. تولید و انتشار نخستین نسخه آی پد (iPad) باعث شد محبوبیت بسیار زیادی در تبلت ها ایجاد شود و بسیاری از شرکت ها برای ارائه ی محصولی مشابه با آن تلاش کردند. تا کنون 17 مدل آی پد به بازار ارائه شده و هر نسل نسبت به نسل قبل از خود پیشرفت های قابل ملاحظه ای داشته است. جدیدترین آی پد های موجود در بازار آی پد ایر و آی پد پرو هستند. متخصصین ما در واحد تعمیرات آیپد به تمامی قطعات آیپد ایر و آی پد پرو تسلط داشته و تعمیرات آن را در اسرع وقت و با دقت و مهارت انجام می دهند.

تعمیرات آی پد در شیراز

تعمیرات اپل واچ در شیراز

تعمیرات اپل واچ یکی دیگر از خدمات ارائه شده به هموطنان گرامی از سوی کارشناسان حاضر در مرکز اپل گلشن می‌ باشد. تعمیرات اپل واچ در این مرکز توسط کارشناسانِ باتجربه و حرفه ای انجام می‌پذیرد که ضمن بهره‌ مندی از دانش روز دنیا و تسلط به تمامی قطعات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری اپل واچ، تجهیزات پیشرفته‌ ای در اختیار دارند که تعمیرات اپل واچ را برای آن‌ها بسیار حرفه‌ای‌تر و آسان‌تر ساخته است.

اپل واچ در واقع نخستین محصولی است که پس از استیو جابز و در دوران مدیریت تیم کوک به بازارهای جهانی عرضه شد. اگر چه پیش از عرضۀ این گجت از سوی شرکت اپل، غالبِ افراد نگاه خوش‌بینانه‌ای به این ابزار نداشتند، اما با عرضۀ این محصول از سوی کمپانیِ خوش‌نامی همچون اپل، نگاه‌ها به این محصول تغییر یافت و با استقبال بسیاری از سوی کاربران رو به‌ رو شد.

تعمیرات اپل واچ در شیراز

تعمیرات آی مک در شیراز

باتوجه به ویژگی های منحصر به فرد آی مک، در واحد تعمیرات آی مک از متخصصینی بهره گرفته ایم که دانش و آگاهی کافی به تمامی قطعات این آل این وان اپل داشته و تعمیرات آی مک را با دقت و مهارت انجام می دهند. مهم ترین نکته در تعمیرات آی مک توجه به تفاوت های این محصول با سایر آلین وان ها می باشد. ازین رو متخصصین تعمیرات سایر آلین وان ها، نمی توانند بدون داشتن دانش کافی نسبت به آی مک ها، تعمیرات آن را انجام دهند.

اپل گلشن، تعمیرگاه مجاز محصولات اپل بوده وبرای تعمیرات آی مک به صورت صحیح و اصولی از ابزارهای مخصوص جهت اسمبل و یا باز کردن قطعات استفاده می کند. همچنین برای عیب یابی مشکلات آی مک در این مرکز از دستگاه ها و اصول  خاصی استفاده می شود. در این مرکز تعمیرات آی مک، علاوه بر این که عملیات تعمیر توسط تکنسین های حرفه ای انجام می گردد. برای  عیب یابی از دستگاه های مخصوص استفاده می شود، بدین ترتیب  میزان خطاها در زمان تعمیرات به صفر رسیده است.

تعمیرات آی مک در شیراز

تعمیرات سخت افزاری اپل

در تعمیر سخت افزاری محصولات اپل همواره تلاش بر این است که قطعات اوریجینال و اصل دستگاه بر روی دستگاه باقی بمانند و با ترمیم، مشکلاتشان حل شود و نیاز تعویض نداشته باشند. اما در صورت تعویض در نمایندگی اپل گلشن فقط از قطعات اصل جهت تعویض قطعات بهره خواهیم گرفت. خدماتی که نمایندگی اپل گلشن در زمینه تعمیرات سخت افزاری به کاربران این دستگاه ارائه می‌دهد به صورت کلی شامل: عیب‌یابی، تعمیرات سخت‌افزاری و تست نهایی موبایل اپل می‌باشد.

جهت استفاده از خدمات تعمیر محصولات اپل توسط این مرکز علاوه ‌می ‌توانید به صورت حضوری به یکی از شعبه‌های نمایندگی اپل گلشن در شیراز مراجعه کنید.

با یک سرچ ساده در گوگل می توانید بهترین نمایندگی تعمیرات و فروش محصولات اپل را پیدا کنید. نمایندگی اپل گلشن یکی از بهترین نمایندگی های تعمیرات و فروش محصولات اپل در شیراز است. اپل گلشن دارای 4 نمایندگی در شیراز است. می توانید آدرس شعبه های این نمایندگی را از سایت اپل گلشن دریافت کنید.

مزیت های تعمیر موبایل آیفون در نمایندگی اپل

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات موبایل آیفون در شیراز دغدغه ای است که سال ها است کاربران با آن دست و پنجه نرم می کنند. ارائه خدمات بی کیفیت از طرف بسیاری از مراکز تعمیرات اپل در شیراز باعث شده تا اعتماد عمومی نسبت به این حرفه کمتر شده و بسیاری از کاربران دیگر تمایلی به مراجعه به هر نمایندگی و مرکزی را نداشته باشند. با این حال اجبار استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات گوشی اپل باعث شده تا آنها چاره ای جز انتخاب یک مرکز مناسب برای دریافت این خدمات را نداشته باشند.

اما انتخاب یک نمایندگی تعمیر موبایل آیفون مورد اعتماد مزیت های بسیاری برای کاربران دارد. اگر به دنبال نمایندگی تعمیرات محصولا اپل در شیراز برای تعمیر آیفون خود هستید، احتمالاً با سایت ها و مراکز مخالفی روبرو خواهید شد. تعداد این دفاتر در سال های اخیر رشد سرسام آوری نیز داشته است. اما نکته مهم در انتخاب یک نمایندگی  تعمیرات محصولات اپل خدمات و کیفیت تعمیرات آن مرکز است. از این رو باید معیارها و مزیت های خدمات نمایندگی تعمیر موبایل اپل که در ادامه به آن خواهیم پرداخت را بررسی نموده و سپس نسبت به انتخاب گزینه مناسب اقدام نمایید.

از مزیت های تعمیر موبایل آیفون در نمایندگی اپل گلشن می توان دبه موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از قطعات صد در صد اورجینال به جهت واردات این قطعات توسط شرکت از منابع مستقیم و اصلی خارجی
  • افزایش طول عمر دستگاه به جهت دارا بودن تعمیرکار با تجربه و متخصص در تعمیر موبایل اپل
  • ارائه قیمت های منصفانه هم برای قطعات موجود در فروشگاه و هم هزینه های مربوط به تعمیرات و دستمزدها
  • ارائه فاکتور رسمی شرکت برای شفاف سازی کامل هزینه ها و تعمیرات صورت گرفته
  • گارانتی تمام خدمات و قطعات استفاده شده

چالش های تعمیرات گوشی آیفون

چرا تعمیرات آیفون در بازار ایران چالش برانگیز شده و دلیل اصلی نارحتی بسیاری از کاربران از دریافت این خدمات در چیست؟ اگر از کاربران گوشی های اپل هستید، احتمالا با مشکلات و چالش های مربوط به تعمیرات گوشی خود آشنا هستید و می دانید که اگر از خدمات مناسبی برای این منظور استفاده نکنید، ممکن است کیفیت موبایل خود را کاهش دهید. بازار ایران مملوء از قطعات غیر اورجینال و بی کیفیت است و استفاده از آنها نیز در بین بسیاری از تعمیرکاران رایج شده است یکی از چالش های تعمیرات گوشی آیفون می تواند همین مورد باشد. درخواست دستمزدها و هزینه های بالا برای تعمیرات آیفون و نداشتن تجربه کافی تعمیرکار و بروز خطاهای زیادی در این خدمات نیز یکی دیگر از چالش های این خدمات است.

در حال حاضر گوشی های اپل قیمت بسیار بالایی در بازار ایران دارند. از این رو دقت به تعمیرات آنها اهمیت بسیار زیادی دارد و این موضع باید یکی از اولویت های اصلی کاربران باشد. بهتر است قبل از هر اقدامی نسبت به کیفیت کار تعمیرکار مطمئن شده و سپس گوشی گران قیمت خود را برای تعمیر به وی بسپارید.

نام محصول         قیمت به تومان
IPhone 12         لینک مشاهده قیمت
 Iphone 11        لینک مشاهده قیمت
IPhone 13         لینک مشاهده قیمت
ایرپاد اپل           لینک مشاهده قیمت
مک بوک اپل       لینک مشاهده قیمت
مک بوک نسل پرو لینک مشاهده قیمت
آیپد اپل             لینک مشاهده قیمت
آیپد مینی          لینک مشاهده قیمت
اپل واچ              لینک مشاهده قیمت

تعویض باتری آیفون در نمایندگی تعمیرات تخصصی اپل در شیراز

یکی از اصلی ترین مواردی که در تعمیر باتری گوشی اپل مورد توجه قرار می گیرد، این است که آیفون باید به صورت مداوم شارژ شود؛ این دستگاه معمولا زود شارژ باتری خود را از دست می دهد و باید مرتبا آن را شارژ نمود. اگرچه کیفیت قطعات استفاده شده در گوشی های اپل بالا بوده و احتمال خرابی آنها کم است، اما شارژ شدن زیاد گوشی می تواند منجر به بروز مشکلاتی در باتری دستگاه شود. کار نکردن باتری آیفون دیگر مشکل رایج این قطعه است که می توانند منجر به تعویض باتری گردد.

تیم تعمیرات اپل گلشن تلاش می کنند که باتری گوشی را ترمیم و تعمیر کنند. با این حال در مواردی که آسیب دیدگی شدید است، راهی جز تعویض این قطعه نیست. اگر دیدید که باتری باد کرده و یا پشت گوشی دارای برآمدگی است، بلافاصله آیفون را خاموش کرده و به اولین مرکز تعمیرات آیفون مراجعه کنید. در چنین شرایطی امکان تعمیر باتری گوشی اپل وجود ندارد و باید این قطعه در اسرع وقت، با یک باتری جدید و البته اورجینال جایگزین شود.

تعمیر برد آیفون در تعمیرگاه مجاز اپل

مهم‌ترین مشکلی که نشان می‌دهد برد گوشی اپل با مشکل رو به‌ رو شده است و به تعمیرات نیاز دارد، خاموش شدن ناگهانی این دستگاه می‌باشد که یا به دلیل وارد شدن ضربه به آیفون یا بروز نوسان برق در آن است. تعمیر برد آیفون  یکی دیگر از تخصص ‌های نمایندگی اپل گلشن است که خوشبختانه تعمیرکاران این مرکز مشکل برد آیفون را ریشه‌ کن می‌کنند تا دیگر گذرتان به نمایندگی اپل به دلیل تعمیر برد آیفون نیافتد.

متاسفانه برخی از مراکز تعمیرات آیفون به دلیل برخوردار بودن از تکنسین‌های غیر حرفه‌ای از پس تعمیر برد این دستگاه برنمی‌آیند و همین مسئله موجب می‌شود که گوشی کاربر پس از گذشت مدتی دوباره با همان مشکل مواجه شود. خوشبختانه تمامی خدمات تعمیراتی نمایندگی اپل گلشن همراه با ضمانت می‌باشد از این‌رو نه تنها خیال شما از اینکه موبایل خود را به مرکز معتبر و تخصصی سپرده‌اید راحت است بلکه از این نظر هم آسوده خاطر هستید که تعمیر گوشی آیفون در این مرکز همراه با ضمانت است.

تعمیر برد آیفون در تعمیرگاه مجاز اپل

تعویض ال سی دی آیفون در مرکز تعمیرات اپل

اکثر کاربران گوشی‌های اپل به دلیل شکستگی ال سی دی این دستگاه به نمایندگی تعمیر گوشی اپل گلشن مراجعه می‌کنند. درواقع وارد شدن ضربه و فشار به ال سی دی آیفون موجب شکستگی و آسیب ‌دیدگی آن می‌ شود که اگر ضربه و فشار وارد شده به آن به مجموعه تاچ و ال سی دی آسیب رسانده باشد باید آن‌ها را تعویض کرد اما اگر تنها به گلس محافظ روی ال سی دی آسیب وارد شده باشد تنها با تعویض آن گلس می ‌توان مشکل این دستگاه را برطرف کرد.

اما گاهی اوقات هم ضربه وارد شده به قدری است که علاوه‌بر شکستن گلس، موجب شکستن تاچ و ال سی دی نیز می‌شود که در این حالت راهی جزء تعویض ال سی دی وجود ندارد. البته تنها وارد شدن ضربه به نمایشگر موبایل اپل نیست ک موجب آسیب‌دیدگی آن می‌شود گاهی اوقات هم آبخوردگی این دستگاه موجب سوختن مجموعه تاچ و ال سی دی آیفون می‌شود که باید آن‌ها را تعویض کرد. تعمیرکاران نمایندگی رسمی اپل گلشن با بررسی میزان ضربه وارد شده به نمایشگر این دستگاه و میزان آسیب‌دیدگی آن به تعمیر یا تعویض ال سی دی آیفون می ‌پردازند و با سرعت و کیفیت بالایی مشکل آن را برطرف می‌کنند.

نتیجه گیری

همانطور که گفتیم از این جهت که محصولات اپل از قیمت های بالایی برخوردارند، تعمیرات آن ها نیز به حساسیت و دقت بیشتری نسبت به دیگر محصولا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *