AirPods (3rd generation).White

نوع گوشی: دو گوشی

نوع هدفون: تو گوشی (In-Ear)

نوع اتصال: بی سیم

NFC: ندارد

باتری: دارد

مناسب برای: مکالمه، کاربری عمومی

ویژگی‌های خاص: میکروفون، دارای شتاب سنج تشخیص حرکت

دسته:

طراحی ایرپاد نسل سوم سفید

پس از معرفی اولین سری ایرپاد در سال 2016، اکنون ایرپاد نسل سوم با ظاهری متفاوت که بیشتر به ایرپاد پرو شباهت دارد، روانه‌ی بازار شده است. این ایرپاد جدید، در مقایسه با ایرپاد نسل اول و ایرپاد نسل دوم، از پایه‌های کوتاه‌تری بهره‌مند شده که میزان این کاهش ارتفاع به 33 درصد می‌رسد. ایرپاد سری 3 علاوه بر طراحی جدید، دارای ویژگی‌های برجسته‌ی ایرپادهای قبلی نیز می‌باشد. همچنین با بهره‌گیری از طراحی پلاستیکی سخت و یکپارچه خود، به ‌خوبی در گوش نگه داشته می‌شود.

خرید اپل ایرپاد نسل سوم سفیدایرپاد 3 دارای استاندارد IPX4 یا مقاوم در برابر آب و رطوبت است و هنگام باران و ورزش‌های سنگین، دیگر جای نگرانی برای خیس شدن آن‌ها وجود نخواهد داشت. در پایه‌های این ایرپاد جدید شرکت اپل، همانند مدل پرو، حسگر نیرو (force sensor) تعبیه شده که با لمس و یا ضربه زدن به این حسگر، می‌توان کنترل محتوای در حال پخش، اتصال و قطع تماس را به راحتی انجام داد. همچنین با لمس طولانی، قادر به فعال کردن دستیار صوتی خواهید بود.

از دیگر بهبودهای ایرپاد سری 3، می‌توان به افزایش طول عمر باتری آن اشاره کرد؛ به طوری که در حالت پخش موسیقی به صورت مداوم، تا 6 ساعت دوام می آورد و در صورت پخش صدای فراگیر، تا 5 ساعت شارژ خواهد داشت. این در حالی است که اگر از کیس استفاده شود، زمان نگهداری شارژ به ترتیب تا 30 و 20 ساعت خواهد رسید. طبق گفته‌ی اپل، این ایرپاد با فناوری MagSafe نیز سازگار است.

دیگر مشخصات ایرپاد نسل سوم سفید

از مهم‌ترین ویژگی‌های ایرپاد 3، سهولت در استفاده و یکپارچگی با اکوسیستم سخت‌افزاری اپل مانند اپل واچ، مک، مک بوک، آیپد، آیفون و اپل TV است که یکی از دلایل محبوبیت آن نیز به شمار می رود. ایرپادهای نسل سوم همچنین از اپلیکیشن Find My برخوردار هستند که در صورت گم شدن، به کمک این اپلیکیشن می‌توان به راحتی مکان آن‌ها را پیدا نمود.

قیمت اپل ایرپاد نسل سوم سفیدایرپاد سری 3 مانند ایرپاد مکس و ایرپاد پرو، از سنسور ردیابی پوست (skin-detect) نیز بهره برده است؛ بنابراین تنها زمانی صدا پخش می‌شود که از ایرپاد استفاده نمایید و اگر آن‌ها را از گوش خارج کرده و بر روی میز یا در جیب خود قرار دهید، پخش صدا قطع خواهد شد.

این ایرپاد دارای محرک‌های اختصاصی و فناوری EQ تطبیقی بازطراحی شده است که به ‌طور خودکار خروجی صدا را برای گوش کاربر تنظیم و بهینه می‌کند. اپل همچنین در این ایرپاد تمرکز زیادی بر روی صدای فراگیر داشته و با ترکیب فناوری پخش صدا و موسیقی سه بعدی (Dolby Atmos) با دیگر ویژگی های آن، تجربه‌ای فوق‌العاده را به کاربران هدیه می‌دهد.

ایرپاد نسل سوم دارای درایور جدید با تقویت کننده سفارشی است که موسیقی را با کیفیت صدای فوق العاده دقیق ارائه می‌کند؛ بدین ترتیب، از هر تن صدا از باس عمیق و غنی گرفته تا صدای بلند و واضح، لذت خواهید برد.

اپل که اکنون بهترین کیفیت تماس صوتی را با ایرپاد سری 3 ارائه می‌دهد، اعلام کرده که عملکرد میکروفن در نسخه‌ی جدید حتی از قبل هم بهتر شده است. میکروفن‌ها اکنون از فناوری AAC-ELD بهره می‌برند که یک کدک گفتاری برجسته می‌باشد. ایرپاد نسل 3 با استفاده از این فناوری، کیفیت صدای فول HD ارائه می‌دهد که ارتباطات واضح را برای FaceTime ممکن می‌سازد.

برند

Apple

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اپل ایرپاد نسل سوم سفید”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *