(Apple iPhone XS Max (512GB

حافظه داخلی: 512 گیگابایت

اندازه رم: 4 گیگابایت

شبکه های ارتباطی: 4G، 3G، 2G

دوربین‌های پشت گوشی: 2 گانه

رزولوشن عکس: 12 مگاپیکسل

فناوری صفحه‌نمایش: Super Retina

اندازه صفحه نمایش: 6.5

سیستم عامل: iOS

نسخه سیستم عامل: iOS 12

سیم کارت: سایز نانو

ویژگی‌های خاص: فبلت، دارای بدنه مقاوم، مجهز به حس‌گر تشخیص چهره، ضد آب و ضد گرد و غبار با پشتیبانی از ضریب استاندارد IP68 (مقاوم در برابر عمق 2 متری آب به مدت 30 دقیقه)

طراحی

آیفون XS Max ظرفیت 512 گیگابایت با وجود ظاهری مشابه با آیفون X و XS، با ابعاد 7.7 * 77.4 * 157.5 میلی متر، یک سر و گردن از آنها بزرگ تر است و بدون تفاوت در ضخامت، با وزن 208 گرم، از آن دو سنگین تر می باشد. همچنین مانند آن آیفون ها، بدنه ی دستگاه را شیشه و فلز ضد زنگ تشکیل می دهند. شرکت اپل برای این آیفون، چند ارتقای قابل توجه را در نظر گرفته که یکی از مهمترین آنها، استفاده از مقاوم ترین شیشه ای که تاکنون در تلفن های همراه وجود داشته می باشد. این شیشه چیزی جز گوریلا گلس 6 شرکت کورنینگ نیست. اپل از همان نخستین آیفون، به دلیل استفاده از پوشش اولفوبیک بر روی تمام گوشی های خود شهرت گرفته که آیفون ایکس اس مکس نیز از این قاعده مستثنی نبوده است. این پوشش باعث می شود که سطح گوشی کمتر مستعد اثر انگشت و لکه باشد. از ویژگی های دیگر xs max، می توان به مقاومت بیشتر این گوشی در برابر آب اشاره کرد که همانند XS دارای استاندارد IP68 می باشد.

طراحی آیفون XS Max ظرفیت 512 گیگابایت

صفحه نمایش OLED زیبای این گوشی هوشمند که یک صفحه نمایش تمام صفحه با حاشیه های فوق العاده باریک است، ابعادی به میزان 6.5 اینچ دارد. در این صفحه نمایش، هر چهار سمت به استثناء بریدگی دوربین سلفی، تا لبه های دستگاه کشیده شده اند که باعث تجربه ی بصری فراگیرتری نسبت به نسل های گذشته خواهد شد. ناچ صفحه نمایش، Face ID، سنسور های نور، اسپیکر و دوربین سلفی 7 مگاپیکسلی را در خود جای داده است. در سطح پنل پشتی لگوی آیفون و دوربین 12 مگاپیکسلی دوگانه با لبه برجسته، در کنار یک فلش چهارگانه، با همان چینش عمودی وجود دارد. لبه ی سمت چپ، میزبان دو‌ کلید تنظیم صدا و دکمه سایلنت می باشد در حالی که کلید Power/side و اسلات نانو سیم کارت، در لبه ی سمت راست قرار گرفته اند. لبه ی بالا کاملا خالی بوده ولی در لبه ی پایین دستگاه، اسپیکر، میکروفن و درگاه لایتنینگ دیده می شود. این گوشی در رنگ های طلایی، خاکستری و نقره ای به بازار عرضه شده است.

صفحه نمایش

با رونمایی از آیفون XS Max ظرفیت 512 گیگابایت، اپل نخستین فبلت خود را روانه ی بازار کرد. این صفحه نمایش 6.5 اینچی OLED، دارای رزولوشن 1242*2688 و تراکم 458 پیکسل در هر اینچ می باشد. از قابلیت های دیگر این نمایشگر می توان به مجهز بودن آن به HDR10 و Dolby Vision اشاره کرد که سبب بهتر و زنده تر نشان دادن جزئیات صفحه نمایش می شوند. این آیفون نیز همانند آیفون X، دارای نرخ ثبت لمس 120 هرتزی بوده که موجب افزایش سرعت پاسخگویی خواهد شد.

صفحه نمایش آیفون XS Max ظرفیت 512 گیگابایت

این گوشی با بهره مندی از قابلیت True Tone، با استفاده از سنسور های چند کاناله، نور محیط را سنجیده و به کمک آن، بهترین و طبیعی ترین حالت تصویر را برای راحتی چشم کاربران مهیا می کند. اپل مانند گذشته قابلیت Night Shift را نیز در این محصول خود به کار گرفته که با قرار گرفتن در نور کم و فضای تاریک، کاهش نور آبی صفحه نمایش که باعث آزار چشم‌ می شود را به همراه دارد. همچنین حداکثر روشنایی 625 نیت و نسبت کنتراست 1:1,000,000 از دیگر نکات مثبت این آیفون به شمار می رود. این نمایشگر دارای دقت رنگ بسیار عالی است به طوری که می توان میانگین DeltaE را 1.09 و حداکثر انحراف را 3.8 تخمین زد.

سخت افزار

در آیفون XS Max ظرفیت 512 گیگابایت، شاهد استفاده ی اپل از پردازنده ی A12 Bionic می باشیم. این پردازنده اولین چیپست 7 نانو‌متری شرکت اپل است که طبق ادعای این شرکت، 15 درصد سریع تر از نسل های گذشته عمل می کند. مهم ترین ویژگی این پردازنده که عملکرد دوربین و Face ID را نیز تحت تأثیر خود قرار می دهد، موتور پردازش عصبی 8 هسته ای آن می باشد که اکنون با پیشرفت بسیار زیادی که نسبت به A11 داشته، می تواند 5 تریلیون عملیات را در هر ثانیه انجام دهد. A12 Bionic یک پردازنده 6 هسته ای، شامل 2 هسته ی قدرتمند 2.49 گیگاهرتز با نام Vortex و 4 هسته ی کم مصرف موسوم به Tempest بوده که تمام هسته ها می توانند در یک زمان واحد کار کنند. با وجود 40 درصد عملکرد بهینه تر، تا 50 درصد مصرف کمتر نسبت به پردازنده ی نسل گذشته دارد.

خرید آیفون XS Max ظرفیت 512 گیگابایت

از نکات مثبت دیگری که از این پردازنده می توان گفت، پردازنده ی سیگنال تصویر (ISP) جدید است که تا حد قابل توجهی بهبود یافته و می تواند داده های بیشتری را از سنسور ها جمع آوری کند. از جمله قابلیت های جدید این ISP، می توان به Smart HDR، لگ صفر شاتر و قابلیت تنظیم Blur پس زمینه پس از تصویر برداری اشاره کرد. این گوشی هوشمند از 4 گیگابایت حافظه ی رم LPDDR4X بهره برده که به لطف سیستم عامل بهینه شده iOS 12، می تواند عملکرد بسیار بهتری در زمینه ی مولتی تسک از خود نشان دهد.

دوربین

در نخستین نگاه به مشخصات آیفون XS Max ظرفیت 512 گیگابایت، شاید تصور شود که این پرچمدار اپل، تفاوتی با همتایان پیشین خود ندارد. این محصول شرکت اپل از دوربین دوگانه ای با سنسور های 12 مگاپیکسلی و لرزش گیر اپتیکال بهره می برد که در پس لنز های 6 لایه ی واید و‌ تله فوتو، دیاگرام های f/1.8 و f/2.4 و فاصله ی کانونی 28 و ‌52 میلی متر قرار گرفته اند. درست مانند گذشته ظاهر دوربین چینش عمودی دارد و در رویه ی دوربین از یاقوت کبود استفاده شده که تا به اینجا تفاوتی با نسل پیشین مشاهده نمی شود. اما در سنسور اصلی دوربین می توان تفاوت و ارتقا را دریافت، به طوری که ابعاد سنسور و اندازه ی پیکسل های آن به 1/2.55 اینچ و 1.4 میکرومتر افزایش یافته است. همچنین اپل ادعا می‌ کند که عمق پیکسل ها از 3.1 به 3.5 تغییر کرده و تعداد پیکسل های فوکوس نیز دو برابر می باشد. تفاوت دیگری که می توان به آن اشاره کرد، الگوریتم پردازش تصویر دوربین بوده که با 4 فریم بافر، لگ شاتر را به صفر کاهش می دهد.

دوربین آیفون XS Max ظرفیت 512 گیگابایت

همچنین با بهره گیری از ISP بهبود یافته A12 Bionic، سنسور های سریع تر و الگوریتم های پیشرفته تر پردازش تصویر، در هنگام عکس برداری، 4 فریم میانی و یک فریم با نوردهی بلند مدت نیز ثبت می شود که در آخر با ترکیب تمامی این فریم ها، عکس نهایی تولید خواهد شد. اپل نام این قابلیت را Smart HDR انتخاب نموده و هدف از به کار گیری آن، بهبود گستره ی دینامیکی تصویر، کاهش نویز در تاریکی و تشخیص بهتر سوژه های در حال حرکت می باشد. آیفون ایکس اس مکس، برای تشخیص عمق، از ISP بهره می گیرد و دیگر به دوربین دوم اتکا ندارد.

دوربین سلفی

در آیفون XS Max ظرفیت 512 گیگابایت، دوربین جلو، همان سنسور 7 مگاپیکسل نسل های پیشین با دیافراگم f/2.2 می باشد که البته به لطف ISP بهبود یافته، از سرعت عکس برداری بیشتری برخوردار است. این دوربین به کمک فناوری TrueDepth، می تواند عکس های پرتره تهیه کند. تصویر برداری در نور روز، به کمک Smart HDR، گستره ی دینامیکی مناسبی دارد و تصویر جزئیات بسیار زیادی خواهد داشت. نویز تصاویر تا حدی حفظ می شود و در باز تولید رنگ ها و‌ میزان شارپ بودن تصاویر، دقت بسیار خوبی را از خود به نمایش می گذارد. قابلیت Smart HDR در شب و تاریکی هم، به کمک لرزش گیر اپتیکال، کیفیت تصاویر خروجی را ارتقا می دهد. این دوربین در نور کم نیز منابع نور را به خوبی مدیریت می کند.

قیمت آیفون XS Max ظرفیت 512 گیگابایت

کیفیت تصویر

نمونه تصاویری که در نور روز با آیفون XS Max ظرفیت 512 گیگابایت گرفته شده، در حد یک پرچمدار واقعی است. جزئیات بسیار بالا، نویز تصویر بسیار پایین و دامنه دینامیکی بالاتر از حد متوسط، همگی دوربین آیفون 10 اس مکس را به یک دوربین فوق العاده تبدیل کرده اند. این گوشی هوشمند، تمام تصاویر را به میزان 12 مگاپیکسل با رنگ هایی دقیق و وضوح بسیار بالا ارائه می دهد. آیفون ایکس اس مکس از قابلیت تصویر Smart HDR پشتیبانی می کند که با فعال شدن این قابلیت، چندین فریم با نور دهی متفاوت به منظور بهتر شدن کنتراست و دامنه ی دینامیکی تصاویر به طور هوشمندانه ای روی یکدیگر قرار می گیرند. همچنین تصویر HDR به قسمت هایی از تصویر که رنگ های یکنواختی دارند، رنگ طبیعی تری می بخشد و هر چه بیشتر، به واقعیت و دید چشم انسان نزدیک می کند. پیشنهاد می شود Smart HDR همیشه فعال باشد، زیرا به هیچ وجه به تصاویر آسیبی نمی رساند و فقط در صورت نیاز به کمک شما آمده و تصاویر بهینه تری را نصیبتان می کند.

کیفیت تصویر آیفون XS Max ظرفیت 512 گیگابایت

دوربین تله موجود روی این آیفون مانند آیفون x است و تصاویر را با کیفیت بالایی همانند لنز واید ارائه می دهد و همچنین در زمانی که زوم انجام می دهید، به کمک شما می آید. سنسور جدید دوربین به همراه قابلیت Smart HDR، پیشرفت بزرگی را در عکاسی در محیط هایی با نور کم ارائه می دهد. OIS این اجازه را به iphone xs max داده که سرعت شاتر را تا 1/4s در حالت دستی پایین بیاورد. این سنسور ها از پیکسل های بزرگتری برخوردار هستند که با مقداری پردازش، عکس های فوق العاده با رنگ های یکنواخت و بدون نویز را در محیط های کم نور ارائه می دهند. این گوشی هوشمند، در هنگام تصویر برداری در نور کم، از لنز تله کمک نمی گیرد و همچنین بزرگ نمایی تصویر در xs max  نیز بار دیگر به صورت دیجیتالی و با برش تصویر انجام می شود که شما می توانید با قرار دادن دوربین بر روی حالت پرتره از دوربین تله فتو استفاده کنید. در این حالت جزئیات بیشتری به ثبت می رسد، اما به دلیل دیافراگم  f/2.4 تصاویر تاریک تر خواهند بود.

حالت پرتره

حالت پرتره از لنز تله فتو برای عکاسی و ایجاد بوکه در تصاویر استفاده می کند، اما در آیفون XS Max ظرفیت 512 گیگابایت، این قابلیت به لطف ISP بهبود یافته و NPU پردازشگر A12 که کار جدا سازی سوژه از زمینه را انجام می دهد، زیاد هم به این لنز وابسته نیست و به گفته ی اپل، حالت بوکه با استفاده از لنز تله فتو و قابلیت نرم افزاری به طور همزمان بسیار بهینه تر شده است. به لطف تراشه A12، آیفون xr هم با این که تنها یک لنز در پشت دارد، قابلیت پرتره را ارائه می دهد.

کیفیت فیلم برداری

آیفون XS Max ظرفیت 512 گیگابایت، همانند نسل پیشین، توانا در ضبط فیلم های 4k با نرخ 60 فریم بر ثانیه بوده و به لطف پردازنده ی قدرتمند خود، گستره ی دینامیکی وسیع تری را داراست. امکان جدیدی که به آن اضافه شده، ضبط استریو با قابلیت تفکیک گسترده تر صدا می باشد که در نتیجه، ویدئوی خروجی، صدای غنی تری را ارائه می دهد. هر دو دوربین پشت و سلفی، در فیلم برداری HD و Full HD، از لرزشگیر سینمایی استفاده می کنند. این آیفون فوق العاده، همچنین توانایی ضبط ویدئوهای اسلوموشن Full HD با نرخ 240 فریم را دارد.

کیفیت فیلم آیفون XS Max ظرفیت 512 گیگابایت

باتری

در آیفون های نسل گذشته، شاید مشکل اساسی این باتری آنها بوده، اما در نسل های جدید، دیگر این چنین نیست. باتری آیفون XS Max ظرفیت 512 گیگابایت، با ظرفیت 3174 میلی آمپر ساعت، یکی از بزرگترین باتری های اپل به شمار می رود. طبق ادعای اپل، باتری این گوشی نسبت به آیفون 10، 90 دقیقه عمر بیشتری دارد. این به معنای آن است که کاربر باید انتظار حدود 15 ساعت تماشای فیلم و 13 ساعت وب گردی را از آیفون ایکس اس مکس داشته باشد. قابل ذکر است که تراشه ی قدرتمند و‌ بهینه ی A12 Bionic به کار رفته در این گوشی، نقش بسزایی در طول عمر باتری جدید اپل دارد.

باتری آیفون XS Max ظرفیت 512 گیگابایت

با وجود اینکه آیفون 10 اس مکس از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می کند، اما اپل مانند نسل گذشته، شارژر 5 واتی معمولی را به همراه آن ارائه می دهد. این فبلت برای شارژ کامل با شارژر کوچکی که به همراه دارد، به زمانی حدود 3 ساعت نیازمند است. همچنین به لطف بدنه ی شیشه ای خود، از شارژ بی سیم نیز پشتیبانی می کند که به لطف سازگاری با استاندارد Qi، می توان با هر پد شارژ بی سیم، این آیفون را شارژ کرد.

بلندگو

آیفون XS Max ظرفیت 512 گیگابایت نیز همانند نسل گذشته، از دو اسپیکر استریو استفاده می کند که یکی در ناچ صفحه نمایش و‌ دیگری در لبه ی پایین دستگاه قرار دارد. تفاوت این گوشی با گذشتگان خود در این است که اسپیکر به کار رفته در قسمت ناچ، بهبود یافته به طوری که با اسپیکر پایین دستگاه تقریبا برابری می‌ کند. آیفون 10 اس مکس یکی از بهترین گوشی های هوشمند بازار می باشد که با خروجی صدای غنی، شفاف و عاری از نویز، می تواند تجربه ی بسیار لذت بخشی را در هنگام تماشای فیلم، پخش موسیقی و بازی، به کاربران خود هدیه بدهد.

خرید و قیمت آیفون XS Max ظرفیت 512 گیگابایت

ابعاد

157.5×77.4×7.7 میلی‌متر

برند

Apple

رنگ

, ,

سیمکارت

سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)

وزن

208 گرم

رزولوشن

12+12 مگاپیکسلی

اندازه

6.5 اینچ

تراشه

Apple A12 Bionic (7 nm)

GPU

Apple GPU (4-core graphics)

CPU

Hexa-core (2×2.5 GHz Vortex + 4×1.6 GHz Tempest)

نسخه

iOS 12 قابل ارتقا به iOS 14.4

درگاه حافظه

ندارد

حافظه داخلی

512GB

pa_-ram

383

حافظه RAM

4GB RAM

نوع حافظه داخلی

NVMe

pa_کیفیت-فیلمبرداری

رزولوشن 2160 × 3840 و سرعت 24/30/60 فریم بر ثانیه (2160p@24/30/60FPS) رزولوشن 1080 × 1920 و سرعت 30/60/120/240 فریم بر ثانیه (1080p@30/60/120/240FPS)

pa_پورت-انتقال-دیتا

Lightning, USB 2.0

رادیو

ندارد

وایرلس

Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, hotspot

بلوتوث

5

GPS

GPS, GLONASS, Galileo و QZSS

NFC

دارد

نوع باتری

Li-Ion 3174 mAh. non-removable (12.08 Wh)

pa_حالت-آماده-به-کار

65 ساعت

حالت پخش موزیک

تا 65 ساعت

حالت مکالمه

تا 16 ساعت

pa_-

436

جک 3.5 میلیمتری

ندارد

pa_-3-5

302

بلندگو

stereo speakers

2G bands

GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 – SIM 1 & SIM 2 (dual-SIM) – for China CDMA 800 / 1900

3G bands

HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100 CDMA2000 1xEV-DO

4G bands

1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 13, 14, 17, 18, 19, 20, 25, 26, 28, 29, 30, 32, 34, 38, 39, 40, 41, 46, 66 – A2101 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 13, 14, 17, 18, 19, 20, 25, 26, 29, 30, 32, 34, 38, 39, 40, 41, 46,

سرعت

HSPA 42.2/5.76 Mbps, LTE-A (4CA) Cat16 1024/150 Mbps, EV-DO Rev.A 3.1 Mbps

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آیفون XS Max ظرفیت 512 گیگابایت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *