iPhone 11 Pro Max (512GB)

حافظه داخلی: 512گیگابایت

مقدار رم: 4 گیگابایت

شبکه های ارتباطی: 4G، 3G، 2G

دوربین‌های پشت گوشی: سه گانه

رزولوشن عکس: 12 مگاپیکسل

فناوری صفحه‌نمایش: Super Retina

اندازه صفحه نمایش: 6.5

سیستم عامل: iOS

نسخه سیستم عامل: iOS 13

سیم کارت:سایز نانو

ویژگی‌های خاص: تشخیص چهره، قابلیت عکاسی در شب، مقاوم در برابر آب، دارای بدنه مقاوم، ضد آب و ضد گرد و غبار با پشتیبانی از ضریب استاندارد IP68 (مقاوم در برابر عمق 2 متری آب به مدت 30 دقیقه)

طراحی

آیفون 11 پرو مکس 512 گیگابایت در سال 2019 به عنوان یک مدل پر زرق و برق و متفاوت، توسط شرکت اپل رونمایی شد. طراحی ظاهری برگرفته از آیفون 10 و XS ماکس است و تنها 10 گرم از آن ها سنگین تر می باشد که این سنگینی را می‌توان در طراحی چندگانه دوربین‌ ها و باتری قوی‌ تر جست‌وجو کرد. صفحه نمایش Super Retina XDR  با اندازه  6.5 اینچ، تصاویر را واضح و روشن نمایش می دهد. صفحه نمایش توسط شیشه سرسخت که تولید شرکت کورنینگ می باشد پوشیده شده و با همراهی قاب براق فلزی در طرفین و گوریلا گلس مقاوم در پشت، از دستگاه محافظت می کنند.این گوشی با ضریب استاندارد IP68، در برابر گرد و غبار و آب تا عمق 4 متر مقاوم است.

سمت راست گوشی کلید پاور و درگاه سیم‌کارت‌ و سمت چپ، کلیدهای سایلنت و تنظیم صدا قرار گرفته است. در قسمت پایینی گوشی درگاه ارتباطی لایتنینگ، اسپیکر و میکرفون قابل مشاهده می باشد.پنل پشتی این دستگاه داستانی کاملا متفاوت نسبت به دیگر آیفون ها دارد، این پنل پوشیده شده از شیشه ای مات است که این ویژگی از لغزش آن در دست جلوگیری می کند و احساس امنیت بیشتری را به کاربر می دهد.دوربین های سه گانه این مدل شامل دوربین 12 مگاپیکسلی اصلی، تله فوتو و اولتراواید می باشد که در ماژول مربعی شکل در سمت چپ پنل پشت قرار گرفته اند. طراحی این قسمت، بر خلاف سایر نقاط بدنه دارای سطحی براق است که زیبایی چشمگیری را به آن بخشیده است.

صفحه نمایش

آیفون 11 پرو مکس ظرفیت 512 گیگابایت مجهز به صفحه نمایش OLED Retina XDR، با اندازه 6.5 اینچی می باشد که تصاویر را با رزولوشن 2688×1242  پیکسل و 458  پیکسل در اینچ نمایش می دهد. صفحه نمایش Super Retina XDR OLED از محتوای HDR10 و Dolby Vision پشتیبانی می کند. و هم چنین با قابلیت تنظیم رنگ True Tone، پشتیبانی از گستره رنگی وسیع و ویژگی Haptic Touch با بازخورد لمسی با کیفیت بالا ارائه می شود و به نرخ رفرش 60 هرتز نیز پایبند است.

نمایشگر لمسی خازنی این محصول با سرعت نمونه برداری  120هرتز، بسیار پاسخگو و سریع عمل می کند. این گوشی با پوشش فضای رنگی P3، هنگام ارسال محتوای DCI-P3 به صفحه، به طور خودکار به این فضای رنگی تبدیل می شود. در این مدل روشنایی بیشینه 1200 نیت، روشنایی پایدار  800 نیت و روشنایی حداقل نمایشگر 1.9 نیت اندازه گیری شده است.

باتری

 Apple iPhone 11 Pro Max 512 GB از یک باتری 3969 میلی آمپر ساعتی تغذیه می کند که 25 درصد بزرگتر از باتری XS MAX است. این کالا با شارژر سریع 18 واتی عرضه می شود. دوام باتری در مرور وب 15 ساعت، در هنگام پخش فیلم بیش از 19.5 ساعت و در صورت مکالمه، 21 ساعت خواهد بود.

سرعت شارژ

آیفون 11 پرو مکس 512 گیگابایت، از شارژ سریع از طریق USB Power Delivery پشتیبانی می کند. شارژر 18 وات اپل، 50 درصد باتری را در 30 دقیقه شارژ خواهد کرد و شارژ کامل 120 دقیقه طول خواهد کشید. این گوشی هنگام استفاده از شارژرهای MagSafe از شارژ بی سیم سریع تا 10 وات پشتیبانی می کند.

بلندگو

Apple iPhone 11 Pro Max 512 GB، مانند مدل های iPhone XS ، iPhone X و iPhone 8 از بلندگو های استریو با پشتیبانی صوتی فضایی بهره برده که یک اسپیکر در پایین و دیگری در داخل ناچ صفحه وجود دارد که به عنوان بلندگو تماس نیز عمل می کند. این گوشی دارای باس عمیق و میانه صداهای غنی بوده و نت های بالا را به خوبی ارائه می دهد.

نرم افزار و روابط کاربری آیفون 11 پرو مکس ظرفیت 512 گیگابایت

آیفون 11 پرو مکس ظرفیت 512 گیگابایت که با سیستم عامل iOS13 عرضه شده که در این نسخه می‌ توانید تم دارک، عمر باتری بهتر و ظاهری جدید از اپلیکیشن عکس را تجربه کنید. همه گوشی های آیفون 11 از Face ID پشتیبانی می کنند و قابلیت اضافه کردن چهره دوم نیز در آنها امکان پذیر است. صفحه قفل یا همان lock screan در این گوشی بسیار ساده طراحی شده و در اینجا دو میانبر، دوربین و چراغ قوه وجود دارد. Haptic Touch در این نسخه جایگزین 3D Touch شده و برای استفاده از این قابلیت می توانید انگشت خود را روی آیکون مورد نظر کمی نگه دارید و نیاز به فشار اضافی نیست.

اپلیکیشن های اصلی در صفحه اصلی یا همان homescreen  قرار می گیرند، هیچ ویچت جداگانه ای در این قسمت وجود ندارد. آخرین صفحه در سمت چپ، صفحه امروز یا Today page است که ویچت های مختلف در این جا دسته بندی شدند، و همچنین شامل یک باکس جستجوی Spotlight در کل سیستم است. برای رفتن به صفحه اصلی، کافی است انگشت را از صفحه نمایش به بالا بکشید  سپس رها کنید. جهت باز کردن لیست برنامه های باز، مطابق روش قبل عمل کرده، صفحه را بالا بکشید اما رها نکنید. در صفحه اصلی اگر انگشت را به سمت پایین بکشید گزینه جستجو باز می‌شود.

ضربه زدن روی گزینه وای فای یا بلوتوث آن ها را تا روز بعد به صورت خودکار غیر فعال می کند و شما می توانید به صورت دستی، آن ها را زمانی که نیاز داشتید فعال کنید. مهم‌ترین قابلیت نرم ‌افزاری اضافه‌ شده به نسخه iOS 13 حالت تاریک یا Dark Mode است. این ویژگی تأثیر بسیاری بر مصرف باتری به‌ ویژه در دستگاه ‌هایی با صفحه‌ نمایش OLED خواهد گذاشت چرا که در حالت بسیاری از پیکسل‌ های صفحه‌ نمایش خاموش هستند.

میانبرهای سیری به عنوان بخشی از سیستم عامل iOS 12 معرفی شدند، اما اکنون آن ها اپلیکیشن مستقل خود را دارند. این اپلیکیشن به شما این امکان را می دهد تا بدون در دست گرفتن گوشی با مخاطبین خود تماس گرفته و پیامک ارسال کنید، ریمایندر یا اعلانات خود را تنظیم نمایید، موزیک مورد علاقه ی خود را از لیست پخش مورد نظر پخش کنید، ترجمه و جهت یابی را انجام دهید.

اپلیکیشن photos در نسخه iOS 13 اصلاح شده و سه گزینه Year ،Months و Days به All Photos اضافه شده هم چنین ویرایش تصویر و ویدئو در این نسخه با قابلیت‌های متنوع بهبود یافته است. اپلیکیشن Apple TV  بخشی از ios 13 و پخش کننده پیش فرض ویدئو ها است که از طریق hTunes اضافه می شود. این برنامه هم چنین فروشگاه دیجیتال فیلم ها و نمایش های تلویزیونی می باشد و سرویس پخش جریانی Apple TV + در آن راه اندازی شده و در همه آیفون های جدید با اشتراک 1 ساله ارائه خواهد شد.

عملکرد و معیار ها

آیفون 11 پرو مکس ظرفیت 512 گیگابایت و آیفون 11 پرو مجهز به جدیدترین تراشه اپل A13 Bionic شده اند. این چیپست 7 نانو متری، 8.5 میلیارد ترانزیستور که حدود 23 درصد بیشتر از تراشه A12 است را در خود جای می دهد. این پردازنده‌ی بهبود یافته از شش هسته بهره برده که دارای 2 هسته‌ی قدرتمند Lightning با فرکانس 2.65 و 4 هسته ‌ی کم‌ مصرف Thunder با فرکانس 1.8 گیگاهرتزی می باشند. GPU این پردازنده 4 هسته ‌ایست و 20 درصد بهبود عملکرد و 40 درصد بهبود در مصرف انرژی را نسبت به نسل قبل خود تجربه می‌کند. موتور پردازش عصبی نسل سوم اپل از 8 هسته بهره برده که 20 درصد سریع ‌تر و 15 درصد بهینگی بیش‌ تری دارد و وظیفه پردازش تصاویر مانند Deep Fusion و Night Mode را بر عهده دارد.

دوربین

آیفون 11 پرو مکس ظرفیت 512 مگابایت در تمام ویژگی ها، حالت ها، گزینه ها، کیفیت تصویر و فیلم برداری مانند آیفون 11 می باشد با این تفاوت که یک دوربین سوم به آن اضافه شده است. در دوربین اصلی با سنسور 12 مگاپیکسلی، لنز 26 میلی ‌متری با دیافراگم f/1.8 قرار گرفته و از فناوری فوکوس خودکار Dual Pixel پشتیبانی می‌کند.

شرکت اپل در دوربین تله فوتو این گوشی از سنسور 12 مگاپیکسلی با لنز 52 میلی متری و دیافراگم گشوده تر f/2.0 به‌ جای دیافراگم f/2.4 نسل گذشته استفاده کرده، تا عملکرد آن را در محیط‌های تاریک بهبود بخشد. این دوربین از لرزش‌ گیر اپتیکال و زوم 2 برابری بهره برده، اما برخلاف دوربین اصلی فاقد فوکوس خودکار Dual Pixel  است. دوربین سوم و عضو جدید این مدل دارای سنسور 12 مگاپیکسلی با پیکسل های 1.0 میکرومتری، لنز 13 میلی‌متری با زاویه‌ی دید 120 درجه و دیافراگم  f/2.4می باشد و همانند دوربین تله فوتو فاقد لرزش گیر و فوکوس خودکار است.

اپل دوربین سلفی را نیز ارتقا داده و این گوشی با یک دوربین 12 مگاپیکسلی با  لنز 23 میلی متری و فاصله کانونی f/2.2 ارائه شده، که به ‌صورت پیش‌ فرض عکس‌ های 7 مگاپیکسلی ثبت می‌‌کند. با تغییر وضعیت گوشی به حالت افقی برای گرفتن عکس ‌های دسته ‌جمعی، عکس 12 مگاپیکسلی عریضی ثبت می‌شود، البته امکان تغییر دستی حالت عکاسی نیز وجود دارد.

اپلیکیشن دوربین و ویژگی های آن

به لطف کالیبرالسیون مناسب، چینش خاص دوربین های پشتی و جا به جایی نرم بین دوربین های اصلی، اولتراواید و تله فوتو کاربر می‌تواند آنچه را که بیرون از منظره ‌یاب از دست می‌دهد، به‌صورت لحظه ای ببیند. به‌موجب قابلیت Photos / Videos CaptureOutside the Frame، آیفون 11 پرو مکس به‌‌ صورت خودکار و به‌ کمک دوربین اولتراواید از سوژه‌ی خارج از فریم دوربین اصلی و تله‌ فوتو عکاسی یا فیلم‌ برداری می‌کند، سپس در صورت وجود سوژه ای خارج از کادر، اپلیکیشن Photos به‌صورت خودکار پیشنهاد می‌ دهد که عکس یا فیلم را با داده‌های ذخیره‌شده بازسازی نماید.

ویژگی های Night Mode و Deep Fusion به لطف تراشه جدید A13 Bionic در اختیار کاربران می باشند. اپل قابلیت Night Mode را نیز برای ثبت عکس ‌های بهتر در محیط‌ های تاریک به دوربین آیفون اضافه کرده، این قابلیت به‌ صورت خودکار در شرایط نوری نامساعد برای دوربین اصلی و تله ‌فوتو فعال می‌شود و عکس برداری را به صورت نوردهی بالا تر انجام می دهد.

دیپ فیوژن زمانی که نور محیط کم یا تاریک باشد به جای Smart HDR و حالت شب فعال می شود. سازو کار دیپ فیوژن برای حفظ حرکت در عکس، 4 فریم با سرعت شاتر زیاد پیش از لمس کلید شاتر و 4 فریم پس از لمس شاتر و یک فریم هنگام عکس برداری با نوردهی طولانی ‌تر خواهد گرفت تا جزئیات را ثبت کند سپس بهترین بخش هر عکس را انتخاب کرده و آن ها را با هم ترکیب می کند و عکس‌ هایی واضح با جزئیات بیشتر را تولید خواهد کرد.

کیفیت پرتره

پرتره های آیفون 11 پرو مکس اپل به طور پیش فرض با دوربین تله فوتو گرفته می شوند، اما برای گرفتن عکس پرتره در حالت Night Mode و عکس های عریض تر باید از دوربین اصلی استفاده کنید. پرتره های گرفته شده با دوربین تله فوتو بسیار دقیق و دارای کنتراست بالا هستند و کیفیت رنگ در آنها بسیار عالی می باشد. همانطور که اشاره کردیم، پرتره در حالت Night Mode بر روی دوربین اصلی عکاسی و به طور خودکار نوردهی 1 یا 2 ثانیه را انتخاب می شود. کاربران آیفون 11 پرو مکس میتوانند از High Key Mono  برای خلق عکس ‌های پرتره ‌ی سیاه‌ و سفید با پس ‌زمینه‌ ی کاملا سفید از سوژه در محیط ‌های عادی استفاده‌ کنند.

دوربین سلفی

عکس‌ های سلفی جزئیات زیاد، رنگ ‌های طبیعی و گستره‌ی دینامیکی بسیار وسیعی دارند. حالت پرتره با دوربین سلفی نیز با قابلیت نورپردازی و کنترل عمق امکان پذیر است. این دوربین 12 مگاپیکسلی با یک سنسور TOF همراه بوده و در حالت عمودی، با رزولوشن 7 مگاپیکسل عکس برداری را انجام می دهد. سلفی ها از Smart HDR استفاده می کنند و دامنه پویایی، کیفیت و جزیئات بسیار واضح و با کیفیت دارند.

کیفیت فیلم برداری

Apple iphone 11 pro Max 512 GB  با هر چهار دوربین خود می‌تواند فیلم‌هایی با وضوح 4K، نرخی بالغ بر 60 فریم‌ بر ثانیه و گستره‌ ی دینامیکی بسیار وسیع ضبط کند. این گوشی هوشمند با دوربین ‌های پشتی امکان فیلم‌ برداری صحنه‌ آهسته‌ی Full HD با نرخ 240 فریم‌ بر ثانیه و برای نخستین ‌بار ویدئو های سلفی صحنه‌ آهسته‌ی Full HD با نرخ 120 فریم‌ بر ثانیه را دراختیار کاربر قرار می‌دهد.

ابعاد

158.0×77.8×8.1mm

برند

Apple

رنگ

, , ,

سیمکارت

سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)

وزن

226 گرم

رزولوشن

12+12+12 مگاپیکسلی

اندازه

6.5 اینچ

تراشه

Apple A13 Bionic (7 nm+)

GPU

Apple GPU (4-core graphics)

CPU

Hexa-core (2×2.65 GHz Lightning + 4×1.8 GHz Thunder)

نسخه

iOS 13 قابل ارتقا به iOS 14.4

درگاه حافظه

ندارد

حافظه داخلی

512GB

pa_-ram

357

حافظه RAM

4GB

نوع حافظه داخلی

NVMe

pa_کیفیت-فیلمبرداری

4K@24/30/60fps, 1080p@30/60/120/240fps, HDR, stereo sound rec.

pa_پورت-انتقال-دیتا

Lightning, USB 2.0

رادیو

ندارد

وایرلس

Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/6, dual-band, hotspot

بلوتوث

5

GPS

A-GPS, GLONASS, GALILEO, QZSS

NFC

دارد

نوع باتری

Li-Ion 3969 mAh, non-removable (15.04 Wh)

pa_حالت-آماده-به-کار

تا 20 ساعت

حالت پخش موزیک

تا 80 ساعت

pa_--

370

جک 3.5 میلیمتری

ندارد

pa_-3-5

302

بلندگو

stereo speakers

2G bands

GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 – SIM 1 & SIM 2 (dual-SIM) – for China CDMA 800 / 1900

3G bands

HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100 CDMA2000 1xEV-DO

4G bands

1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 11, 12, 13, 17, 18, 19, 20, 21, 25, 26, 28, 29, 30, 32, 34, 38, 39, 40, 41, 42, 46, 48, 66 – A2218 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 13, 14, 17, 18, 19, 20, 25, 26, 29, 30, 34, 38, 39, 40,

سرعت

HSPA 42.2/5.76 Mbps, LTE-A 1.6 Gbps DL, EV-DO Rev.A 3.1 Mbps

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آیفون 11 پرو مکس ظرفیت 512 گیگابایت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *