اخبار

استفاده از خدمات نتفلیکس در آیفون و آیپد | دیگر دستگاه های Apple

بالأخره نتفلیکس از پرداخت اجباری 30 درصد از درآمد پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای به اپل معاف شد. کاربران می‌توانند خارج‌ از اپ‌استور، اشتراک نتفلیکس را خریداری کنند. به‌گزارش 9to5Google، کاربران آیفون و آیپد که می‌خواهند ازطریق اپلیکیشن استریم ویدئوی داخل اپ‌استور حق اشتراک نتفلیکس را بپردازند و عضو این پلتفرم شوند از این پس توسط نتفلیکس به یک وب‌سایت خارجی منتقل خواهند شد.

بنابراین، کاربران در سیستم‌عامل‌های iOS و iPadOS می‌توانند برای استفاده از خدمات نتفلیکس از طریق این وب‌سایت اقدام کنند. این فرایند دقیقاً در راستای تصمیم اخیر اپل برای ایجاد مجوز برای اپلیکیشن‌های موسوم به Reader App (به آن دسته اپلیکیشن‌ها گفته می‌شود که محتوای دیجیتالی سایر پلتفرم‌ها را ارائه می‌کنند) گرفته شده است تا بتوانند کاربر را به وب‌سایت خارجی خودشان هدایت کنند و فرایند عضویت، خرید حق اشتراک و مدیریت حساب کاربری را در آنجا به‌صورت مستقیم انجام دهند.

سایت اپل گلشن با فراهم کردن امکان خرید، بررسی و مقایسه اینترنتی، قابلیت ها را گسترش داده و دسترسی را برای تمامی طرفداران اپل در سراسر ایران ممکن ساخته است. جهت اطلاعات بیشتر و تماس با کارشناسان خبره این مجموعه می توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

اپل واچ، آیفون، مک بوک پرو، آیپد، آی مک، ایرپاد، مک بوک ایر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *