آموزش

مقایسه و تفاوت اپل واچ [41 و 45 میلی متری] سری 7

در این مطلب قصد داریم اپل واچ 41 و 45 میلی متری سری 7 را با یکدیگر مقایسه نماییم تا ببینیم تفاوت این دو مدل در چیست؟ پس با ما همراه شوید.

اپل واچ یا ساعت مچی هوشمند یکی از محصولات شرکت اپل به شمار می‌رود که در سال 2016 به بازار عرضه گردیده‌است. شرکت اپل هر ساله سری جدیدی از این ساعت‌های مچی هوشمند را به بازار ارائه می‌کند. این شرکت در سال 2020 نیز سری جدیدی از اپل واچ‌های خود را در قالب سری هفتم اپل واچ وارد بازار فروش کرد که پس از مدت کوتاهی این محصول محبوبیت فراوانی در بین خریداران یافت.

شما می‌توانید جهت خرید اپل‌واچ به نمایندگی‌های فروش محصولات اپل در سراسر کشور سر بزنید. یکی از نمایندگی‌های معتبر در زمینه‌ی فروش این محصولات، نمایندگی اپل گلشن است. اپل گلشن به عنوان یکی از معتبرترین ارائه کنندگان محصولات اصلی اپل، با 4 فروشگاه رسمی، از مطمئن ترین مراکز فروش محصولات اپل و ارائه انواع خدمات مربوط به این برند در ایران می باشد.

همچنین سایت اپل گلشن با فراهم کردن امکان خرید، بررسی و مقایسه اینترنتی، قابلیت ها را گسترش داده و دسترسی را برای تمامی طرفداران اپل در سراسر ایران ممکن ساخته است. جهت اطلاعات بیشتر و تماس با کارشناسان خبره این مجموعه می توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

مقایسه دو مدل اپل واچ سری 7

معرفی اپل واچ سری 7

اپل واچ سری 7در دو مدل 41 و 45 میلی متری تولید و به فروش می‌رسد. شما می‌توانید برای مشاهده‌ی انواع اپل واچ‌های سری 7 به سایت نمایندگی محصولات اپل گلشن شیراز مراجعه فرمایید. تا علاوه بر مشاهده مشخصات کامل آن به مطالعه نقد و بررسی آن نیز بپردازید. 

تفاوت اپل واچ 41 و 45 میل متری سری 7

یکی از انواع مدل‌های ساعت هوشمند، اپل واچ سری 7 است که در دو مدل طراحی شده و این دو مدل با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند. شما عزیزان در ادامه‌ی این مطلب می‌‌توانید تفاوت دو مدل 41 و 45 اپل واچ سری 7 را مشاهده کنید.

تفاوت اپل واچ 41 و اپل واچ 45 سری 7  از نظر عرضه

 اپل واچ سری 7 مدل 41 میلی متری در تاریخ چهاردهم سپتامبر سال 2021 به بازار فروش معرفی و در تاریخ پانزدهم اکتبر 2021 فروش آن آغاز شد. اپل واچ سری 7 مدل 45 میلی متری همانند اپل واچ 41 در تاریخ چهاردهم سپتامبر سال 2021  به بازار معرفی شد اما در تاریخ بیست سپتامبر 2021 به بازار فروش عرضه گردید.

تفاوت اپل واچ 41 و اپل واچ 45 سری 7 از نظر بدنه

اپل واچ 7 مدل 41 میلی متری در طول 41 و عرض 35 میلی متر تولید می‌گردد و ارتفاع آن 7/10 می‌باشد. علاوه بر این، وزن اپل واچ 7 مدل 41، 320 گرم است و با بدنه‌ ای آلومینیومی عرضه می‌شود. اسلات سیم‌کارت اپل واچ مدل 41، esim است و دارای گواهی‌های ip6x اروپا می‌باشد. این محصول در برابر گرد و غبار مقاومت دارد و می‌تواند از نفوذ آب تا عمق 50متری جلوگیری نماید.

اپل واچ 7 مدل میلی متری در طول 45 و عرض 38 میلی متر تولید می‌گردد. وزن این محصول 51 گرم و ارتفاع آن 7/10 م.م می‌باشد. این ساعت مچی هوشمند دارای اسلات سیم‌کارت esim است و با جنس بدنه استیل عرضه می‌‌شود. علاوه بر این، اپل واچ مدل 45 توانسته‌است، گواهی ip6x اروپا را دریافت کند. این محصول در برابر گرد و غبار موجود در هوا مقاومت دارد و جلوی نفوذ آب به درون دستگاه را می‌گیرد.

تفاوت اپل واچ 41 و اپل واچ 45 سری 7 از نظر پلتفرم

این دو مدل از اپل واچ‌های سری 7 از نظر پلتفرم با یکدیگر تفاوتی ندارند و سیستم عامل watches8p بر روی هر دوی آن‌ها نصب شده‌است. تراشه‌ی این دو مدل s7 می‌باشد و پردازنده‌ی گرافیکی آن‌ها powervr  است. علاوه بر این هسته‌ی مرکزی این دو اپل واچ، دارای دو قسمت جداگانه است.

تفاوت اپل واچ سری 7 مدل 41 و 45 میلی متری

تفاوت اپل واچ 41 و اپل واچ 45 سری 7 از نظر حافظه

این دو اپل واچ هوشمند از نظر حافظه کاملاً یکسان هستند و هر دوی آن‌ها دارای حافظه‌ای 32 گیگابایتی برای ذخیره انواع تصاویر، ویدیوها و موسیقی هستند. این حافظه نسبت به سری‌های 5و 4 پیشرفت کرده‌است و گنجایش آن افزایش یافته‌است.

تفاوت اپل واچ 41 و اپل واچ 45 سری 7 از نظر نمایشگر

 نمایشگر اپل واچ 41 میلی متری دارای روتین او‌ال‌ای‌دی است اما اپل واچ 45 میلی متری دارای روتین ال‌تی‌پی‌او، او‌ال‌ای‌دی می‌باشد. سایز نمایشگر هر دوی این اپل واچ‌ها 9/1 اینچ است و نمایشگر صفحه‌ی این دو ساعت مچی مدل همیشه روشن هستند. محافظ صفحه‌ی اپل واچ مدل 41، محافظ ضدخش Lon-x می‌باشد اما محافظ صفحه‌ی اپل واچ 45 سافایر می‌باشد. علاوه بر این رزولوشن هر دو اپل واچ مذکور 396*484 می‌باشد.

تفاوت اپل واچ 41 و اپل واچ 45 سری 7 از نظر صدا

هر دو اپل واچ مذکور یعنی اپل واچ 41 و اپل واچ 45 دوراه خروج صدا را دارا می‌باشند و می‌توان با استفاده از این اپل واچ‌ها موسیقی نیز گوش کرد. صدای این دو محصول نسبت به سری‌های قبلی از 50 درصد درجه‌ی فراتر برخوردار است‌. شما می‌توانید این اپل واچ‌ها را از سایت اپل گلشن خریداری کنید.

 بند اپل واچ |  قاب و کاور |  کیف و کوله | کابل و آداپتور | داک و استند | اسپیکر و ساندبار | هدفون و هندزفری | محافظ صفحه نمایش | پاور بانک | هارد و فلش مموری | دوربین و عکاسی |  هوشمند سازی منزل | بازی و سرگرمی | سلامت و ورزش | موس و کیبورد | برند ها و محصولات دیگر

تفاوت اپل واچ 41 و اپل واچ 45 سری 7 از نظر باتری

باتری اپل واچ 41 از جنس لیتیوم یونی با ظرفیت 9/3 میلی آمپر است و استند بای آن 18 ساعت ترکیبی می‌باشد. باتری مدل دیگر اپل واچ سری 7 نیز از جنس لیتیوم است اما ظرفیت این محصول 4/5 میلی آمپر است و استند بای آن به صورت ترکیبی 20 ساعت می‌باشد.

تفاوت اپل واچ 41 و اپل واچ 45 سری 7 از نظر شبکه‌ها

اپل واچ سری 7 دارای شبکه‌ی فناوری جی‌اس‌ام ال‌تی‌ای می باشد که نسبت به سری‌های دیگر از نظر تکنولوژی پیشرفت فراوانی کرده است.

تفاوت اپل واچ 41 و اپل واچ 45 سری 7 از نظر قابلیت‌ها

اپل واچ مدل 41 شامل قابلیت‌هایی همچون قطب‌نما، حسگر شمارش قدم‌های فرد، حسگر شتاب‌سنج، حسگر شمارش تعداد ضربان قلب، ارتفاع‌سنج، فشارسنج، حسگر تشخیص افتادن، حالت پرواز و حالت خواب، تایمر، نمایش اعلان‌های گوشی، هشدار بیدار باش، هشدار میزان اکسیژن خون پایین و هشدار افت ضربان قلب می‌شود.

اپل واچ مدل 45 سری 7 شامل قابلیت‌هایی چون قطب‌نما، الکترو کاردیوگرام، ارتفاع‌سنج، شخصی سازی واچ فیس، هشدار ریتم نامرتب ضربان قلب فرد، دستیار صوتی با پشتیبانی از زبان محاوره و فشارسنج می‌شود.

تفاوت اپل واچ 41 و اپل واچ 45 سری 7 از نظر اتصالات

هر دو اپل واچ سری 7 دارای شبکه‌ی بی‌سیم دوبانده‌ی وای‌فای هستند و شبکه‌ی بلوتوث آن‌ها a2dp،le و 0/5 می‌باشد اما این دو اپل واچ از لحاظ شبکه‌ی GPS با یکدیگر متفاوت هستند. شبکه‌ی GPS اپل واچ مدل 41 گلوناس، گالیله و بی‌دی‌اس می‌باشد اما شبکه‌ی GPS اپل واچ مدل 45  آ‌جی‌پی‌اس، گلوناس و بی‌دی اس است. هر دو اپل واچ دارای ان‌اف‌سی هستند و از طریق شارژر مغناطیسی اختصاصی با درگاه تایپ سی شارژ می‌شوند.

نمایندگی های معتبر ارائه اپل واچ های سری 7

نمایندگی اپل گلشن یکی از نمایندگی‌های معتبر در سراسر کشور به شمار می‌رود که انواع محصولات شرکت اپل از جمله اپل‌واچ‌ها را به مشتریان خود ارائه می‌کند. قیمت محصولات نمایندگی اپل گلشن نسبت به سایر نمایندگی ها مقرون به صرفه‌تر است. این نمایندگی در شهر شیراز دارای چهار شعبه‌ی معتبر به ادرس‌های زیر است:

  • اولین شعبه‌ی نمایندگی گلشن در شیراز و منطقه‌ی خاک شناسی قرار دارد. آدرس دقیق این شعبه فلکه‌ی گاز خیابان خاک شناسی شیراز، نبش کوچه‌ی شانزدهم است.
  • شعبه‌ی دوم نمایندگی‌های اپل گلشن در شیراز، خیابان معالی آباد، مجتمع نغمه می‌باشد.
  • شعبه‌ی سوم نمایندگی گلشن در شیراز، خیابان ستارخان، خیابان ولیعصر قرار دارد.
  • شعبه‌ی چهارم نمایندگی‌های گلشن نیز در خیابان قصرالدشت شیراز، بین چهارراه زرگری و قم آباد قرار دارد.

شما می‌توانید انواع ساعت‌های مچی هوشمند را از شعبه‌های مختلف این نمایندگی و یا از سایت نمایندگی محصولات اپل گلشن خریداری کنید. جهت اطلاعات بیشتر و تماس با کارشناسان خبره این مجموعه می توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

اپل واچ، مک بوک پرو، آیپد، آی مک، ایرپاد، مک بوک ایر

مقایسه دو مدل اپل واچ سری 7

جمع بندی

اپل‌واچ‌ها انواع مختلفی دارند. یکی از انواع این اپل‌واچ‌ها، اپل واچ سری 7است که در دو مدل 41 و 45 میلی متری تولید می‌گردد. این اپل‌واچ‌ها در برخی از ویژگی‌های ظاهری و قابلیت‌های مختلف ممکن است با یکدیگر تفاوت‌هایی داشته‌باشند.

شما مشتریان عزیز می‌توانید اپل‌واچ مدل 41 و مدل45 از سری 7 اپل‌واچ‌ها را از نمایندگی گلشن شهر شیراز خریداری کنید. نمایندگی‌ اپل گلشن دارای چندین شعبه در شیراز می‌باشد که در زمینه‌ی واردات و فروش محصولات شرکت اپل فعالیت گسترده‌ای دارند و در تلاشند که بتوانند این محصولات را با قیمت مناسب و به صرفه به دست مشتریان برسانند. با ما در اتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *