آموزش

تفاوت و مقایسه اپل واچ [ 40 و 44 میلی متری ] سری 6

در این مطلب قصد داریم اپل واچ 40 و 44 میلی متری سری 6 را با یکدیگر مقایسه نماییم تا ببینیم تفاوت این دو مدل در چیست؟ پس با ما همراه شوید.

اپل‌واچ‌ها یکی از بی‌نظیرترین و زیباترین محصولاتی هستند که توسط شرکت معتبر اپل تولید می‌شوند. این ساعت‌های مچی هوشمند یک گجت پوشیدنی به شمار می‌روند که می‌توانند به آسانی به گوشی‌های آیفون متصل شوند و اتفاقاتی که در صفحه‌ی گوشی می‌افتد را بر روی صفحه نمایش هوشمند خود نشان دهند.

شما می‌توانید جهت خرید اپل‌واچ به نمایندگی‌های فروش محصولات اپل در سراسر کشور سر بزنید. یکی از نمایندگی‌های معتبر در زمینه‌ی فروش این محصولات، نمایندگی اپل گلشن است. اپل گلشن به عنوان یکی از معتبرترین ارائه کنندگان محصولات اصلی اپل، با 4 فروشگاه رسمی، از مطمئن ترین مراکز فروش محصولات اپل و ارائه انواع خدمات مربوط به این برند در ایران می باشد.

همچنین سایت اپل گلشن با فراهم کردن امکان خرید، بررسی و مقایسه اینترنتی، قابلیت ها را گسترش داده و دسترسی را برای تمامی طرفداران اپل در سراسر ایران ممکن ساخته است. جهت اطلاعات بیشتر و تماس با کارشناسان خبره این مجموعه می توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

تفاوت اپل واچ 40 و 44 میلی متری سری 6

معرفی اپل‌واچ سری 6 

اپل‌واچ‌ها بسیار هوشمند و پیشرفته هستند و حتی می‌توانند به گوگل‌مپ، تصاویر گوشی همراه و حتی موسیقی گوشی دسترسی داشته باشند. این ساعت‌های کاربردی در انواع مختلفی تولید می‌شوند. برخی از آن‌ها از درجه‌ی هوشمندی بیشتری برخوردار هستند. اپل‌واچ‌های شرکت اپل در سال 2016 رونمایی شدند و تا به امروز سری‌های مختلفی از این ساعت مچی هوشمند به بازار ارائه گردیده‌است.

همان‌‌طور که گفته شد، اپل‌واچ‌های موجود در بازار در سری‌های مختلفی تولید شده‌اند که یکی از آن‌ها اپل‌واچ سری 6 می‌باشد. این اپل‌واچ نسبت به سری‌های قبلی خود از درجه‌ی هوشمندی بالاتری برخوردار است و در دو مدل 44 و 40 میلی متری به بازار عرضه می‌گردد. قابلیت و کارکردهای طراحی شده در اپل‌واچ سری6 بسیار کاربردی‌تر از سری‌های قبلی است و میزان کیفیت صفحه نمایش آن نیز در مقایسه بسیار قابل توجه می باشد.

حال می‌خواهیم دو مدل 44 و 40 اپل‌واچ سری 6 را مقایسه نماییم و تفاوت‌های این دو مدل را بررسی کنیم.

شما مشتریان گرامی می‌توانید برای خرید مدل‌های مختلف اپل‌واچ سری 6 به یکی از شعبه‌های نمایندگی اپل گلشن در شهر شیراز سر بزنید یا به صورت غیر حضوری از سایت فروشگاهی این نمایندگی محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

مقایسه دو مدل اپل واچ سری 6

تفاوت‌های اپل‌واچ 44 و 40 میلی متری سری 6

اپل‌واچ‌ سری 6 مدل 44 و 40 میلی متری، از نظر ساختار و کارایی تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند. این اپل‌واچ‌ها هر دو توسط شرکت اپل تولید شده‌اند اما با این حال ممکن است درجه‌ی هوشمندی یکی از آن‌ها پایین و دیگری بالاتر باشد. علاوه بر این، این ساعت‌های هوشمند در کیفیت صفحه نمایش، صدا، تصویر، قابلیت‌ها و اتصالات خود با یکدیگر متفاوت هستند.

در ادامه‌ی این مقاله تفاوت‌های مختلف این دو مدل را از همه جهات برایتان ذکر می‌کنیم. با ما همراه باشید.

تفاوت این دو مدل از نظر عرضه

عرضه‌ی اپل‌واچ مدل 44 میلی متری توسط شرکت اپل در پانزدهم سپتامبر 2020 و عرضه‌ی اپل‌واچ مدل 40 میلی متری، در پانزدهم سپتامبر 2019 بوده‌است. تفاوت زمانی عرضه‌ی این دو محصول به آن علت است که شرکت اپل پس از ساخت مدل 40، تکنولوژی‌های دیگری را در مدل بعدی قرار داد و آن را مدل 44 نامید.

تفاوت این دو مدل از نظر بدنه

این دو مدل یعنی مدل 44 و مدل 40 میلی متری اپل‌واچ سری 6 از نظر بدنه با یکدیگر تفاوت‌هایی به شرح زیر دارند:

  •  عرض اپل‌واچ 44، سی و هشت میلی‌متر است و عرض اپل‌واچ 40، سی و چهار میلی‌متر می‌باشد. علاوه بر این طول اپل‌واچ 44، چهل و چهار میلی‌متر و طول اپل‌واچ 40، چهل میلی‌متر است. ارتفاع هر دوی آن‌ها ده میلی‌متر می‌باشد.
  • بدنه‌ی هر دوی این اپل‌واچ‌ها از جنس آلومینیوم است اما اپل‌واچ 44 می‌تواند در برابر نفوذ آب تا عمق 50 متر مقاومت داشته باشند.

 بند اپل واچ |  قاب و کاور |  کیف و کوله | کابل و آداپتور | داک و استند | اسپیکر و ساندبار | هدفون و هندزفری | محافظ صفحه نمایش | پاور بانک | هارد و فلش مموری | دوربین و عکاسی |  هوشمند سازی منزل | بازی و سرگرمی | سلامت و ورزش | موس و کیبورد | برند ها و محصولات دیگر

تفاوت این دو مدل از نظر نمایشگر صفحه

اپل‌واچ‌های سری 6 دارای نمایشگر همیشه روشن هستند. سایز نمایشگر اپل‌واچ چهل و چهار، 78/1 اینچ است که این سایز شصت درصد بدنه را در بر می‌گیرد. این ساعت رزولوشنی 448 در 368 پیکسل دارد که می‌تواند تصاویر را با کیفیت بالا نمایش دهد. روشنایی صفحه نمایش این محصول 1000 نیت می‌باشد.

نمایشگر و صفحه نمایش اپل‌واچ 40 از نوع او‌ال‌ای‌دی تولید شده‌ است و می‌تواند به صورت خودکار خاموش و روشن بشود. سایز این نمایشگر 57/1 اینچ است و تراکم پیکسل‌های آن 324 در 394 پیکسل می‌باشد. صفحه نمایش این اپل‌واچ هوشمند با روشنایی 1000 نیت کار می‌کند.

تفاوت مدل 44 و مدل 40 اپل‌واچ سری 6 از نظر پلتفرم

اپل‌واچ سری 6 مدل 44 میلی متری مبتنی بر پردازنده‌های a13 می‌باشد و سیستم عامل کار گذاشته شده در این اپل‌واچ سیستم watches7 می‌باشد که یکی از پیشرفته‌ترین سیستم‌های عامل برای ساعت‌ای مچی به شمار می‌رود. علاوه بر این پردازنده‌ی مرکزی این مدل از ساعت‌های مچی دارای دو هسته و شصت و چهار بیت می‌باشد.

اپل‌واچ سری 6 مدل 40 میلی متری از مبتنی بر پردازنده‌ی a12 می‌باشد و سیستم‌‌عامل آن همانند سیستم‌عامل مدل 44 از سیستم‌عامل پیشرفته‌ی watches7 تشکیل شده‌است. پردازنده‌ی گرافیکی این محصول powervr می‌باشد.

مقایسه اپل واچ 40 و 44 میلی متری سری 6

تفاوت مدل 44 و مدل 40 اپل‌واچ سری 6 از نظر میزان حافظه

این دو‌ مدل از لحاظ حافظه‌ی داخلی با یکدیگر تفاوت چندانی ندارند و حافظه‌ی داخلی هر دو مدل یعنی مدل 44 اپل‌واچ سری 6 و مدل 40 اپل‌واچ سری6 سی و دو گیگابایت می‌باشد. میزان حافظه‌ی این دو مدل نسبت به سایر مدل‌های قبلی بیشتر است و این از مزیت‌های اپل‌واچ‌ها به شمار می‌رود.

 

تفاوت مدل 44 و مدل 40 اپل‌واچ سری 6 از نظر صدا

این دو مدل از ساعت‌های مچی هوشمند از نظر صدا با یکدیگر تفاوت چندانی ندارند و بلندگوی هر دوی آن‌ها می‌تواند نسبت به نسل قبل از سری 6، صدا را پنجاه درصد بلندتر از ساعت خارج کند.

تفاوت مدل 44 و مدل 40 اپل‌واچ سری 6 از نظر  قابلیت‌های مختلف

در اپل‌واچ سری 6 مدل 44 میلی متری قابلیت‌هایی همچون شمارش تعداد قدم‌ها، حسگر افتادن، حسگر سنجش میزان اکسیژن خون، حسگر اپتیکال ضربان قلب نسل دوم و قطب‌نما کارگذاری شده‌است در صورتی که اپل‌واچ 40 نسبت به اپل‌واچ 44 از قابلیت‌های کمتری برخوردار است. هردوی این مدل ها از قابلیت تماس اضطراری برخوردار می باشند.

تفاوت مدل 44 و مدل 40 اپل‌واچ سری 6 از نظر شبکه

شبکه‌ی این اپل‌واچ‌ها با یکدیگر تفاوت چندانی ندارد و شبکه‌‌هایی همچون وای‌فای، بلوتوث و دیگر شبکه‌ها در هردوی آن‌ها موجود است. تنها تفاوت این شبکه‌ها با یکدیگر در شبکه‌ی یو‌اس‌بی می‌باشد که اپل‌واچ 40 فاقد این شبکه می‌باشد.

تفاوت اپل واچ 40 و 44 میلی متری سری 6

نمایندگی های معتبر ارائه اپل واچ های سری 6

نمایندگی اپل گلشن یکی از نمایندگی‌های معتبر در سراسر کشور به شمار می‌رود که انواع محصولات شرکت اپل از جمله اپل‌واچ‌ها را به مشتریان خود ارائه می‌کند. قیمت محصولات نمایندگی اپل گلشن نسبت به سایر نمایندگی ها مقرون به صرفه‌تر است. این نمایندگی در شهر شیراز دارای چهار شعبه‌ی معتبر به ادرس‌های زیر است:

  • اولین شعبه‌ی نمایندگی گلشن در شیراز و منطقه‌ی خاک شناسی قرار دارد. آدرس دقیق این شعبه فلکه‌ی گاز خیابان خاک شناسی شیراز، نبش کوچه‌ی شانزدهم است.
  • شعبه‌ی دوم نمایندگی‌های اپل گلشن در شیراز، خیابان معالی آباد، مجتمع نغمه می‌باشد.
  • شعبه‌ی سوم نمایندگی گلشن در شیراز، خیابان ستارخان، خیابان ولیعصر قرار دارد.
  • شعبه‌ی چهارم نمایندگی‌های گلشن نیز در خیابان قصرالدشت شیراز، بین چهارراه زرگری و قم آباد قرار دارد.

شما می‌توانید انواع ساعت‌های مچی هوشمند را از شعبه‌های مختلف این نمایندگی و یا از سایت نمایندگی محصولات اپل گلشن خریداری کنید. جهت اطلاعات بیشتر و تماس با کارشناسان خبره این مجموعه می توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

اپل واچ 40 و 44 میلی متری سری 6

جمع بندی

امروزه یکی از معتبرترین شرکت‌های تولید کننده‌ی گجت‌های هوشمند به خصوص اپل‌واچ‌ها، شرکت اپل می‌باشد که اپل‌واچ‌های هوشمند خود را در سال 2016 به بازار عرضه کرده‌است. ساعت‌های هوشمندی که این شرکت تولید می‌کند، از مشخصات فنی پیشرفته‌‌ای برخوردار هستند و با طراحی و عملکرد عالی، توانسته‌اند محبوبیت زیادی در بین مردم پیدا کنند.

اپل‌واچ‌ها انواع مختلفی دارند. یکی از انواع این اپل‌واچ‌ها، اپل واچ سری 6 است که در دو مدل 40 و 44 میلی متری تولید می‌گردد. این اپل‌واچ‌ها در برخی از ویژگی‌های ظاهری و قابلیت‌های مختلف ممکن است با یکدیگر تفاوت‌هایی داشته‌باشند.

شما مشتریان عزیز می‌توانید اپل‌واچ مدل 40 و مدل44 از سری 6 اپل‌واچ‌ها را از نمایندگی گلشن شهر شیراز خریداری کنید. نمایندگی‌ اپل گلشن که دارای چندین شعبه در شیراز می‌باشد که در زمینه‌ی واردات و فروش محصولات شرکت اپل فعالیت گسترده‌ای دارند و در تلاشند که بتوانند این محصولات را با قیمت مناسب و به صرفه به دست مشتریان برسانند. با ما در اتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *