Apple Watch Series 7 Space Gray Aluminum Case with Black Band-41mm

سیم کارت: ندارد

اتصالات: Bluetooth ،Wi-Fi

جنس بدنه: آلومینیوم

فرم صفحه نمایش: مستطیل

صفحه نمایش: 3D Touch

نوع صفحه نمایش: Retina lTPO OLED

نوع کاربری: ورزشی، روزمره

قابلیت مکالمه مستقیم: دارد

GPS: دارد

سایر ویژگی ها: شتاب‌ سنج، ژیروسکوپ، نسل سوم حسگر اپتیکال ضربان قلب با قابلیت محاسبه سطح اکسیژن خون (SpO2)، الکتروکاردیوگرام، فشار سنج، ارتفاع‌ سنج، قطب‌نما
پشتیبانی از حالت‌های ورزشی مختلف، اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون، هشدار افت و افزایش بیش از حد ضربان قلب، هشدار ریتم نامرتب ضربان قلب، پشتیبانی اپلیکیشن از الکتروکاردیوگراف، تماس اضطراری، SOS و تشخیص افتادن پایش وضعیت خواب، قابلیت شخصی‌سازی واچ فیس، نمایش اعلان‌های گوشی و تقویم، تایمر، هشدار بیدارباش، دستیار صوتی سیری با پشتیبانی از زبان محاوره، پشتیبانی از Ultra Wideband (UWB)

طراحی اپل واچ سری 7 مدل 41 میلی متری با بدنه ی آلومینیومی خاکستری و بند اسپرت مشکی

اپل واچ سری 7 مدل 41 میلی متری با بدنه ی آلومینیومی خاکستری و بند اسپرت مشکی، یکی از بزرگ‌ترین تغییرات در طراحی را در تاریخ شش‌ساله‌ی ساعت‌های هوشمند اپل داشته است. در ساعت هوشمند جدید این شرکت، شاهد دو تغییر مهم هستیم که شامل نمایشگر تمام صفحه و روکش کریستالی مقاوم‌تر می‌باشد. با وجود آن که حاشیه‌های اطراف نمایشگر در مقایسه با نسل پیشین، 1.7 میلی‌متر باریک‌تر شده است، اما در ابعاد ساعت تغییری مشاهده نمی‌شود. با این حال، باریک‌تر شدن 40 درصدی این حاشیه‌ها، به شرکت اپل اجازه داده تا رابط کاربری را به شکلی بهینه تغییر دهد و وجود کیبورد تمام صفحه برای تایپ، یکی از مزایای این تغییر محسوب می‌شود. شما از این پس می‌توانید به سادگی تایپ کنید، روی حروف ضربه بزنید و یا از حرفی به حرف دیگر اسکرول کنید.

مشخصات اپل واچ سری 7اپل واچ سری 7 روان‌تر و سریع‌تر از گذشته کار می‌کند. طراحی قاب خاص و منحصر به فرد این محصول در کنار حذف حاشیه‌ها، باعث شده تا فضای بیشتری برای مشاهده موارد مختلف و اطلاعات درون آن وجود داشته باشد تا به سادگی بتوانید لحظات متفاوتی را در زمان کار با این ساعت تجربه کنید. گوشه‌های این سری، همانند نسل قبلی گرد بوده و روشنایی آن 70 درصد افزایش یافته است.

اپل در بازطراحی بنیادی این ساعت، از تجهیزاتی استفاده نموده که این ساعت هوشمند را می‌توان مقاوم‌ترین ساعت حال حاضر این شرکت دانست. در واقع، اپل واچ سری 7 از قوی‌ترین و با دوام‌ترین کریستال ممکن بهره مند گشته تا در برابر ضربات، بیشترین مقاومت را داشته باشد. این روکش کریستالی تا 50 درصد ضخیم‌تر از نسل‌های پیشین شده تا مقاومت نمایشگر OLED را در برابر ضربه و ترک افزایش دهد. استاندارد IP6X در این ساعت هوشمند باعث شده تا گرد و غبار، امکان نفوذ به ساعت را نداشته باشد و تا عمق 50 متری زیر آب دوام بیاورد تا شما بتوانید به سادگی از آن در تمام محیط‌‌ها استفاده نمایید. مقاومت در برابر آب با استاندارد WR50، سری 7 را به یک ساعت مناسب برای شنا تبدیل کرده و می‌توان آن را با اطمینان خاطر در استخر به همراه داشت.

اپل واچ سری 7 ضد آب

دیگر مشخصات اپل واچ سری 7 مدل 41 میلی متری با بدنه ی آلومینیومی خاکستری و بند اسپرت مشکی

از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به سرعت شارژ شدن آن اشاره کرد که ادعا می‌شود 33 درصد سریع‌تر از نسل گذشته بوده به طوری که 80 درصد از ظرفیت باتری، در 45 دقیقه شارژ می شود. اپل برای این ساعت هوشمند از کابل شارژر USB-C استفاده نموده است. این ساعت که در دو سایز 41 و 45 میلی‌متری روانه‌ی بازار شده، در نسخه آلومینیومی خود از رنگ های آبی، قرمز، سبز، نقره‌ای و خاکستری، بهره برده است. در مدل فولاد ضدزنگ آن نیز شاهد رنگ‌های نقره‌ای، گرافیت و طلایی هستیم و یک مدل تیتانیوم مشکی فضایی (Space Black) نیز به این مجموعه اضافه شده است. همچنین در سری 7 دو بند جدید موسوم به نایکی و هرمیز مشاهده می شود؛ گرچه تمام مدل‌های نسل جدید اپل واچ با بندهای گذشته کاملا سازگار هستند.

بند Nike اپل واچ سری 7 بند Hermès اپل واچ سری 7با گذر از مشخصات سخت‌افزاری، اپل واچ سری 7 مدل 41 میلی متری با بدنه ی آلومینیومی خاکستری و بند اسپرت مشکی، قدرت نرم‌افزری‌ خود را از سیستم‌عامل کاملا بهینه ‌شده ‌ی WatchOS 8 می‌گیرد و قابلیت‌های جدیدی را برای دوچرخه‌ سواران به ارمغان آورده است. این ساعت هنگام سوار شدن به دوچرخه را تشخیص داده و به کاربر یادآوری می‌کند که تمرینات را شروع کند و در صورت توقف موقت، به‌ طور خودکار متوقف شده و سپس با حرکت کاربر، کار خود را از سر می‌گیرد.

این ساعت هوشمند همچنین قابلیت‌های سلامتی نسل پیشین خود را به شکل بهینه ارائه می‌دهد. پشتیبانی از حالت‌های ورزشی مختلف، اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون، هشدار افت و افزایش بیش از حد ضربان قلب، هشدار ریتم نامرتب ضربان قلب، پشتیبانی از اپلیکیشن ECG، تماس اضطراری SOS، پایش خواب، قابلیت شخصی‌سازی واچ فیس، حالت Always-On صفحه همیشه روشن، نمایش اعلان‌های گوشی و تقویم، تایمر، هشدار بیدارباش، دستیار صوتی سیری با پشتیبانی از زبان محاوره، پشتیبانی از Ultra Wideband، از مهم‌ترین قابلیت‌های به کار رفته در سری 7 محسوب می شوند.

قابلیت های اپل واچ سری 7

ابعاد

45 × 38 × 10.7 میلی متر

برند

Apple

سایز

45 میلی متر

سیمکارت

eSIM

وزن

38.8 گرم

رزولوشن

448 × 368 پیکسل

نوع

Retina LTPO OLED

محافظت

پوشش ضد خش Ion-x

GPU

PowerVR

CPU

Dual-core

درگاه حافظه

ندارد

حافظه داخلی

32GB

حافظه RAM

1GB

pa_-ram

520

pa_پورت-انتقال-دیتا

ندارد

رادیو

ندارد

وایرلس

Wi-Fi 802.11 b/g/n, dual-band

بلوتوث

5.0, A2DP, LE

GPS

A-GPS, GLONASS, GALILEO, QZSS

NFC

دارد

شارژ

پشتیبانی از شارژ وایرلس

pa_حالت-آماده-به-کار

تا 18 ساعت

جک 3.5 میلیمتری

ندارد

pa_-3-5

302

بلندگو

دارد

2G bands

GSM 850 / 900 / 1800 / 1900

3G bands

HSDPA 850 / 1700(AWS) / 1900 / 2100 HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100

4G bands

LTE

سرعت

HSPA 42.2/5.76 Mbps, LTE

سیستم عامل

watchOS 8.0

pa_مقاومت-در-برابر-آب

پشتیبانی از ضریب استاندارد IP68 مقاوم در برابر آب تا عمق 50 متری

pa_---

0

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اپل واچ سری 7 مدل 41 میلی متری با بدنه ی آلومینیومی خاکستری و بند اسپرت مشکی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *