Apple iPad Mini 6th 8.3-inch 256GB Wi-Fi Cellular

ظرفیت حافظه داخلی: 256 گیگابایت

وضوح صفحه نمایش: 2266 × 1488 پیکسل

اندازه صفحه نمایش: 8.3 اینچ

کیفیت دوربین سلفی: 12 مگاپیکسل

پردازنده: A15 Bionic

صفحه نمایش لمسی:  دارد

طراحی آیپد مینی 6 -2021 با ظرفیت 256

آیپد مینی 6 با ظرفیت 256 در سال  2021 در رنگ های بسیار متنوع معرفی و عرضه شده است. این محصول یک همراه قدرتمند برای  انجام کار های روزمره می باشد تا خلاقیت های خود را به سادگی نشان دهید و برنامه های قدرتمند یا انواع بازی ها را بدون زحمت اجرا کنید.
I pad mini6 با برنامه های قدرتمندی که با آنها آشنا هستید، مانند Adobe Photoshop یا Microsoft Office، با لمس صفحه نمایش بسیار آسان تر کار می کند. عمر باطری این محصول حدود یک روز می باشد و می توانید از چندین برنامه به طور همزمان استفاده و بین آنها جا به جا شوید.
 
این ایپد مینی  دارای ویژگی slide over می باشد که چند وظیفه ای را آسان و یکپارچه فراهم می نماید. از این ویژگی برای کار همزمان با چندین برنامه و حتی کشیدن و رها کردن محتوا بین برنامه ها با لمس یا رها کردن پد استفاده می شود.با ویژگی های جدید iPad OS 15 ، می توانید افکار خود را با Quick Note یادداشت کنید، مکالمه ای را با Translate ترجمه کنید و با استفاده از Share Play با دوستان و خانواده ارتباط برقرار کنید.
 
نکته قابل توجه در مورد Ipad mini 2021  به ظاهر آن تعلق دارد که فرم کلاسیک همیشگی را در خود جای داده است. این طراحی که اپل از آن با عنوان all screen design  یاد می‌کند، که جدا از حاشیه‌های باریک، دارای لبه‌های گرد، فرم تخت کناره‌ها و لنز بیرون‌زده دوربین می باشد و با کاهش چشمگیر حاشیه‌های پیرامون ، بدون افزایش سایز دستگاه، صفحه‌نمایش بزرگ‌تری فراهم شده است.
رنگ‌های در نظر گرفته شده برای این تبلت تا حدودی تغییر کرده و جدا از رنگ مشترک خاکستری که در مدل قبلی نیز حضور داشت حالا امکان سفارش این مدل در دو رنگ ارغوانی و صورتی و یک رنگ ترکیبی متمایل به بژ/طلایی، موسوم به Starlight نیز وجود دارد.
 
ایپد مینی 6-2021 با ظرفیت 256

  

 

باتری آیپد مینی 6 – 2021 با ظرفیت 256

ظرفیت باتری داخلی iPad mini6 با تغییر اندکی نسبت به گذشته روبرو شده، به طوری که باتری داخلی 19.1 وات پیشین، حالا جای خود را به یک باتری 19.3 وات داده است. این باتری در هر دو نسخه ایپد مینی سری های 6 و 5  تا 10 ساعت برای تماشای ویدئو یا مرور وب با وای‌فای دوام داشته که تفاوتی نسبت به قبل ندارند. در نسخه سلولار نیز می‌توان با یک بار شارژ، تا 9 ساعت به وب گردی از طریق شبکه‌های موبایلی پرداخت. آیپد به صورت مغناطیسی به دستگاه متصل شده و به صورت بی سیم شارژ می شود.
 
آیپد مینی 6-2021 با ظرفیت 256

دیگر مشخصات آیپد مینی 6 -2021 با ظرفیت 256

ذخیره سازی تمامی فایل با برنامه Files

با برنامه Files می توانید همه فایل ها را سازماندهی کنید، به اشتراک بگذارید و به آنها دسترسی داشته باشید،. همچنین مواردی را که در iPad ، iCloud یا سرویس های ابری مانند Box دستگاه شما وجود دارد مدیریت کنید و به راحتی به فایل های ذخیره شده در سایر دستگاه های خارجی دسترسی داشته باشید.

یادداشت با اپل پنسل

آیپد مینی از اپل پنسل نسل 2 پشتیبانی می کند، به طوریکه با این ابزار می توانید مطالب را بنویسید، علامت گذاری کنید و آن را فراموش نشدنی کنید. چه در حال یادداشت برداری از کلاس باشید، چه یک مجله در حال مطالعه داشته باشید یا بخواهید راه حلی را مطرح کنید، می توانید به راحتی آنها را به اشتراک بگذارید و یادداشت های دست نویس خود را به متن تایپ شده تبدیل کنید. با یادداشت دست نویس خود شروع نمایید، سپس چند ضربه بزنید و آن را به عنوان متن تایپ شده کپی و جایگذاری کنید.
 
با مداد اپل اشکال خود را بصورت دستی بکشید و ببینید که برنامه تشخیص شکل، آنها را به فرم ایده آل شکل رسم شده می رساند. مداد اپل به صورت مغناطیسی به سمت کنار iPad mini متصل می شود، بنابراین همیشه همراه شماست و آماده طرح سریع می باشد و با حساسیت به شیب و فشار، تاخیر نامحسوس و دقت کامل پیکسل، ابزاری است که می تواند یک صفحه خالی را به یک اثر هنری الهام بخش تبدیل کند حتی می توانید طرح نهایی خود را متحرک نمایید.
 
همچنین می توانید یک اسکرین شات بگیرید و آن را علامت گذاری کنید و سپس برخی از یادداشت های ذخیره شده در ایپد خود را روی عکس بگذارید. در نهایت با فایل های ذخیره شده پروژه های نهایی خود را ایجاد کنید. امضای اسناد را مستقیماً با نوک انگشت یا مداد اپل روی iPad انجام دهید، سپس آن را فقط با یک ضربه ارسال نمایید. اپل پنسل به صورت مغناطیسی به دستگاه متصل شده و به صورت بی سیم شارژ می شود.
 
آیپد مینی 6-2021 با ظرفیت 256

تولید موسیقی یا ضبط فایل های صوتی

برنامه های صوتی برای iPad mini6 به شما کمک می کند تا به آسانی مطالب را ضبط و تمرین کنید. بنابراین می توانید یک آلبوم با فایل های صوتی ایجاد نمایید. از مداد اپل برای ترسیم طرح ها خود استفاده کنید و طرح نهایی خود را متحرک کنید.

صفحه نمایش

جدیدترین فیلم های تلویزیونی و کلیپ های مورد علاقه خود را در یک صفحه نمایش همه جانبه تماشا کنید. همچنین می توانید با استفاده از Sidecar، صفحه مک خود را به صورت بی سیم گسترش داده یا آینه کنید، سپس از iPad خود به عنوان یک صفحه نمایش دوم باورنکردنی استفاده نمایید. 

قابلیت اتصال کنترلر بازی

قابلیت بازی کردن و  لذت بردن از هزاران بازی که فقط برای iPad طراحی شده اند، در این مدل امکان پذیر است. همچنین انواع بازی برای هر سلیقه ای، از مسابقات با سرعت بالا گرفته تا پازل، وجود دارد.
کنترلر PlayStation یا Xbox خود را با iPad خود متصل کنید تا یک کنسول بازی قابل حمل فوق العاده ایجاد شود تا به صورت انفرادی یا با دوستان خود چند نفره بازی نمایید.
 
بازی ها با سنسورهای حرکتی که در iPad تعبیه شده اند، بعد جدیدی به خود می گیرند. با iPad به عنوان یک وسیله بازی شگفت انگیز دستی، رانندگی کنید و هدف بگیرید. گرافیک سریعتر تا 80 درصد، iPad mini6، به شما امکان می دهد از برس های مجازی واقع گرایانه برای ایجاد آبرنگ استفاده کنید و بازی هایی با گرافیک بالا انجام دهید.

سنسور اثر انگشت

با کاهش حاشیه‌های بالا و پایین صفحه‌نمایش طبیعتا دیگر جایی برای سنسور اثر انگشت یا Touch ID تبلت در زیر نمایشگر باقی نمی‌ماند، و به همین علت این سنسور بالای تبلت و در کناره سمت راست قرار گرفته است.

وضوح تصویر

در نسل ششم وضوح هر دو دوربین پشت و جلو به 12 مگاپیکسل افزایش پیدا کرده است. دوربین پشتی نیز دارای قابلیت فلاش True Tone است، بدین معنا که شما می توانید در هر نوری عکس های فوق العاده بگیرید یا اسناد را اسکن کرده و سپس آنها را علامت گذاری کنید.
 
دوربین پشتی یک نمونه 12 مگاپیکسلی و دارای فلش‌های چهارگانه است که لنز 5 مرحله‌ای آن نسبتا بزرگ‌تر و برجسته‌تر بوده و برای اولین بار از فیلم برداری 4K با 24، 25، 30 و یا 60 فریم در ثانیه پشتیبانی می‌کند. ضبط فیلم اسلوموشن با وضوح حداکثر 1080 انجام می شود و امکان ذخیره عکس با فرمت HEIF و ویدئو با کدک HEVC از دیگر امکانات آن به حساب می‌آیند.دوربین های پیشرفته، ردیابی حرکت و صفحه نمایش بزرگ، آیپد را به دستگاه فوق پیشرفته تبدیل کرده است.
برند

Apple

سال تولید

2021

طول کابل

رابط‌

لایتنینگ

سایر قابلیت‌ها

تحمل وزن 50 کیلوگرم

جنس

بافته شده با الیاف ضد ساییدگی

قابلیت

انعطاف پذیری 50000 بار

مناسب

تمامی سری های آيفون

pa_

1497

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آیپد مینی 6 – 2021 ظرفیت 256 گیگ 5G نسخه Wi-Fi + سلولار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *