آموزش

خرید گوشی آیفون در شیراز + معرفی نمایندگی های معتبر

امروزه کاربران برای خرید گوشی آیفون در شیراز و سایر شهرهای ایران بسیار راغب هستند. اما در این آشفته بازار صنعت موبایل کشور، خرید یک گوشی خوب و اصل دغدغه ای جدی برای مشتریان و کاربران است. با توجه به رواج گوشی های فیک و تقلبی به جای گوشی های اصلی در ایران، این مسئله به مافیای بزرگی تبدیل شده که سودجویان را یاغی تر می کند.

8 راه ساده تشخیص گوشی های اصلی آیفون

پس برای اینکه سرتان کلاه نرود، بهتر است اطلاعات خود را راجع به گوشی و محصولات فیک و اصل افزایش دهید. البته یکی از مهم ترین مواردی که باید برای خرید گوشی آیفون در نظر بگیرید، خرید از نمایندگی معتبر آیفون است. که در ادامه به چند مورد از معتبرترین ها اشاره می کنیم.

خرید گوشی آیفون در شیراز

معرفی انواع گوشی های آیفون در نمایندگی های معتبر شیراز

کمپانی اپل در ابتدای آغاز فعالیت خود در طی یک سال از یک گوشی رونمایی می کرد. اما رفته رفته احساس شد نیاز و خرید مردم بیشتر از چیزی بود که تصور می شد. مدیران این کمپانی تصمیم گرفتند گوشی های آیفون را در چند نسخه در طی یک سال به بازار عرضه کنند. در حال حاضر آخرین سری گوشی اپل، آیفون 13 است که در چهار نسخه آیفون 13 مینی، آیفون 13، آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرومکس تولید و به بازار عرضه شده است. 

 آیفون 13 | آیفون 13 مینی | آیفون 13 پرو | آیفون 13

جالب است بدانید حتی در ارزان ترین محصول این شرکت نیز کیفیت فدای قیمت نشده و همه محصولات و سری های گوشی آیفون از پردازنده قوی و نرم افزاری فوق العاده بره مند است. از طرفی سیستم عامل جذاب و روان IOS نیز با دنیایی از برنامه های کاربردی برای همه رده های گوشی آیفون در دسترس است. در اینجا لیست محصولات گوشی آیفون را بیان می کنیم.

قیمت خرید گوشی آیفون در شیراز

هدف کمپانی اپل از ابتدا تولید گوشی برای قشر مرفه بوده است. این شرکت تمرکز خود را روی کیفیت و خدمات پس از فروش می گذارد و با تولید محدود گوشی این هدف مهم را دنبال می کند. به همین دلیل قیمت بالای این محصول متاثر از کیفیت فوق العاده آن است. البته در ایران صرفا کیفیت کاربر را مجاب به خرید آیفون می کند.

چون خدمات دیگری همچون بیمه، گارانتی، طرح های تشویقی و … نیز به عنوان بخشی از خدمات این شرکت آمریکایی است که در ایران کاربرد ندارد. البته ناگفته نماند قیمت این محصول فقط در ایران غیرمنطقی است. چون با رشد یکباره دلار قیمت گوشی های اپل نیز بالا رفته است. اما در سایر کشورها که با مشکلاتی همچون نوسانات ارز و دلار دسته و پنجه نرم نمی کنند، گوشی های اپل قیمتی منطقی دارند.

قیمت خرید گوشی آیفون در شیراز

ارزان ترین قیمت خرید گوشی آیفون در شیراز

برای خرید گوشی یا هر وسیله دیگری، اولین چیزی که به آن توجه می کنیم قیمت است. خرید گوشی نیز از جمله خریدهای سخت و پرچالشی است که زمان زیادی را از کاربر می گیرد. مدل گوشی، امکانات و گارانتی گوشی از جمله فاکتورهای مهمی هستند که در قیمت تاثیرگذارند.

معمولا قیمت محصولات دیجیتالی چندان تفاوتی با هم ندارند و مانند طلا، قیمت ها در هر جایی ثابت است. با بالا رفتن ارز و دلار قیمت ها بشدت بالا رفته و خرید را برای عموم سخت کرده است. اما فروشگاه هایی در شیراز وجود دارند که این شرایط را درک کرده و محصولات را با قیمتی ارزان تر و با کم کردن سود خود به فروش می رسانند.

در این میان اپل گلشن از جمله فروشگاه هایی است که امکان فروش اقساطی را برای شما کاربران عزیز فراهم کرده است. تا در این وضعیت اقتصادی فشار زیادی را برای خرید گوشی متحمل نشوید.

خرید گوشی آیفون در شیراز

شرکت اپل محصولاتی همچون گوشی، لپ تاپ و کامپیوتر تولید می کند. در این میان گوشی های اپل که به آیفون معروف هستند، به عنوان معروف ترین محصولات این شرکت به حساب می آیند. در حال حاضر قیمت گوشی اپل یا گوشی آیفون نسبت به سایر گوشی‌های سامسونگ، هواوی و شیائومی بالاتر است.

جدیدترین گوشی آیفون، گوشی آیفون 13 پرومکس است که با وجود گران بودنش جزو گوشی های پرطرفدار در ایران است و سهم زیادی از خرید گوشی هوشمند را به خود اختصاص داده است. چون دغدغه اصلی کاربران کیفیت و اصل بودن محصول است.

فروشگاه های معتبری در شیراز وجود دارند که به این دغدغه کاربر احترام می گذارند و اصل بودن گوشی آیفون را ضمانت می کنند. گوشی های اپل معمولا در 4 ظرفیت 32، 64، 128 و 256 گیگابایتی تولید می‌شوند و کیفیت دوربین متفاوتی دارند.

نمایندگی فروش گوشی آیفون در شیراز

کمپانی اپل نمایندگی زیادی در همه کشورها دارد. که ایران نیز از این قاعده مستثنا نبوده و معتبرترین نمایندگی های گوشی اپل در شهر شیراز واقع شده اند. نحوه فعالیت نمایندگی های فروش گوشی آیفون در شیراز به این صورت است که فروش گوشی های آیفون در صدر فروش آن ها قرار دارد.

در صورت ایجاد مشکل و خرابی ایرادات وارده بر دستگاه را بررسی می کنند و بعد از آن با برآورد کردن هزینه ی  تعمیرات، در صورت تمام شدن زمان گارانتی به شما اطلاع می دهد که آیا می توانید از خدمات استفاده کنید یا خیر و بعد از آن با کسب اجازه از مشتری به تعمیر تلفن همراه می پردازد.

اپل گلشن یکی از نمایندگی های معتبر اپل در شهر شیراز است که بهترین خدمات را به کاربر انتقال می دهد. و با برنامه ریزی مناسب بیشترین میزان رضایت را جلب می کند.

بهترین نمایندگی خرید گوشی اپل

بهترین فروشگاه فروش گوشی های آیفون در کجاست؟

همانطور که گفتیم بهترین و معتبرترین فروشگاه های فروش گوشی های آیفون در شیراز وجود دارند که تخصصی ترین سرویس های فروش، تعویض قطعات و سایر خدمات مربوط به محصولات اپل را انجام می دهند. یکی از آن نمایندگی ها فروشگاه اپل گلشن است.

در کنار تخصص، حسن برخورد با مشتریان و تلاش برای مشتری مداری از ویژگی های دیگر فروشگاه اپل گلشن در شیراز است. همچنین استفاده از قطعات باکیفیت و اورجینال، تعهد و مسئولیت‌پذیری پرسنل این فروشگاه، سبب شده تا به یکی از بهترین نمایندگی های اپل را در شهر شیراز تبدیل شود.  با ما در اتباط باشید.

 بند اپل واچ |  قاب و کاور |  کیف و کوله | کابل و آداپتور | داک و استند | اسپیکر و ساندبار | هدفون و هندزفری | محافظ صفحه نمایش | پاور بانک | هارد و فلش مموری | دوربین و عکاسی |  هوشمند سازی منزل | بازی و سرگرمی | سلامت و ورزش | موس و کیبورد | برند ها و محصولات دیگر

جمع بندی

گوشی آیفون در حال حاضر در ایران قیمت بالایی دارد اما در کنار قیمت بالا ارزش خرید بسیار زیادی نیز دارد. در حقیقت با خرید این محصول فقط یک گوشی نمی خرید. بلکه یک دوربین عکاسی حرفه ای، یک گجت برای تشخیص وضعیت سلامتی خود و … خریداری می کنید. گوشی آیفون می تواند یک همراه همیشگی برای شما باشد. اگر در هنگام خرید گوشی آیفون دغدغه اصل بودن آن را دارید، پیشنهاد می کنیم حتما از فروشگاه معتبر این محصول را خریداری کنید.

اپل گلشن به عنوان یکی از معتبرترین ارائه کنندگان محصولات اصلی اپل، با 4 فروشگاه رسمی، از مطمئن ترین مراکز فروش محصولات اپل و ارائه انواع خدمات مربوط به این برند در ایران می باشد. همچنین سایت اپل گلشن با فراهم کردن امکان خرید، بررسی و مقایسه اینترنتی، قابلیت ها را گسترش داده و دسترسی را برای تمامی طرفداران اپل در سراسر ایران ممکن ساخته است. جهت اطلاعات بیشتر و تماس با کارشناسان خبره این مجموعه می توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *