مجیک کیبورد آیپد پرو 12.9 اینچ – مشکی

Apple Magic Keyboard/Cover Case (iPad Pro 12.9″) Black

بررسی مجیک کیبورد آیپد پرو 12.9 اینچ

در نگاه اول، این کیبورد جادویی جدید اپل که برای آیپد پرو 12.9 اینچی طراحی شده، دقیقا همان چیزی است که انتظار می‌رفت. استفاده از این مجیک کیبورد خوش ‌ساخت، به همراه تِرَک پد (trackpad) فوق‌العاده زیبای آن، شاید بهترین راه برای تبدیل آیپد به لپ‌تاپ باشد. در این کیبورد، مکانیزم قیچی بکار رفته که این مکانیزم باعث حساسیت و سرعت بسیار بالای تایپ آن شده است. به همین منظور، اپل این محصول را Magic Keyboard (کیبورد جادویی) می‌نامد. کیبورد جادویی جدید اپل، به صورت ارگونومی طراحی شده و می ‌توان از آن به عنوان یک استند مناسب برای تایپ و تماشای ویدئو استفاده نمود. مجیک کیبورد 64 کلیدی در مقایسه با اسمارت کیبورد فولیو، دارای کلیدهای بزرگتر با فاصله‌ی کم‌تر است که تایپ را راحت‌تر و ساده‌تر می‌کند.

ترک پد این کیبورد زیبا، عملکرد بسیار فوق‌العاده‌ای در حرکات چند لمسی دارد و به کاربر اجازه‌ی استفاده از تمامی صفحه‌ی لمسی را می‌دهد. این ترک پد، پر سرعت، روان، کم صدا و دقیق است و با iPadOS سازگار می‌باشد.

خرید مجیک کیبورد آیپد پرو 12.9 اینچ

دیگر مشخصات مجیک کیبورد آیپد پرو 12.9 اینچ

مجیک کیبورد آیپد پرو 12.9 اینچ، دارای نور پس‌زمینه برای تایپ در محیط‌های کم نور بوده که به طور خودکار بر اساس شرایط نوری محیط تنظیم می‌شود و بر اساس بررسی‌های انجام شده، در اکثر مواقع روشنایی مناسبی دارد. از ویژگی‌های مهم دیگر این صفحه کلید، می‌توان به طراحی کنسول شناور آن اشاره نمود که این امکان را فراهم می‌کند تا آن را به صورت مغناطیسی متصل و به آرامی با زاویه دید مناسب خود، تا 130 درجه تنظیم کرد. در کنار این پایه‌ی متحرک، یک درگاه USB-C نیز برای شارژ نمودن کیبورد وجود دارد که باتری تعبیه شده در این صفحه کلید، قادر است برای مدت زمان طولانی شما را برای تایپ همراهی ‌کند.

قیمت مجیک کیبورد آیپد پرو 12.9 اینچ

برند

Apple

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجیک کیبورد آیپد پرو 12.9 اینچ – مشکی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *