Apple Magic Mouse2

بی سیم و قابل شارژ

پشتیبانی از تکنولوژی چند لمسی

همراه با کابل USB-C به لایتنینگ 

موس بی ‌سیم اپل مدل Magic Mouse 2

اپل محصولات منحصر به ‌فرد زیادی دارد که برای استفاده، به دستگاهی نیاز دارید که از آن‌ها پشتیبانی کند. موس بی ‌سیم اپل مدل Magic Mouse 2 به عنوان یکی از بهترین ماوسی‌هایی که اپل منتشر کرده دارای ژست های حرکتی زیاد، اتصال بلوتوث قوی و باتری قابل شارژ می باشد. در ادامه به بررسی عملکرد و طراحی این موس خواهیم پرداخت.

اپل واچ، مک بوک پرو، آیپد، آی مک، ایرپاد، مک بوک ایر

سایت اپل گلشن با فراهم کردن امکان خرید، بررسی و مقایسه اینترنتی، قابلیت ها را گسترش داده و دسترسی را برای تمامی طرفداران اپل در سراسر ایران ممکن ساخته است. جهت اطلاعات بیشتر و تماس با کارشناسان خبره این مجموعه می توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.موس بی ‌سیم اپل مدل Magic Mouse 2

عملکرد موس بی ‌سیم اپل مدل Magic Mouse 2

استفاده از موس بی ‌سیم اپل مدل Magic Mouse 2 برای کاربران بسیار لذت بخش خواهد بود. این موس از نظر فنی، تا 1300 DPI را پشتیبانی می کند و قابل تنظیم است. اتصال بی سیم آن به جای گیرنده نانو به بلوتوث متکی است و یک اتصال واقعا قوی را ارائه می دهد. با استفاده از این موس می توانید با باتری ها خداحافظی کنید، زیرا Apple Magic Mouse 2 از باتری قابل شارژی استفاده می کند که تا 9 ساعت دوام می آورد.

خرید انواع گوشی های آیفون از معتبرترین نمایندگی اپل در ایران

چیزی که بیشتر از همه در این موس جذاب است ژست های حرکتی آن می باشد. ماوس به حرکاتی که روی آن اعمال می‌شود پاسخ می‌دهد که برای کاربران بسیار عالی است. مثل این است که ترک پد جادویی اپل خود را بدون فورس تاچ داشته باشید و هنگامی که بر آنها مسلط شدید، بهره وری سریع تری خواهید داشت.

خرید مک بوک پرو از معتبرترین نمایندگی اپل در ایران

عملکرد موس بی ‌سیم اپل مدل Magic Mouse 2

طراحی موس بی ‌سیم اپل مدل Magic Mouse 2

 موس بی ‌سیم اپل مدل Magic Mouse 2 در ابعاد 35*24*12 میلیمتر و با وزن 99 گرم طراحی شده است و نوع اتصال این موس به صورت بلوتوثی می باشد. می توان گفت این محصول همچنان یک موس راحت ‌تر از ماوس آرک مایکروسافت محسوب می شود و شکل آن علاوه بر راست دست ها، برای چپ دست ها نیز مناسب می باشد. یک پورت لایتنینگ نیز در زیر آن برای اهداف شارژ وجود دارد.

خرید انواع موس و کیبورد

طراحی موس بی ‌سیم اپل مدل Magic Mouse 2

گارانتی

7 روز ضمانت تعویض کالا

برند

Apple

pa_

2430

رنگ

,

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجیک موس اپل 2”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *