JBL Bar 5.1 Soundbar With Subwoofer

از ۴۹,۱۸۱,۰۰۰ تومان

پشتیبانی از بلوتوث 4.2

کیفیت صدای عالی

قابل کنترل با ریموت کنترل تلویزیون

امکان سوئیچ راحت بین صدای تلویزیون و گوشی یا تبلت

بلندگوهای بی سیم و قابل جدا شدن

امکان اتصال به دستگاه های 4K

طراحی

ساندبار جی بی ال مدل 5.1 Bar شامل یک ساندبار نسبتا عریض با دو اسپیکر سوراند جدا شونده و یک ساب ووفر بزرگ، در رنگ دودی مات، به بازار عرضه شده است. اسپیکر ساندبار آن در ابعاد 1148*58*93 میلی متر، اسپیکر های جدا شونده 165 × 59  ×93 میلی متر و ساب ووفر در ابعاد 305*440*305 میلی متر ارائه شده اند که وزن هر کدام به ترتیب، 3.9، 0.6 و 13 کیلو گرم می باشد. این ساندبار JBL برای زیر تلوزیون طراحی شده و می توان آن را بر روی دیوار نیز نصب کرد که لوازم و ابزار مورد نیاز، از اقلام همراه با محصول می باشند. به علت وجود پایه در زیر ساب ووفر، امکان قرار دادن آن کنار میز، بر روی زمین و همچنین جای دهی اسپیکر بر روی میز زیر تلوزیونی وجود دارد.

فروش ساندبار جی بی ال مدل Bar 5.1

در قسمت اسپیکر این دستگاه، 7 درایور کار شده که 2 تا از آن ها توییر و 5 تای دیگر میترنج هستند؛ در حالی که ساب ووفر دارای یک ووفر 10 اینچی در پایین بوده که می تواند بیس بسیار مناسبی را ایجاد کند. اتصال این دو قسمت به یکدیگر به صورت بی سیم می باشد که از طریق دکمه پشت ساب ووفر‌ امکان پذیر می شود. با وجود آن که عملکرد این ساندبار، از طریق بلوتوث انجام می شود و نیازی به سیم ندارد، اما برای ساندبار جی ال بی 5.1، پورت هایی نیز در پشت اسپیکر تعبیه شده که شامل پورت خروجی و ورودی HDMI برای اتصال به کنسول بازی و تلوزیون، پورت USB برای اتصال فلش، پورت اترنت برای اتصال به مودم و همچنین پورت اپتیکال می باشند.

دیگر مشخصات

از ویژگی های دیگر ساندبار جی بی ال مدل Bar 5.1 می توان به قابلیت 4K Pass Through اشاره کرد که اگر برای تماشای فیلم و بازی از این قابلیت استفاده کنید، از رزولوشن بالای آن شگفت زده خواهید شد و بهترین تجربه را خواهید داشت. همچنین این ساندبار قابلیت پشتیبانی از ChromeCast و Airplay را نیز دارد که دو انتقال دهنده ی صوت و تصویر بی سیم، برای سیستم عامل های تلفن های هوشمند هستند‌. این دو به شما کمک می کنند تا بتوانید از طریق تلفن همراه خود، موسیقی و یا ویدئوی مورد نظرتان را به تلوزیون متصل کنید و با بهترین کیفیت صدا، از آن نهایت لذت را ببرید. نکته جالب توجه دیگر این است که در صورت فراموش کردن خاموش نمودن دستگاه، بعد از گذشت 10 دقیقه، به طور خودکار خاموش خواهد شد.

بهترین قیمت ساندبار جی بی ال مدل Bar 5.1

گارانتی

گارانتی 18 ماهه ترااونیکس

برند

JBL

رنگ

بلوتوث

نسخه 4.2

پاسخ فرکانسی

35Hz – 20KHz

شدت توان خروجی

510 وات

ورودی های صوتی

1Analog, 1 Optical, Bluetooth

pa_--

751

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ساندبار جی بی ال مدل Bar 5.1”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *