اپل واچ سری 6 مدل 44 میلی متری با بدنه ی آلومینیومی خاکستری و بند اسپرت مشکی

Apple Watch Series 6 Space Gray Aluminum Case (44mm) Black Sport Band

سیم کارت: ندارد 

اتصالات: Bluetooth ،Wi-Fi

جنس بدنه: آلومینیوم

فرم صفحه نمایش: مستطیل

صفحه نمایش: 3D Touch

نوع صفحه نمایش: Retina lTPO OLED

نوع کاربری: ورزشی، روزمره

قابلیت مکالمه مستقیم: دارد

GPS: دارد

سایر ویژگی ها : شتاب سنج، ژیروسکوپ، ضربان قلب (نسل 2)، فشارسنج، ارتفاع سنج، صفحه نمایش همیشه روشن، مقاومت در برابر آب در عمق 50 متری

طراحی

اپل واچ سری 6 در سپتامبر 2020 روانه بازار شد. این ساعت هوشمند در دو سایز  40 و 44 میلی متری، در وزن های بسیار سبک 30 و 36 گرمی تولید شدند. این ساعت نسبت به نسل قبل خود تغییرات جزئی داشته که موجب بهبود عملکرد آن شده است.

ساعت هوشمند اپل در برابر رطوبت و آب مقاوم بوده و می تواند تا عمق 50 متری زیر آب دوام بیاورد و کاربر هنگام بارش باران، شست ‌و شوی دست، هنگام شنا یا دوش گرفتن می تواند بدون نگرانی، از این گجت استفاده ‌کند.

بدنه این ساعت از جنس آلومینیوم، قسمت رویی آن از جنس شیشه و پشت آن از ترکیب سرامیک و کریستال ساخته شده است.

طراحی اپل واچ سری 6

صفحه نمایش

ساعت هوشمند سری 6 اپل دارای صفحه نمایش لمسی 1.78 اینچی Retina LTP OLED  با رزولوشن 368×448 پیکسل بوده و تراکم پیکسلی آن حدود ppi 326 می باشد و می تواند تا 16 میلیون رنگ را پشتیبانی کند. این ساعت هوشمند از  شیشه محافظ Ion-X strengthened، لمس 3D و قابلیت Always-on بهره برده است. این نمایشگر حداکثر روشنایی 1000 نیتی دارد که روشنایی فوق العاده ای محسوب می شود.

صفحه نمایش اپل واچ سری 6

کنترل اکسیژن خون اپل واچ سری 6

این ساعت هوشمند مجهز به سنسورهای کنترل اکسیژن خون می باشد و به طور مداوم میزان اکسیژن سطح خون را بررسی کرده و اطلاعاتی درباره میزان اکسیژن خون را در 15 ثانیه می‌دهد. در طول اندازه گیری اکسیژن خون، LED های پشت ساعت، نور مادون قرمز را از طریق پوست، به رگ های خونی مچ دست می تابانند. فوتودیود، نور منعکس ‌شده را برای تشخیص رنگ خون دریافت می‌کند. دستگاه میزان اکسیژن خون را از طریق رنگ خون تشخیص می دهد. رنگ قرمز روشن اکسیژن بیشتر و رنگ قرمز تیره اکسیژن کمتر را نشان می دهد.

 اگر میزان اکسیژن خون کمتر از سطح نرمال باشد، فعال شدن هشدار ساعت را به دنبال دارد که می تواند نشان دهنده مشکلات تنفسی در خواب و ورزش باشد. حتی در زمان ورزش نیز، در صورت افت اکسیژن خون، به شما هشدار داده خواهد شد.

نوار قلب

اپل قابلیت ECG (الکتروکاردیوگرام) را برای اندازه‌گیری نوار قلب کاربران به اپل واچ اضافه کرده و اکنون این مورد، به یکی از جذاب ‌ترین ویژگی‌هایی تبدیل شده که ساعت‌های هوشمند اپل سری 4 به بعد شامل آن می‌شوند. این یک دستاورد مهم برای یک گجت پوشیدنی است که می تواند اطلاعات حیاتی را برای پزشکان و آرامش خاطر شما را فراهم کند.

انگشت شما می تواند اطلاعات زیادی در مورد قلب شما بدهد. الکترودهای تعبیه شده در تاج دیجیتال و کریستال پشتی، به همراه برنامه ECG ، برای خواندن سیگنال های الکتریکی قلب شما کار می کنند. کافی است تاج دیجیتال را لمس کنید تا در 30 ثانیه شکل موج نوار قلب ایجاد شود. برنامه نوار قلب می تواند نشان دهد که آیا ضربان قلب شما به حالت طبیعی می تپد یا خیر.

نوار قلب اپل واچ سری سری 6

باتری

در ساعت هوشمند اپل سری 6 از باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 303.8 میلی آمپر استفاده شده و تنها تفاوت باتری اپل واچ سری 6 و اپل واچ سری 5، ظرفیت آن ها می باشد که سری 6 از 7.8 میلی آمپر ظرفیت بیشتری برخوردار است. این ساعت علاوه بر شارژ مغناطیسی، از شارژ بی سیم نیز پشتیبانی میکند و شارژ کامل آن 1.5 ساعت طول می کشد و در حالت استندبای 18 ساعت دوام می آورد.

باتری اپل واچ سری 6

ابعاد

44 × 38 × 10.7 میلی متر

برند

Apple

مناسب برای

رنگ
سایز

44 میلی متر

سیمکارت

ندارد

وزن

36.5 گرم

رزولوشن

448 × 368 پیکسل

نوع

Retina LTPO OLED, 1000 nits (peak)

اندازه

1.78 اینچ

محافظت

Ion-X strengthened glass

تراشه

Apple S6

GPU

PowerVR

CPU

Dual-core

درگاه حافظه

ندارد

حافظه داخلی

32GB

pa_-ram

520

حافظه RAM

1GB

pa_پورت-انتقال-دیتا

ندارد

رادیو

ندارد

وایرلس

Wi-Fi 802.11 b/g/n, dual-band

بلوتوث

5.0, A2DP, LE

GPS

A-GPS, GLONASS, GALILEO, QZSS

NFC

دارد

نوع باتری

Li-Ion 303.8 mAh (1.17 Wh), non-removable

شارژ

پشتیبانی از شارژ وایرلس

pa_حالت-آماده-به-کار

تا 18 ساعت

جک 3.5 میلیمتری

ندارد

pa_-3-5-

302

pa_

524

بلندگو

دارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اپل واچ سری 6 مدل 44 میلی متری با بدنه ی آلومینیومی خاکستری و بند اسپرت مشکی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *