Apple Watch SE Silver Alu + Sport Band – 40mm

سیم کارت: ندارد

اتصالات: Bluetooth ،Wi-Fi

جنس بدنه: آلومینیوم

فرم صفحه نمایش: مستطیل

صفحه نمایش: 3D Touch

نوع صفحه نمایش: Retina lTPO OLED

نوع کاربری: ورزشی، روزمره

قابلیت مکالمه مستقیم: دارد

GPS: دارد

سایر ویژگی ها : شتاب سنج، ژیروسکوپ، ضربان قلب (نسل 2)، فشارسنج، ارتفاع سنج، صفحه نمایش همیشه روشن، مقاومت در برابر آب در عمق 50 متری

طراحی اپل واچ سری SE مدل 40 میلی متری آلومینیوم نقره ای با بند اسپرت سیلیکون سفید

اپل واچ سری SE مدل 40 میلی متری آلومینیوم نقره ای با بند اسپرت سیلیکون سفید با وجود قیمت مقرون به‌صرفه‌ی خود، چیزی کم از همتایان بزرگتر و قدرتمندش ندارد. از نظر طراحی ظاهری، این ساعت هوشمند نسبت به نسل‌های قبلی، از تفاوت چندانی برخوردار نیست. اپل واچ SE در دو مدل با ابعاد 44 و 40 میلی‌متر عرضه شده که اصلی‌ترین تفاوت این دو مدل، در ابعاد صفحه‌نمایش می‌باشد. در واقع، مدل 44 میلی‌متری به صفحه‌نمایش با ابعاد 1.78 اینچ و رزولوشن 448×368 پیکسل و مدل 40 میلی‌متری به صفحه‌نمایش 1.57 اینچی با رزولوشن 394×324 پیکسل مجهز شده‌ است.

قیمت اپل واچ سری SE مدل 40 میلی متری آلومینیوم نقره ای با بند اسپرت سیلیکون سفیداین ساعت هوشمند اپل، در مقایسه با دیگر ساعت‌های هوشمند موجود در بازار، دارای صفحات نمایشی باکیفیت، به نام Retina LTPO OLED می باشد. نکته‌ی جالب توجه در مورد پنل‌های OLED این است که در عین حال که این پنل‌ها کیفیت بسیار بهتری نسبت به پنل‌های LCD ارائه می‌دهند، نیاز به انرژی کمتری خواهند داشت. این موضوع، تاثیر بالایی در طول عمر مفید، به ازای هر بار شارژ 100 درصدی می‌گذارد.

صفحه‌نمایش این اپل واچ با جنس Ion-X strengthened glass، در برابر افتادن‌ها و ضربات احتمالی، بسیار مقاوم می‌باشد و از قابلیت 3D Touch و ارائه حداکثر روشنایی 1000 نیت پشتیبانی خواهد کرد. بهره مندی از این میزان روشنایی، سبب شده تا در شرایط نوری متنوع و حتی زیر تابش مستقیم نور خورشید، شاهد وضوح تصویر بسیار خوب و با‌کیفیتی از این نمایشگر باشیم. از ویژگی‌های دیگر سری SE، می‌توان به وزن مناسب 36.4 گرمی آن اشاره کرد که حس ‌و ‌حال یک گجت پوشیدنی رده بالا را به کاربر منتقل می کند.

دیگر مشخصات اپل واچ سری SE مدل 40 میلی متری آلومینیوم نقره ای با بند اسپرت سیلیکون سفید

اپل واچ SE با توجه به متریال بسیار با‌کیفیت و تکنولوژی به ‌روزی که دارد، از استاندارد ضدآب IP نیز پشتیبانی می‌کند. بدین ترتیب، این ساعت هوشمند قادر خواهد بود در عمق 50 متری آب قرار بگیرد. با وجود این قابلیت، در شرایط جوی متنوع و حتی ورزش‌های آبی مانند شنا، می‌توانید با خیالی آسوده از این ساعت استفاده نمایید و هیچگونه نگرانی از بابت آسیب رسیدن به آن نداشته باشید.

خرید اپل واچ سری SE مدل 40 میلی متری آلومینیوم نقره ای با بند اسپرت سیلیکون سفیداین اپل واچ همچنین به پردازنده Apple S5 مجهز شده که پردازنده‌ای متشکل از دو هسته با عملکرد بسیار خوب و قدرتمند است. رم یک گیگابایت و حافظه داخلی 32 گیگابایت، از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده برای سری SE می‌باشند. اپل این ساعت هوشمند را به نرم‌افزار‌های ورزشی بسیار کارآمد و جذابی مجهز کرده و علاوه بر این نرم‌افزار‌های کاربردی، در قسمت پشتی آن نیز، سنسور‌ ضربان قلب در نظر گرفته است. این سنسور‌ به ‌صورت لحظه‌ای، سلامت جسمانی کاربر را مورد بررسی قرار می‌دهد و به زبان ساده‌تر می‌توان گفت، اپل واچ سری SE، بیشتر از هر شخصی به‌فکر سلامتی شما خواهد بود.

ابعاد

40 × 34 × 10.4 میلی متر

برند

Apple

سایز

40 میلی متر

سیمکارت

ندارد

وزن

30.5

سازگار با

سازگار با آیفون 6s و iOS 14 به بعد

رزولوشن

394 × 324 پیکسل

نوع

Retina LTPO OLED, 1000 nits (peak)

اندازه

1.57 اینچ

سایر مشخصات

تراکم پیکسلی: 326 ppi Always-on display

محافظت

Ion-X strengthened glass

تراشه

Apple S5

GPU

PowerVR

CPU

Dual-core

حافظه داخلی

32GB

pa_-ram

520

حافظه RAM

1GB

pa_پورت-انتقال-دیتا

ندارد

وایرلس

Wi-Fi 802.11 b/g/n

بلوتوث

5.0, A2DP, LE

GPS

Yes, with A-GPS, GLONASS

NFC

دارد

جک 3.5 میلی متری

ندارد

pa_-3-5

319

نوع باتری

Li-Ion, non-removable

شارژ

پشتیبانی از شارژ وایرلس

pa_حالت-آماده-به-کار

تا 18 ساعت

pa_---

0

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اپل واچ سری SE مدل 40 میلی متری آلومینیوم نقره ای با بند اسپرت سیلیکون سفید”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *