Apple iMac 24‑inch – 4.5K – MJV83

ظرفیت حافظه رم: 8 گیگابایت

ظرفیت حافظه داخلی: 256 گیگابایت

وضوح صفحه نمایش: 4480 × 2520 پیکسل 

اندازه صفحه نمایش: 24 اینچ

کیفیت دوربین سلفی: 1080p FaceTime HD

پردازنده: Apple M1 chip 8 core CPU

باتری: ندارد 

صفحه نمایش لمسی: ندارد 

طراح آیمک 24 اینچ مدل MJV83

آیمک 24 اینچ 2021 مدل MJV 83، الهام گرفته شده از بهترین های اپل و مجهز به تراشه M1 بوده که در رنگ سبز به بازار عرضه شده است. طراحی این آیمک بسیار نازک و جمع و جور بوده که علاوه بر زیبایی، می توانید از قابلیت های آن در مکان های مختلف بهره ببرید. این طراحی فوق العاده و ضخامت 11.5 میلی متری، تنها به لطف تراشه M1 امکان پذیر می باشد.

M1 ادغام شده از پردازنده مرکزی، پردازنده گرافیکی، حافظه و موارد دیگر، روی یک تراشه واحد است که امکان داشتن کامپیوتری کامل در فضای کوچک را فراهم می کند. پایه تعبیه شده زیر دستگاه، قرار گیری مطمئن آن را روی سطح تضمین می نماید. پشت صفحه نمایش مجهز به 4 پورت بسیار سریع تاندربولت است که به راحتی قابل دسترس می باشند. کانکتور برق با قابلیت اتصال مغناطیسی نیز در پشت قرار دارد که اتصال از طریق کابل ارائه شده همراه محصول، با ویژگی روکش مقاوم بافته شده و رنگ هماهنگ با آیمک، صورت می گیرد.

آیمک 24 اینچ مدل MJV83

صفحه نمایش 4.5K Retina در آی مک 24 اینچ مدل MJV 83

این صفحه نمایش تصاویر را با وضوح بالا و جزئیات دقیق نمایش می دهد. طیف وسیع رنگ P3 با مهیا کردن بیش از یک میلیارد رنگ، تصاویر را زنده و واقعی ارائه می کند. پوشش ضد انعکاس و روشنایی 500 نیت صفحه، راحتی و خوانایی بیشتر را برای کاربر ایجاد می نمایند تا تماشای طولانی مدت، چشم را خسته نکند. برای داشتن تجربه دید طبیعی تر، این صفحه نمایش از فناوری True Tone جهت تنظیم خودکار دمای نور، نسب به نور محیط اطراف استفاده می نماید. بنابراین چه در حال ویرایش عکس، کار روی ارائه یا تماشای فیلم مورد علاقه خود باشید، همه چیز در iMac چشمگیر به نظر می رسد.

مشخصات آیمک 24 اینچ مدل MJV83

دوربین، بلندگو و میکروفون

این سیستم به دوربین HD فیس تایم 1080 پیکسل نیز مجهز شده که یکی از بهترین ها در مک می باشد. رزولوشن دو برابر شده و 3 سنسور بزرگ جهت جذب نور بیشتر، تماس های ویدئویی با کیفیت تری را موجب می شوند. پردازنده سیگنال تصویر پیشرفته ISP تعبیه شده در تراشه M1، کیفیت تصویر را تا حد زیادی بهبود بخشیده تا در ارتباطات مجازی از همکاری با همکاران گرفته تا ارتباط با دوستان و خانواده، همیشه بهترین ظاهر خود را داشته باشید.

میکروفون های با کیفیت استودیویی نیز تضمین کننده مکالمات بی نقص هستند. میکروفون های آی مک MJV83، هنگام تماس تصویری، ضبط صدا یا پادکست، صدا را بلند، واضح و با کیفیت دریافت می کنند. آرایه سه میکروفونی با کیفیت استودیو، برای کاهش بازخورد طراحی شده تا مکالمات به طور طبیعی تر جریان یابند. فناوری beamforming به میکروفون ها کمک می کند تا نویز پس زمینه را نادیده بگیرند. این بدان معناست که همه شما را می شنوند نه آنچه در اطراف شما می گذرد.

سیستم صوتی شش بلندگویی iMac، صدایی باور نکردنی را در هر فضا به ارمغان می آورد. دو جفت ووفر، بیس عمیق و غنی را بدون ارتعاشات ناخواسته، ایجاد می کنند و هر جفت، با یک توییتر با عملکرد بالا متعادل شده است. نتیجه یک صداگذاری عظیم و دقیق بوده که فیلم ها، موسیقی و موارد دیگر را در سطح بالا ارائه می دهد. به لطف ارتقا بلندگوها و الگوریتم های پیشرفته، iMac اکنون هنگام پخش موسیقی یا فیلم با Dolby Atmos، از صدای فضایی پشتیبانی می نماید تا با همراهی صفحه نمایش 4.5K Retina، سینما را به خانه شما بیاورد.

خرید آیمک 24 اینچ مدل MJV83

تراشه M1 در آی مک 24 اینچ مدل MJV 83

M1 قوی ترین تراشه ای می باشد که اپل تا به حال ساخته و macOS Big Sur پیشرفته ترین سیستم عامل دسکتاپ در جهان است. در مجموع، این موارد این آیمک را به سطوح کاملاً جدیدی از عملکرد، کارایی و امنیت رسانده اند. با حداکثر 85 درصد عملکرد سریعتر CPU و حداکثر دو برابر عملکرد گرافیکی سریعتر از مدل های استاندارد آیمک 21.5 اینچی، می توانید از برنامه هایی مانند Xcode و Affinity Photo، برای کامپایل کد در کسری از زمان یا ویرایش عکس ها به صورت real time استفاده کنید.

این سیستم حتی در هنگام مقابله با حجم کاری شدید، خنک و بی سر و صدا اجرا می شود که قدرت سخت افزاری و نرم افزاری آن را نشان می دهد. تقریبا می توان گفت، آیمک برای همه چیز و همه کس، اپلیکیشن مناسب را دارد. با M1 و macOS Big Sur، حتی می توانید بسیاری از اپلیکیشن های مورد علاقه iPhone و iPad خود را مستقیماً بر روی iMac اجرا نمایید و مانند همیشه، جستجو، کشف و دانلود در Mac App Store آسان خواهد بود.

ISP در M1 از ویدئوی محاسباتی برای افزایش کیفیت تصویر استفاده می کند و برای ضبط ویدئوی خیره کننده، چندین مرحله را برای تجزیه و تحلیل و تقویت هر پیکسل، با بیش از یک تریلیون عملیات در ثانیه، طی می نماید. الگوریتم های پیشرفته کاهش نویز، وضوح جدیدی را به ارمغان می آورند. Tone mapping، محدوده دینامیکی پیشرفته ای را برای ضبط جزئیات بیشتر در هایلایت های روشن و سایه های تیره، ارائه می دهد و با موتور عصبی موجود در M1، تنظیمات تعادل رنگ سفید و نوردهی هوشمندتر را انجام خواهد داد.

تراشه M1 در آیمک 24 اینچ مدل MJV83

دیگر مشخصات آیمک 24 اینچ مدل MJV83

iMac و iPhone خود را به راحتی می توانید با یکدیگر pair کنید. استفاده از این دو در کنار هم، مانند جادو عمل کرده و امکان دسترسی و کنترل گوشی، از طریق صفحه نمایش بزرگ آیمک را فراهم می کند. با AirDrop، می توانید مواردی مانند عکس، وب سایت و فایل را با iMac خود، به طور یکپارچه به اشتراک بگذارید. همچنین کلیپ بورد یونیورسال، به شما امکان copy و paste  کردن متن، تصاویر، عکس ها و موارد دیگر را بین iPhone و iMac می دهد.

لوازم جانبی Apple iMac 24‑inch – MJV83

این آی مک با مجیک کیبورد و مجیک ماوس ارائه شده که با رنگ سبز این آیمک هماهنگ هستند و استفاده از Magic Keyboard with Touch ID and Numeric Keypad، Magic Keyboard with Touch ID و Magic Trackpad نیز با این سیستم سازگار می باشد. مجیک کیبورد دارای کلیدهایی برای Spotlight ،Dictation ،Do Not Disturb و Emoji است.

Apple iMac 24‑inch - 4.5K - MJV83

برند

Apple

وزن

4.46 کیلو گرم

نوع

Retina 4.5K

اندازه

24 اینچ

تراشه

Apple M1 chip

GPU

7core GPU

CPU

Apple M1 Chip 8-Core CPU

حافظه داخلی

256GB SSD

pa_-ram

861

حافظه RAM

8GB unified

pa_پورت-انتقال-دیتا

Two Thunderbolt / USB 4 ports

بلوتوث

5

GPS

ندارد

NFC

ندارد

pa_پشتیبانی-از-زبان-فارسی

دارد

منو فارسی

ندارد

تعداد رنگ

میلیون‌ها رنگ در بازه P3

وای فای (WiFi)

802.11ax Wi-Fi 6

pa_-wifi

865

جک 3.5 میلی متری

دارد

pa_-3-5

644

تکنولوژی FaceID

ندارد

pa_-faceid

869

سیستم عامل

macOS

دوربین سلفی

دارد

pa_اقلام-همراه-کالا

مجیک کیبورد مجیک ماوس آداپتور برق 143 وات سیم برق 2 متری کابل تبدیل USB-C به Lightning

pa_

0

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آیمک 24 اینچ M1 ظرفیت 256GB/8-8 Core سبز مدلMJV83”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *