iPhone 12 Pro (512GB)

حافظه داخلی: 512 گیگابایت

مقدار رم: 6GB

شبکه های ارتباطی: 5G، 4G، 3G، 2G

دوربین‌های پشت گوشی: 4 گانه

رزولوشن عکس: 12 مگاپیکسل

فناوری صفحه‌نمایش: Super Retina XDR OLED

اندازه صفحه نمایش: 6.1

سیستم عامل: iOS

نسخه سیستم عامل: iOS 14.1

سیم کارت: سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)

ویژگی‌های خاص: قابلیت عکاسی HDR، مقاوم در برابر آب، دارای بدنه مقاوم، مجهز به حسگر تشخیص چهره، پشتیبانی از ضریب استاندارد IP68 (مقاوم در برابر عمق 6 متری آب به مدت 30 دقیقه)

طراحی

آیفون 12 پرو ظرفیت 512 گیگابایت یکی از مدل های پرطرفدار سری 12 می باشد که با ارائه ویژگی های فوق العاده، علاقه مندان زیادی را جذب کرده است. شیشه جدید سرامیک شیلد در مرکز این طراحی جدید و پیشرفته قرار دارد. این شیشه با بلورهای سرامیکی میکروسکوپی ساخته شده که مقاوم شدن صفحه نمایش را به دنبال دارد. گفتنی است شیشه صفحه نمایش جدید، 4 برابر مقاوم تر از آیفون 11 در برابر خرد شدن است.

سرامیک شیلد همچنین در برابر خراش مقاوم تر خواهد بود و جهت تقویت ضد لک بودن از پوشش اولئوفوبیک استفاده می کند. پنل پشتی همانند آیفون 11 پرو، شیشه مات بوده با این تفاوت که طراحی این مدل تخت می باشد و بر خلاف آیفون 12، دارای پنل پشتی مات و قاب استیل ضد زنگ براق به جای شاسی آلومینیومی مات است.

با توجه به سنگین تر بودن استیل ضد زنگ نسب به آلومینیوم و یکسان بودن بسیاری از قطعات این دو مدل (به استثنای تله دوربین اضافی و اسکنر LiDAR) آیفون 12 پرو 35 گرم سنگین تر از آیفون 12 معمولی است . صفحه نمایش Super Retina XDR OLED این مدل با اندازه 6.1 اینچ نیز کمی بزرگ تر از آیفون 11 پرو می باشد.

این گوشی از نظر مقاومت در برابر گرد و غبار و آب، امتیاز IP68 را دارد، اما طراحی جدید به اپل اجازه داده تا حفاظت از آب را بیشتر هم کند و گفته می شود تا عمق 6 متر نیز می تواند به مدت 30 دقیقه دوام بیاورد. مانند دیگر مدل های این سری، قسمت بالایی صفحه نمایش، از تکنولوژی ناچ برای جای دادن دوربین Structured Light 3D در سمت چپ و دوربین عکسبرداری سلفی 12MP در سمت راست، فناوری Face ID، بلندگو تماس و یکسری از سنسورها بهره برده است.

مربع دوربین کمی بیرون تر از سطح پنل پشتی طراحی شده و سه دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، اولترواید و تله را در بر می گیرد. اسکنر LiDAR و فلاش LED دوگانه نیز در اینجا قرار دارند. حلقه های فلزی، غلاف های دوربین را احاطه کرده اند و شیشه یاقوت کبود، آنها را ایمن نگه می دارد. کلیدهای تنظیم صدا، دکمه سایلنت و شیار سیم کارت، در سمت چپ قرار دارند و کلید Side / Power در سمت راست تنها است و در قسمت پایین درگاه Lightning، دهانه گوشی و بلندگوی استریو دیده می شود. این گوشی هم اندازه آیفون 12 و 3 میلی متر بلندتر از 11 پرو است و به لطف قاب جدید، در دست بهتر قرار می گیرد و احساس امنیت بیشتری می دهد.

صفحه نمایش

آیفون 12 پرو ظرفیت 512 گیگابایت دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی OLED با رزولشن 1170*2532 پیکسل و تراکم پیکسلی 460 پیکسل در اینچ بوده و به محافظ سرامیک شیلد با پوشش اولفوبیک مجهز است. این صفحه نمایش با قابلیت تنظیم رنگ True Tone، پشتیبانی از گستره رنگی وسیع و ویژگی Haptic Touch با بازخورد لمسی با کیفیت بالا ارائه می شود و به نرخ رفرش 60 هرتز نیز پایبند است. با قابلیت نمایش HDR10 و Dolby Vision، شما می توانید از تماشای محتوای HDR با وضوح بالا در تمامی پلتفرم های شناخته شده لذت ببرید. در این مدل، روشنایی بیشینه 1200 نیت، روشنایی پایدار 800 نیت و روشنایی حداقل نمایشگر 1.8 نیت اندازه گیری شده است.

باتری

آیفون 12 پرو ظرفیت 512 گیگابایت از یک باتری 2815 میلی آمپر ساعتی که با آیفون 12 برابر است تغذیه می کند و حدوداً 7 درصد از آیفون 11 پرو کوچکتر است. در صورت تهیه آداپتورهای برق سازگار، تلفن از شارژ سریع سیمی و بی سیم پشتیبانی خواهد کرد. دوام باتری در مرور وب 12 ساعت، در هنگام پخش فیلم بیش از 14 ساعت و در صورت مکالمه، 18 ساعت خواهد بود. این گوشی، دقیقاً مانند سری آیفون 8، X ،XS و 11، از شارژ سریع از طریق USB Power Delivery پشتیبانی می کند.

اپل این گوشی را بدون شارژر عرضه کرده که  شما می توانید شارژر PD 20W اپل یا هر آداپتور برق 20 وات سازگار با USB-PD  را تهیه نمایید. در صورت اتمام کامل شارژ، شارژر 20 واتی اپل در مدت زمان 30 دقیقه، 59 درصد و پس از یک ساعت، 90٪ باتری را شارژ می کند. Apple iPhone 12 Pro هنگام استفاده از شارژرهای MagSafe، از شارژ بی سیم سریع تا 15 وات پشتیبانی می کند و اگر شارژر معمولی سازگار با Qi را انتخاب کنید، این مقدار بین 5 تا 8 وات خواهد بود. در صورت اتمام شارژ و خاموش شدن تلفن، حدود 5 دقیقه روشن شدن مجدد طول می کشد و شارژر MagSafe در عرض نیم ساعت، 30٪ باتری را شارژ می کند و در این حالت شارژ کامل به بیش از 3 ساعت زمان نیاز دارد.

بلندگوها

آیفون 12 پرو ظرفیت 512 گیگابایت، درست مانند بقیه مدل های اخیر، با پشتیبانی صوتی فضایی، صدا را از طریق بلندگوهای استریو پخش می کند که یک اسپیکر در پایین و دیگری در داخل ناچ صفحه وجود دارد که به عنوان بلندگو تماس نیز عمل می کند. این گوشی دارای باس عمیق و میانه صداهای غنی بوده و نت های بالا را به خوبی ارائه می دهد. آیفون 12 Pro تجربه یکی از بهترین بلندگوها و تنظیمات صوتی را به شما می بخشد.

نرم‌افزار و رابط کاربری آیفون 12 پرو ظرفیت 512 گیگابایت

تمامی آیفون های جدید اپل، به طور پیش فرض با سیستم عامل iOS 14.1 به فروش می رسند. در ادامه این مطلب قصد داریم iOS 14 را در iPhone 12 Pro 512G بررسی نماییم. تمرکز این سیستم عامل بیشتر بر روی ویجت های جدید و App Library بوده و همانطور که مشاهده خواهید کرد، اپل استفاده از این ویژگی های جدید را اختیاری قرار داده که در صورت تصمیم برای استفاده از آنها، تجربه کاربری شما را بهبود می بخشد.

لاک اسکرین در iOS 14 بدون تغییر است که شامل نوتیفیکیشن سنتر، میانبر دوربین و چراغ می باشد و در صورت اعمال تنظیمات قفل ایمنی، می توانید از طریق Face ID یا PIN از آن عبور کنید. اپلیکیشن ها، صفحه هوم را پر می کنند و سمت چپ ترین صفحه، معروف به صفحه امروز (Today page)، محل قرار گیری ویجت ها می باشد. سمت راست ترین صفحه App Library را در بر می گیرد که یک تغییر در این نسخه به حساب می آید.

صفحه App Library راست ترین صفحه هوم است که اپلیکیشن ها هنگام نصب، به طور خودکار به آن اضافه می شوند. مرتب سازی نیز یک فرآیند خودکار بوده و شما نمی توانید دسته ها را ویرایش یا اپلیکیشن ها را به دسته های دیگر منتقل کنید. مرتب سازی به برچسب های App Store که توسعه دهنده هنگام بارگذاری استفاده کرده بستگی دارد. در App Library تنها سه تنظیم وجود دارد که شامل قابلیت اضافه کردن اپلیکیشن های جدید به صفحه هوم و App Library، افزودن تنها به App Library و تنظیمات مربوط به نوتیفیکیشن بج در App Library می باشد. با اضافه‌شدن App Library، اپل امکان پنهان ‌کردن هوم‌ اسکرین‌ های دیگر را نیز در اختیار کاربر قرار داده به طوریکه بسته به موقعیت، کاربر می تواند هوم اسکرین های دلخواه را پنهان نماید. برای مثال هنگام کار، هوم اسکرین مربوط به اپلیکیشن های بازی یا در سفر هوم اسکرین اپلیکیشن های مربوط به کار را پنهان کند.

ویجت ها را می توان در هر صفحه اصلی و Today page، در ابعاد 2×2، 2×4 و 4×4 قرار داد. می توانید با قرار دادن ویجت ها با اندازه یکسان روی هم، یک دسته از ویجت ها را تشکیل دهید و انتخاب نمایید کدام ویجت در بالای دسته قرار گیرد. همچنین می توانید با کشیدن انگشت به بالا یا پایین، دسته را به صورت دستی تا زمانی که ویجت مورد نیاز خود را پیدا کنید ورق بزنید. این ایده به صرفه جویی در فضا کمک می کند، به خصوص اگر یک ویجت پرکاربرد را در بالا، با مواردی که کمتر استفاده می شوند در زیر دسته ترکیب کنید.

از تغییرات مهم دیگر می‌ توان به فشرده‌ تر شدن طراحی رابط کاربری تماس ‌ها و سیری اشاره کرد؛ چرا که اکنون دیگر تمام صفحه را اشغال نمی‌ کنند. مورد بعدی، قابلیت Picture in Picture است که امکان تماشای ویدئو یا ادامه ‌دادن تماس تصویری، حین استفاده از اپلیکیشن‌ های دیگر را فراهم می کند. در این نسخه اپلیکیشن Messages، قابلیت پین کردن حداکثر 9 مکالمه را در بالای فهرست به کاربر می دهد. منشن افراد یا پاسخ‌ دادن به یک پیام در چت ‌های گروهی نیز از جمله‌ قابلیت‌ های جدید اپلیکیشن‌ Messages به‌حساب می‌ آیند.

عملکرد و معیارها

تمام گوشی های سری 12 مجهز به تراشه A14 Bionic می باشند. این تراشه اولین چیپست 5 نانومتری تجاری در جهان است که 11.8 میلیارد ترانزیستور یا 40٪ بیشتر از A13 را در خود جای می دهد. تراشه A14 مانند آخرین تراشه های اپل از پردازنده شش هسته ای بهره برده که دارای 2 هسته بزرگ Firestorm با فرکانس 3.1 گیگاهرتز و 4 هسته کوچک Icestorm با فرکانس 1.8 گیگاهرتز و قابلیت TurboBoost است که در صورت لزوم به 3.1 گیگاهرتز می رسد. همچنین GPU چهار هسته ای به روز شده این گوشی، افزایش عملکرد و NPU جدید 16 هسته ای برای یادگیری ماشین، افزایش 70 درصدی عملکرد هوش مصنوعی را به همراه دارد.

تراشه جدید ای 14 بایونیک و ISP آن، در قلب دوربین پیشرفته قرار دارند و ویژگی های Smart HDR 3 ،Deep Fusion ،Night Mode، ضبط Dolby Vision و موارد دیگر به لطف A14 می باشند. گوشی های آیفون 12 با برخورداری از پردازنده A14، به عنوان قدرتمند ترین پردازنده اپل تا به امروز، از سریعترین آیفون ها هستند که حدود 20٪ از سری آیفون 11 مجهز به A13 سریعتر هستند. Bionic A14 با مودم X55 5G کوالکام ارائه می شود و به همین دلیل است که کل آیفون های 12 از اتصال 5G پشتیبانی می کنند.

دوربین

آیفون 12 پرو ظرفیت 512 گیگابایت، مانند آیفون 11 پرو، یک دوربین 12 مگاپیکسلی سه گانه در پشت خود دارد، اما از لحاظ سخت افزار، می توان گفت که متفاوت است. اسکنر LiDAR به فوکوس خودکار و گرفتن پرتره هایی با پس زمینه متمرکز، کمک می کند. دوربین سلفی در هر چهار آیفون سری 12 یک دوربین 12 مگاپیکسلی با فوکوس ثابت است. دوربین به کار رفته برای Face ID، به حالت پرتره برای سلفی نیز کمک می کند. دوربین اصلی از سنسور 12 مگاپیکسلی و پیکسل های سنسور 1.4 میکرومتری بهره برده که این ویژگی به ثبت بهتر عکس در نور کم و با نویز کمتر کمک خواهد کرد. این دوربین با لنز 26 میلی متری و دیافراگم f/1.6، دارای لرزش گیر اپتیکال و فوکوس خودکار دو پیکسل است.

دوربین اولتراواید از یک سنسور 12 مگاپیکسلی و لنز 13 میلی متر با دیافراگم f/2.4 بهره برده که در اینجا فوکوس ثابت است و لرزش گیر وجود ندارد. دوربین سوم در Pro دارای لنز 52 میلی متر با دیافراگم f/2.0 بهبود یافته با بزرگنمایی و پشتیبانی از برد بیشتر است که می تواند بزرگنمایی نوری 2.5 برابر را ارائه دهد. این دوربین از لرزش گیر نوری استفاده و از PDAF پشتیبانی می کند. دوربین سلفی از یک سنسور 12 مگاپیکسلی و یک لنز 23 میلی متر با دیافراگم f/2.2 استفاده می کند که در اینجا نیز فوکوس ثابت است. هنگام استفاده از حالت پرتره بر روی این دوربین، یک نقشه عمقی با اسکنر سه بعدی ساختار یافته نوری، ضبط می شود.

کیفیت پرتره

پرتره های آیفون 12 پرو ظرفیت 512 گیگابایت اپل به طور پیش فرض با دوربین تله گرفته می شوند، اما هر زمان که به عکس عریض تری نیاز داشتید می توانید به دوربین اصلی بروید. اسکنر LiDAR در این حالت یک نقشه عمقی فوق العاده دقیق ایجاد و سوژه را به طور دقیق تفکیک می نماید. همچنین از آنجایی که عملکرد LiDAR مستقل از نور محیط است، می توان پرتره در حالت Night Mode را نیز انجام داد. توجه داشته باشید که Night Mode برای پرتره فقط در دوربین اصلی کار می کند. اگر به حالت پرتره بروید، این حالت همیشه به صورت پیش فرض در بزرگنمایی 2 برابر رخ می دهد اگر محیط عکس برداری تاریک باشد، نماد Night Mode را مشاهده خواهید کرد. پرتره های گرفته شده با دوربین تله بسیار عالی انجام می شوند، آنها بسیار دقیق، با کنتراست بالا و رنگ بسیار عالی می باشند. همانطور که اشاره کردیم، پرتره در حالت Night Mode بر روی دوربین اصلی عکاسی می شود و گوشی نوردهی 1 یا 2 ثانیه را انتخاب می کند که می توانید این کار را تا 10 ثانیه نیز تغییر دهید، اما سخت می شود از سوژه خواست برای مدت طولانی بی حرکت بماند.

دوربین سلفی

با این گوشی شما می توانید پرتره های سلفی بسیار عالی بگیرید. دوربین با استفاده از اسکنر سه بعدی، از یک نقشه عمقی دقیق استفاده و تفکیک مناسب سوژه و پس زمینه را انجام می دهد. پرتره های سلفی برخلاف عکس های معمولی سلفی که 12 مگاپیکسل است، با 7 مگاپیکسل گرفته می شوند، به این معنی که دوربین با کراپ بخشی از FoV، یک عکس بزرگنمایی شده را نشان می دهد. اگر گوشی را به صورت عمودی نگه دارید، سلفی ها به 7 مگاپیکسل برش داده می شوند تا یک قاب دقیق تر ارائه دهند اما با چرخاندن آن به حالت افقی، جابجایی اتوماتیک به حالت گسترده تر 12 مگاپیکسلی صورت می گیرد که می توانید به طور دستی نیز بین این دو حالت جابجا شوید. حالت شب روی دوربین سلفی نیز وجود دارد و با روشن کردن عکس ها و نمایش جزئیات بیشتر، تصاویر واضح تری را ثبت می کند.

اپلیکیشن دوربین و ویژگی های آن

در اپلیکیشن دوربین، با سوایپ کردن می ‌توان بین حالت‌های مختلف استفاده از دوربین جابه‌جا شد. تنظیمات دوربین خارج از اپلیکیشن آن و در تنظیمات کلی گوشی قرار دارد. پردازش تصویر که به لطف تراشه A14 امکان پذیر است شامل Smart HDR 3، حالت شب (در دوربین اصلی و اولتراواید) و Deep Fusion می باشد. Smart HDR 3، الگوریتم پردازش HDR بهبود یافته ای است که در شرایط نوری چالش برانگیز استفاده می شود. آیکون Night Mode به طور خودکار هنگام حضور در یک فضای کم نور ظاهر می شود که در این حالت، عکس برداری به منظور جذب نور بیشتر، مدت زمان طولانی تری را صرف می کند. این مدت زمان به صورت ثانیه ای در کنار آیکون حالت شب نمایش داده می شود که با یک ضربه می توانید مدت زمان را تغییر یا در کل حالت شب را خاموش نمایید. Deep Fusion زمانی که نور محیط کم یا تاریک باشد به جای Smart HDR و حالت شب فعال می شود.

Deep Fusion با ثبت 4 فریم قبل از عکس برداری و 4 فریم اضافی بعد از آن و آنالیز آن ‌ها در سطح پیکسل و انتخاب بهترین بخش هر کدام، عکس‌ هایی واضح با جزئیات بیشتر را تولید خواهد کرد. موتور 16 هسته ای Neural، بهترین فریم ها را انتخاب می کند و یک عکس HDR با کیفیت بالا را ایجاد می کند که بسیار دقیق، واضح و طبیعی به نظر می رسد. فرایند یادگیری ماشین پردازشگر عصبی، با تجزیه و تحلیل تصویر گرفته شده و بسته به آنچه که در قاب است، آسمان، شاخ و برگ یا رنگ پوست، پردازش را انجام می دهد.

ضبط و کیفیت فیلم

آیفون 12 پرو ظرفیت 512 گیگابایت اپل، با رزولوشن های مختلف فیلم برداری را انجام می دهد و با هر چهار دوربین، فریم می گیرد و در صورت داشتن اپلیکیشن مناسب، می تواند به طور همزمان این کار را انجام دهد. تمامی فیلم ها به لطف لرزش گیر cinematic، به صورت دیجیتالی لرزش گیری می شوند و همه حالت ها، از جمله 4K@60fps، به لطف Smart HDR، از یک دامنه دینامیکی گسترده برخوردار هستند. گزینه slow-mo دارای کیفیت حداکثر 1080 پیکسل با سرعت 240fps است. این گوشی در همه رزولوشن ها با سرعت 30 فریم در ثانیه و 60 فریم در ثانیه، فیلم برداری HDR را انجام می دهد. تمامی گوشی های سری 12 امکان فیلم‌برداری HDR با فرمت Dolby Vision و وضوح 4K را فراهم می کنند. اطلاعات Dolby Vision در خارج از جریان ویدئو ذخیره می شود، بنابراین فیلم با فرمت Dolby Vision را می توان در هر دستگاه پخش کننده غیر HDR پخش کرد.

توجه داشته باشید که اگر می خواهید فایل ویدئویی Dolby Vision را به PC یا Mac منتقل کنید، گزینه های انتقال آیفون باید روی Keep Originals تنظیم شود؛ در غیر این صورت برای سازگاری بهتر، به یک فیلم غیر HDR تبدیل خواهد شد. آیفون 12 پرو صدای استریو گسترده ای، به معنای صدای فضایی، برای فیلم ها با سرعت 192 کیلوبیت بر ثانیه ضبط می کند. فیلم های 4K با سرعت 60 و 30 فریم بر ثانیه با دوربین اصلی و دوربین تله از نظر کیفیت نور تقریباً یکسان هستند. این کلیپ ها کاملاً زنده هستند و کنتراست عالی، نویز کم و دامنه دینامیکی چشمگیر را نشان می دهند.

اسکنر LiDAR

این گوشی مجهز به اسکنر LiDAR می باشد که با استفاده از تابش پرتوهای لیزری و اندازه گیری بازتاب آن ها با یک سنسور اختصاصی، قابلیت تشخیص دقیق تر فاصله ها را خواهد داشت و به این ترتیب می تواند نمایش سه بعدی بسیار دقیق یک شی را ایجاد نماید. دقت اندازه گیری فواصل با اسکنر LiDAR به قدریست که می توان تنها برای این کار از آن استفاده کرد. می توانید یک فاصله را تنظیم و دیوارهای مجازی را در فاصله از پیش تعریف شده مشاهده کنید. اسکنر LiDAR می تواند یک ابزار کارآمد برای افراد حرفه ای مانند طراحان داخلی به شمار بیاید. به لطف قابلیت های قدرتمند AR که به عنوان پاداش LiDAR نیز به حساب می آیند، می توانید با اپلیکیشن ها و بازی های سازگار، تجربه AR شگفت انگیزی داشته باشید. از دیگر مزایای این فناوری، تمرکز سریعتر (و دقیق تر) در نور کم است. از آنجا که سنسور بدون اهمیت به شرایط نوری، حتی در فضای تاریک نیز کار می کند، می توانید از قابلیت های آن برای یک پرتره با نور کم نیز بهره ببرید. از اپلیکیشن های سازگار با LiDAR، مانند 3D Scanner می توان برای اسکن و قرار دادن اشیا در هر کجا که دوست دارید استفاده کنید و حتی مسافت ها را اندازه گیری نمایید.

ابعاد

146.7×71.5×7.4mm

برند

Apple

رنگ

, , ,

سیمکارت

سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)

وزن

189 گرم

رزولوشن

12+12+12 مگاپیکسلی

اندازه

6.1 اینچ

تراشه

Apple A14 Bionic (5 nm)

GPU

Apple GPU (4-core graphics)

CPU

Hexa-core (2×3.1 GHz Firestorm + 4×1.8 GHz Icestorm)

نسخه

iOS 14.1 قابل ارتقا به iOS 14.4

درگاه حافظه

ندارد

حافظه داخلی

512GB

pa_-ram

290

حافظه RAM

6GB

نوع حافظه داخلی

NVMe

pa_کیفیت-فیلمبرداری

4K@24/30/60fps, 1080p@30/60/120/240fps, 10‑bit HDR, Dolby Vision HDR (up to 60fps), stereo sound rec.

pa_پورت-انتقال-دیتا

Lightning, USB 2.0

رادیو

ندارد

وایرلس

Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/6, dual-band, hotspot

بلوتوث

5.0, A2DP, LE

GPS

A-GPS, GLONASS, GALILEO, QZSS

NFC

دارد

نوع باتری

Li-Ion 2815 mAh, non-removable (10.78 Wh)

pa_حالت-آماده-به-کار

تا 17 ساعت

pa_--

300

حالت پخش موزیک

تا 65 ساعت

جک 3.5 میلیمتری

ندارد

pa_-3-5

302

بلندگو

stereo speakers

2G bands

GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 – SIM 1 & SIM 2 (dual-SIM) – for China CDMA 800 / 1900

3G bands

HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100 CDMA2000 1xEV-DO

4G bands

1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 13, 14, 17, 18, 19, 20, 25, 26, 28, 29, 30, 32, 34, 38, 39, 40, 41, 42, 46, 48, 66, 71 – A2341 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 13, 17, 18, 19, 20, 25, 26, 28, 30, 32, 34, 38, 39, 40,

5G

1, 2, 3, 5, 7, 8, 12, 20, 25, 28, 38, 40, 41, 66, 71, 77, 78, 79, 260, 261 Sub6/mmWave – A2341 1, 2, 3, 5, 7, 8, 12, 20, 25, 28, 38, 40, 41, 66, 77, 78, 79 Sub6 – A2407, A2408 1, 2, 3, 5, 7, 8, 12, 20

سرعت

HSPA 42.2/5.76 Mbps, LTE-A, 5G, EV-DO Rev.A 3.1 Mbps

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آیفون 12 پرو ظرفیت 512 گیگابایت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *